Κ34

5K 429 10
                                    

"Συγγνώμη τωρα , σου αρεσει αυτη ;" Ρώτησα τον Εντ καθως στηρίχτηκα στο ντουλαπάκι μου με σταυρομενα τα χερια στο στήθος μου . "Καλή ειναι δεν λεω ...αλλα εγω εσένα θελω παρτω χαμπάρι μωρο μου δεν γλιτώνεις " μου λέει παιχνιδιάρικα και σταματάει να κοιτάει την καινουρια κοπέλα με τα ξανθά μαλλια και πράσινα ματια . Νιώθω ποιο χαρούμενη απο ποτε οταν κοιτάζει μονο εμενα και ενώνει τα χείλι του με τα δικα μου . "Σαγαπω Αλίκη " μου ψιθυρίζει στο αυτι κανωντας με να χαχανισω . "Σαγαπω Εντ " του λεω φιλωντας τον λαιμό του απαλά . "Και χωρις πλάκα τωρα , εισαι πολυ καυτή με αυτο το κολλητό τζιν που θα μπορούσα να σε πάρω τωρα σε εκείνη την εθουσα πάνω στην έδρα " μου δείχνει την εθουσα φυσικής δίπλα μας και δαγκώνω το κατω χείλος μου . "Μην γίνεσαι προστυχος Εντ " του ψιθυρίζω και με φέρνει ποιο κοντα του . "Δεν σε χορταίνω ψυχή μου " μου απαντάει φιλωντας την μύτη μου .
"Ε ψιτ πιτσουνακια ελάτε ειναι ώρα για μάθημα " η κεφατη φωνή της Βάσως ακουγεται και φεύγω απο την αγκαλιά του Εντ πιάνοντας το χερι της κολλητης μου για να προχωρήσουμε παρέα . "Το αφησες μονο του το παιδι καλε " ειπε η Βάσω αλλα δεν έδωσα σημασία αφού ειδα οτι ο Εντ ειχε πιάσει την συζήτηση με το Σωτήρη και τον Κώστα . "Πως παει το μωράκι μας ; " ρώτησα χαϊδεύοντας την κοιλιτσα της , εκείνη μου χαμογέλασε και έπιασε ξανα το χερι μου . "Μια χαρουλα , πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρές κάνει ο Κώστας Κάθε βράδυ που ξαπλώνει στην κοιλιά μου και περιμένει ο χαζουλης μου να κλοτσισει το μωρο απο τους πρώτους δυο μήνες , εδώ καλα καλα δεν εχει φουσκώσει η κοιλιά μου " γελάει και γελάω μαζί της ομως κάποια κορίτσια στον διάδρομο με κάνουν να σταματήσω καθως ακούω να ψιθυρίζουν για την Βάσω τις λέξεις ο πως "τσουλι " ή "πουτάνα" , η φίλη μου μαζεύεται αγκαλιάζοντας το μπράτσο μου και εγω σταματώ και τις κοιταω όλες . "Τουλάχιστον η φίλη μου εκανε το λάθος με το αγόρι που ξέρει και αγαπάει , κάποιες απο εδώ μεσα μπορεί Να μην ξέρατε καν τον πατέρα με τόσους που έχετε παει , δεν λεω βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλα βουλώστε το όλες σας γιατι τροχός ειναι και γυρίζει " τους φωνάζω και κάποιες δείχνουν να καταλαβαίνουν αφού τις βλέπω να μου κουνάνε μετανιωμένες το κεφαλι . "Σε ευχαριστω " η κολλητή μου μου ψιθυρίζει , γυρνάω χαρίζοντας της ενα χαμόγελο πριν μπούμε στην τάξη για να αρχίσουμε το μάθημα .
.
.
"Αλίκη ;" Η φωνή της Ολίβιας ακουγεται απο πισω και γυρνάω το κεφαλι μου για να την δω να κάθεται στο κρεβατι οκλαδον . Ο Έρικ βγήκε σήμερα το πρωί απο το νοσοκομείο χωρις να πονάει καθόλου και τωρα ποια παει κανονικά στο σχολείο ενω η Ολίβια συνεχίζει να μένει εδώ μαζί μας . "Έλα μου " απαντάω χαμογελαστή σηκώνοντας τα χερια μου νγια μια αγκαλιά την οποια την δέχεται αμέσως .
"Δεν με θέλει γαμωτο " μουρμουριζει άκεφα . "Ποιος καλε ;" Ρωτάω κανωντας οτι δεν καταλάβαινα . "Ο Έρικ , την ημέρα που ξύπνησε για πρώτη φορα παραλίγο να με φιλήσει ομως μπηκες εσυ , και μετα οταν μείναμε μόνοι μας δεν το επιχείρησε ξανα " παραπονιέται και πέφτει πάνω στο κρεβατι . "Οστε σου αρεσει ο κολλητός μου ε.;" Λεω ναζιαρικα και μου σκάει ενα γλυκό χαμόγελο . "Λιγακι ναι "παραδέχτηκε ναζιαρικα αλλα ξανα σοβαρεψε . "Δεν προκοιτε να κάνω κάτι μαζί του για ειναι μεγαλύτερος ενα χρόνο οποτε ..." Σταμάτησε και έχωσε το κεφαλι της στο μαξιλάρι μου γκρινιαζοντας . Νομίζω πως πρέπει να νιώθω λιγο ενοχή διότι εχω φταίω που του έκοψα σε τέτοια στιγμή . Σκέφτομαι και μουτζονω τον εαυτό μου , κάθομαι στο κρεβατι και της χαϊδεύω το πόδι . "Έλα μωρέ σιγα την διάφορα και εσυ τωρα , εμ θα βρούμε εναν τροπο " είπα διστακτικά , ελπιζω να τα βρούνε μεταξύ τους γιατι ειναι πολυ ωραίο ζευγάρι .
Το υπόλοιπο απόγευμα πέρασε σχετικά γρήγορα με το ανχος των εξετάσεων να έρχετε και να τρυπονει σαν βίδες στο στομάχι μου , πως θα περάσω ψυχολογία στην Θεσσαλονίκη αν εχω συνέχεια στο μυαλό μου όλα αυτά τα θέματα ; Νομίζω πως πρέπει να στρωθω εδώ και τωρα .
********

let's get ridiculousOù les histoires vivent. Découvrez maintenant