Κ6

5.6K 543 15
                                    

"Να να κοιτά , θα την περάσω την πίστα " φώναξα στον Έρικ που προσπαθούσε να μου πάρει το κινητό του απο τα χέρια . Είχα ξαπλωσει πάνω του με την πλάτη μου πάνω στην κοιλιά του . "Θα μου τελειώσεις την μπαταρία " με μάλωσε και το άφησα ενω τον κοίταξα με λυπημένη φατσούλα . "Πόσο θα κάτσεις ;" Τον ρώτησα με την Ελπίδα να κάτσει αρκετά . " εσύ πότε θες να φύγω ;" Με ρωτησε.εγω γύρισα το κορμί μου και τον πήρα αγκαλιά . "Ποτέ αν γίνεται , θέλω τον κολλητό μου εδώ " μουρμούρισα με το κεφάλι μου χωμένο στον λαιμό του . "Και εγω θέλω να κάτσω αλλά θα πρέπει να φύγω , δεν μπορώ να κάτσω και για πάντα , το σχολείο σου έχει και ενα όριο επίσκεψης ." Ειπε και ανασηκωθηκα μουτρομενη . "Μαλακισμενο σχολείο και οι κανόνες του " παραπονέθηκα και τον είδα να χαμογελάει . "Θα Έρχομαι! Όσο ποιο συχνά μπορώ " μου ειπε και με φίλησε στο μέτωπο . "Είστε τοσο γούτσου , πρώτη φορα βλέπω τοσο γλυκιά φιλία " ειπε η Βάσω οταν έκλεισε το κινητό. "Ναι καλά , τον βαράω συνέχεια " είπα και με μια κίνηση τον έπιασα απο τον λαιμό κανοντας του κεφαλοκλειδωμα . "Ει ημουν απροετοίμαστος για αυτο " ειπε και με ευκολία ξεκόλλησε το χέρι μου απο τον λαιμό του . "Βλέπεις πόσο με αγαπάει ; Εγω έρχομαι για να την δώ και εκείνη με βαράει " ειπε παριστάνοντας τον αθώο . "Μη τον βλέπεις έτσι , είναι μια σιγανοπαπαδια αυτός , γλυκουλης την ημέρα το βράδυ καμαριέρα " της είπα τα τελευταία μου λόγια ψιθυριστά και εκεινος εκανε μια παρεξηγημένη γκριματσα . "Χαζή " ειπε και άρχισε να με γαργαλάει . "Κόψεεεε ρεε πλάκα εκανααα" είπα γελώντας και εκεινος σταμάτησε . "Μόνο και μόνο επειδή θα κάνω καιρό να σε δώ " ειπε και κάθησε κανονικά στο κρεβατι μου.
"Λοιπόν , τι θα κάνετε με τον Εντ " ειπε η Βάσω και κάθησε οκλαδον στο κρεβατι της κοιτοντας με ανυπομονησία . " δεν ξέρω , θέλω να πω δεν τρελενομαι, και δεν θέλω να βάλω και σε δύσκολη θέση τον Έρικ " μίλησα πιστεύω λογικά , και τον κοίταξα ενω εκεινος ανασηκωσε τους ώμους του . "Δεν έχω πρόβλημα , το έχω ξανακάνει αυτο έτσι και αλλοιώς " απαντηςε κουνοντας πονηρά τα φρυδια του , του έδωσα μια αγκωνιά γελώντας ενό η Βάσω μας κοιτούσε περίεργα . "Έχετε φασωθει εσείς οι δυο ; Τα είχατε ;" Ρωτησε δείχνοντας μια εμενα και μια τον Έρικ . "Όχι δεν τα είχαμε , αν εξερεσεις οτι μικρά παίζαμε τους παντρεμένους , και ναι εχουμε φασωθει γιατι ήθελα να μάθω " απάντησα αδιάφορα για να της λύσω την απορία . Η Βάσω δεν πρόλαβε να απαντήσει γιατι η πόρτα διέκοψε την συνομιλία μας . Η φίλη μου σηκώθηκε και άνοιξε την πόρτα , μπροστα μας βρησκοταν η Λουση με ενα κουτάκι στα χέρια της . "Βάσω έχεις λίγο κρέμα να μου βάλεις γιατι μου τελείωσε ;" Ρωτησε ευγενικά δίνοντας της το κουτάκι . "Ποια είναι αυτή ; " μου ψιθύρισε ο Έρικ . "Η κοπέλα του Εντ " απάντησα και πριν προλάβω να πω κάτι άλλο εκεινος έπιασε τα μάγουλα μου και μου έδωσε ενα αργό απαλό φιλι . "Εμμμ παιδιά , απο εδώ μια συμμαθήτρια η Λουση " άκουσα την αμήχανη φωνή της Βάσω να λέει και ο Έρικ γυρισε αδιάφορα το κεφάλι του και την κοίταξε . "Κάτσε και θα σου φέρω την κρέμα " ειπε η Βάσω και πηγε προς το τσαντάκι της . "Συγγνώμη για πριν , δεν σε πρόσεξα , έχω πολύ καιρό να την δώ και τωρα δέχτηκε κιόλας " ειπε ο Έρικ με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά . "Αααα εμ είμαι η Λουση " "ειμαι ο Έρικ το αγόρι της Αλίκης " απαντησε ο Έρικ παίρνοντας με στην αγκαλιά του . "Αχα και τι ακριβώς δέχτηκε ;" Ρωτησε , ημουν συγουρη οτι θα ρωτούσε , για αυτο το εκανε ο Έρικ λογικά , ξέρει οτι όλα τα κορίτσια έχουν την περιεργια να τα μαθαίνουν όλα . "Να γεινει το κορίτσι μου φυσικά !! Μέχρι πριν λίγο ήμασταν κολλητοί . Ήρθα μέχρι εδώ και της είπα όλα όσα ένιωθα " ειπε και με φίλησε στο μέτωπο μου ενω εγω του χαμογέλασα γλυκά . "Και έκανες όλο αυτόν τον δρόμο για να της το πεις ; Αχου μωρεεεε τι γλυκός " ειπε παριστάνοντας την γλυκιά . "Να ορίσετε η κρέμα " πετάχτηκε η Βάσω και η Λουση σηκώθηκε με ενα χαμόγελο (μάλλον ανησυχούσε μην της φάω τον γκόμενο και τωρα είναι εντάξει που βρήκα καποιον ) "ευχαριστώ πολύ , θα σου χρωστάω , λοιπόν παιδιά τα λέμε μετά , θα έρθετε στην τραπεζαρία να φάμε απογευματινό μαζί ;" Ρωτησε πριν φύγει . "Φυσικά , θα πρέπει να πείνας πολύ μωρό μου απο όλο αυτο το ταξίδι " είπα περνώντας τα δάχτυλα μου μέσα απο τα μαλλια του . "Ναι σε λίγο θα είμαστε εκεί " ειπε και η Λουση χαμογέλασε για τελευταία φορα και έκλεισε την πόρτα . "Είσαι ο καλητερα κολλητός του κόσμου " είπα και τον αγκάλιασα αναγκάζοντας τον να πέσει πισω . "Τώρα Συγουρα θα παει να του το πει και θα δεις οτι θα κάτσει πρώτος πρωτος στο τραπέζι " μου ειπε και εγω σηκώθηκα απο πάνω του και τον τράβηξα για την τραπεζαρία .
Οταν φτάσαμε στην τραπεζαρία όλα τα μάτια έπεσαν πάνω της μάλλον ειμαι η "καινούργια με το ωραίο αγόρι " γιατί Συγουρα θα τα έχει προλάβει αυτή η κατινα σε όλο το σχολείο . Η Σίσι η Ελένη και η Άννα μας έκαναν σήμα να καθίσουμε , μαζί τους καθόταν η Λουση και μα ποιος άλλος ; Ο Εντ .

"Οστε είστε μαζί τωρα εσείς οι δυο ;" Ρωτησε ο Εντ . "Ναι Εντ είναι μαζί και πολύ καλά μάλιστα , είναι η 5η φορα που ρωτάς μέσα σε λίγη ώρα " απαντησε η Βάσω αγανακτισμένη . "Καλά καλά , απλός νόμιζα οτι άκουσα λάθος" απαντησε οταν είδε την Λουση να τον κοιτάει με μισό μάτι οταν έβαζε ενα μαρούλι στο στομα της .
"Έχει σκάσει απο την ζήλεια του , αν ήταν σκύλος θα φοβόμουν μην σπάει η αλυσίδα και με σκοτώσει " μου ψιθύρισε στο αυτί και εγω γέλασα καθώς η μύτη του ακούμπησε την δική μου . "Εντάξει παιδιά κολλήσαμε , πολύ μέλι " άκουσα την φωνή του Εντ να λέει , τον κοίταξα με άγριο βλέμμα "δουλειά σου " του είπα και γύρισα και κοίταξα τον Έρικ . "Είσαι φοβερός " του ψιθύρισα χαρούμενη . "Το ξέρω , πάντα ειμαι " είπε και τον κοπάνησα στο κεφάλι . "Ει πονεσε αυτο " διαμαρτυρήθηκε παριστάνοντας τον πονεμένο . "Το χτύπησα μωρεεεε" είπα και του έδωσα ενα φιλι στα χείλι .
Ένας δυνατός ήχος ακούστηκε και γύρισα το κεφάλι μου για να δώ τον Εντ να κοπαναει με δύναμη το γυάλινο ποτήρι στο τραπέζι . "Φεύγω , έτσι και αλλιώς δεν πρέπει να φάω πριν την προπόνηση " ειπε και σηκώθηκε πάνω φουρτουνιασμενος . Τωρα φαίνεται οτι ο λόγος που ήρθε εδώ δεν ήταν για να φάει .

"Παίξε πρώτα την si και μετά την la " με συμβούλεψε ο Έρικ . Είχαμε φύγει απο την τραπεζαρία και είμασταν στο δωμάτιο μου.
Ξεφυσιξε και πήρε την κιθάρα απο τα χέρια μου . "Να κοιτά " είπε και έπαιξε όπως μου ειπε πριν . "Ναι οντος είναι πολύ καλύτερο " σιμφωνησα και εκεινος μου χαμογέλασε . "Λοιπόν που είναι τα παιδιά τόση ώρα " παραπονέθηκα . Είχαμε συμφωνήσει να έρθουν απο το δωμάτιο να κάτσουμε όλοι μαζί γιατι σε λίγο θα Έφευγε ο Έρικ . "Α κατά φωνή " ειπε η Βάσω οταν άκουσε την πόρτα να χτυπάει , σηκώθηκε και άνοιξε , μπροστα μας ήταν τα κορίτσια . Χαμογέλασα οταν της είδα αλλά μετά το χαμόγελο έγινε καπνός αφού απο πισω τους εμφανίστηκε ο Εντ μαζί με την Λουση . "Ήρθαμε και εμείς να σας κάνουμε παρέα " ειπε ο Εντ και τράβηξε την Λουση απο το χέρι για να μπει μέσα .
Κάτι νου λέει οτι θα εχουμε ενα δύσκολο βράδυ .

~χειιι τι μου κάντε ; Αφήστε ξέρω , είστε όλοι με κατεβασμένα μούτρα γιατι αρχίζουν οι εξετάσεις . Θα περάσει και αυτο ομως και μεταααα διακοπές . Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους όσους γράφουν εξετάσεις και πανελλήνιες .
Απο οτι καταλάβατε θα εργολάβος λιγάκι να ξανά ανεβάσω γιατι έχω και εγω διάβασμα .
Ελπίζω να σας άρεσε αυτο το κεφάλαιο , εγω παντός ενα έχω να πω αν ήταν η ζήλεια ψώρα τωρα τον Εντ θα τον ειχε πιάσει πολύ φαγούρα.
Kisses!!!!

let's get ridiculousWhere stories live. Discover now