"Απο εδώ και μην ακούσω κιχ " ειπε χαμηλόφωνα ο Εντ και εγω έπιασα απο το χερι την Ολίβια οδηγώντας την στο δωμάτιο , ο Εντ άνοιξε την πόρτα και εγω έσπρωξα ελαφρά την γλυκιά κοπέλα απο την μέση και πίεσα τον ώμο της για να κάτσει στο κρεβατι του Κώστα . "Εντ πια ειναι η κοπέλα ; " ψιθύρισε αδύναμα και ο Εντ έπιασε το χερι μου και με τράβηξε να καθησω στο κρεβατι του ."Ολίβια απο εδώ η κοπέλα μου η Αλίκη , Αλίκη απο εδώ η αδελφή μουη Ολίβια " μας σύστησε ο Εντ και το πρόσωπο της κοπέλας έλαμψε οταν άκουσε την λέξη "κοπέλα μου " .
"Πόσο χαίρομαι που βρήκες επιτέλους κοπέλα , σινηθως έφερνες κατι ξεκωλες και τις εδιωχνες το πρωί " ειπε και γύρισα το κεφάλι μου αγιοκοιταζοντας τον Εντ . "Έτσι φεροσουν στις κοπέλες;" "Πριν γνωρίσω εσένα " με έκοψε και ξεφυσιξα , ήθελα να του σπασω την μούρη έτσι οπως φερόταν στις κοπέλες αλλα δεν ήθελα να κάνω σκηνή μπροστα στην αδελφή του , δεν γλυτωνει ομως τοσο εύκολα θα τον κανονίσω . "Εισαι πολυ όμορφη Αλίκη " ειπε η κοπέλα και χαμογέλασα . Ο Εντ έσκυψε και μου φίλησε τον ώμο "ειναι μια κούκλα " ψιθύρισε εκεινος και χαχάνισα σιγανα . "Θα ερχιζω να κοκκινιζω για αυτο κοφτε το και οι δυο" έκανα ναζιαρικα και η Ολίβια γέλασε , "σας ευχαριστώ πολυ που με φέρατε εδώ , πραγματικά άκουγα κάθε βράδυ θορύβους αυτο το καθικι δεν εχει καταλάβει ακόμα οτι δεν ειμαι ποια το κορόιδο " μουρμούρισε και μπορούσα να διακρίνω τον θυμό στην φωνή της οταν τα μικρά δάχτυλα της εσφιξαν το σεντόνι . "Εσύ Κοιμησου εγω έχω δουλειά " είπα στον Εντ και τον ειδα που στραυομουτσουνιασε "τι δουλειά " ειπε παριστάνοντας το παιδάκι που δεν του δίνουν γλιφιτζουρι . "Εχουμε μια γυναικεία συζήτηση εμείς οι δυο νεαρή μου , το γαϊδούρι απο εδώ θα πέσει για ύπνο τωρα , εχουμε πολλά να πούμε οι δυο μας " της χαμογέλασα και κοπάνησα τον ώμο του Εντ , έκανα να σηκωθώ ομως με τράβηξε , έβγαλα μια μικρή τσιριδα έκπληξης ομως διακόπηκε απο τα χείλι του πάνω στα δικά μου ανταποκρίθηκα αλλα τον έσπρωξα απαλά απο το στήθος οταν σινιδιτοποιησα οτι δεν είμαστε μονη μας . "Εντ " ψιθύρισα δείχνοντας με Α ματια μου προς την μικρή . Εκεινος χαμογέλασε και έγειρε δαγκωνοντας το αριστερό μάγουλο μου , ενιωσα πάλι αυτο το σινεσθημα οπως κάθε φορα που το κάνει αυτο , ειναι σαν κατι δικό μας απο τοτε που αρχίσαμε να εχουμε κατι μεταξύ μας ."για να μάθεις να μην με αποκαλεις γαϊδούρι " γέλασε και με άφησε αυτην την φορα να σηκωθώ και να κάτσω δίπλα στην Ολίβια . "Άντε πείτε τα δικά σας περί γκομενικα και αλλα τέτοια , σου επιτρέπω να λες τα καλύτερα για εμενα μωρο μου " περιφανευτηκε και γυρισε πλευρό γελώντας , γέλασα και εγω και κοίταξα την Ολίβια που το πρόσωπο της ξανα έλαμψε . "Αυτός δεν ειναι ο αδελφός μου" κουνησε το κεφάλι της χαμογελαστή και εκεινος γυρισε πάλι πλευρό και την κοίταξε . "Γιατι ;" Ρωτήσαμε τα αυτοχρονα εγω και ο Εντ . "Γιατι ο αδελφός μου ποτε δεν ήταν ερωτευμένος " ψιθύρισε κοιτάζοντας τον και εκεινος χαμογέλασε . "Έχεις δίκιο μικρή μου έχω δαγκώσει άσχημα την λαμαρίνα για αυτο το χαζό ανώριμο τρελό κορίτσι που κάνει παντα του κεφαλιού της και δεν ακούει ποτε τιποτα , αλλα τι να κάνω την αγαπω " ειπε βάζοντας το χερι στην καρδια , χαμογέλασα πλατιά και κοίταξα τη Ολίβια . "Μου επιτρέπεις έτσι ;" Ρώτησα δείχνοντας τον. "Ευχαρίστως " κουνισε το κεφάλι της καταφατικά και μου εκανε σήμα κατα πάνω του. Εγω με εναν πηδο βρέθηκα πάνω στον Εντ και άρχισα να γελάω . "Ποια είπες ανώριμη ρε βλαμμένο πλάσμα " τον πείραξα και ανακάτεψα τα μαλλια του , εκεινος άρχισε να γελάει και έπιασε τους καρπούς μου φέρνοντας τα πρόσωπα μας κοντα . "Οο baby it's on " ειπε στα αγγλικά και με μια κίνηση βρέθηκε απο πάνω μου και άρχισε να με γαργαλάει . "Εντ στα σταματα " είπα μεσα απο γέλια τα οποια δεν ήταν μονο τα δικά μου αλλα και του Εντ και της Ολίβια , φενεται το διασκέδαζαν να με βλέπουν έτσι . "Πες οτι ειμαι το πανέμορφο υπέροχο αγόρι σου και θα σταματήσω " γέλασε και τον κοίταξα . "Ο Εντ ειναι ένας κακασχημος ουρακοταγκος " φώναξα αλλα όχι πολυ δυνατά , δεν πρέπει να ξυπνήσουμε όλο το κτήριο . "Παιδια που ειναι η τουαλέτα ;" Ρωτησε η Ολίβια και σταματήσαμε και οι δυο κοιτάζοντας την . "Αν προχωρησεις στο βάθος θα δεις στα δεξιά σου μια γκρι πόρτα εκεί ειναι , φορα την κουκούλα σου και πήγαινε πρόσεχε μην σε δει κανεις " ειπε ο Εντ και η Ολίβια εφηγε απο το δωμάτιο αθόρυβα .
"Την κάναμε να νιώθει άβολα ορίσετε έφυγε τωρα " είπα οταν καταλαβα οτι και εγω θα ένιωθα έτσι στην θέση της .
"Όχι μην ανησυχείς την ξέρω την Ολίβια απλά ήθελε οντος να παει τουαλέτα , το διασκέδαζε πριν λιγο δεν εχει πρόβλημα με αυτά , σε σιμπαθησε " με καθισυχασε . "Χμμμ λοιπόν που είχαμε μείνει ;" Ρωτησε ρητορικά σκύβοντας κοντα μου και δαγκωνοντας το αυτί μου . "Λοιπόν θα αλλάξω την πρόταση, μου ήρθε μια καλητερα τωρα " ψιθύρισε εσθισιακα και κατάπια αργά ποιος ξέρει τι σχεδιάζει το βρόμικο πρόστυχο μυαλό του ; "Χμμ...για να δούμε ....θα πεις οτι εισαι δικιά μου " έβγαλα ενα γελακι και τον κοίταξα χωνοντας τα δάχτυλα μου στα μαλλια του . "Και πως θα με κανεις να το κάνω αυτο ;" Ρώτησα και μου χαμογέλασε στραβά , δεν ειπε τιποτα παραπάνω παρά έχωσε με ορμή το κεφάλι του στον λαιμό μου φιλοντας τον βίεα , τα χερια του περιπλανήθηκα χαϊδεύοντας κάθε σπιθαμη του σώματος μου με τα δάχτυλα του να πιέζουν ελαφρά το δέρμα του , ξέρει ακριβώς τι κάνει, αυτο ειναι το μονο που μπορώ να σκεφτώ καθως έχω αρχίσει και χάνομαι και η ανάσα μου γυνεται όλο και ποιο γρηγορη με αναστεναγμούς να βγαίνουν που και που . Το χερι του φτάνει χαμηλά στην κοιλιά μου και υστερα στην περιοχή μου , αρχίζει να πιέζει απαλά και εκεί ειναι που βγάζω εναν μεγαλο αναστεναγμό με το κεφάλι μου προς τα πισω και τα ματι μου κλειστά . "Λατρεύω να σε βλέπω έτσι , ομως αν θες να σταματήσω πρέπει να το πεις " δεν μίλησα και έτσι πειρε περισσότερο θάρρος και συνέχισε αλλα αυτην την φορα το χερι του πηγε στο λάστιχο του σορτς μου και μετά μεσα απο το εσώρουχο μου . Τα πόδια μου αρχισαν να τρέμουν και τα δάχτυλα των χεριών μου τραβιξαν απαλά τα μαλλια του Εντ . "Ει-ειμαι δι-δική σου Εντ " είπα με την συνοδια ενός ανατεναγμου .τα χερια του ανέβηκαν προς τα επάνω και στιριχτηκε με τους αγκώνες του δεξιά και αριστερα μου , τα δόντια του δαγκωσαν απαλά το κατω χείλος μου και σύρθηκαν προς τα κατω . "Σ'αγαπάω Αλίκη " "Σ'αγαπάω Εντ " είπαμε και οι δυο χαμηλόφωνα . Με κοίταξε στα ματια και πειρε ενα πονηρό ύφος "αν δεν γυρνούσε σε λιγο Ολίβια θα σου έκανα ποιο πολλά " ξάπλωσε δίπλα μου και με πειρε στη αγκαλιά του .
Οταν η Ολίβια επέστρεψε σηκώθηκα και άφησα τον Εντ που ειχε κλείσει τα ματια του η η ανάσα του ειχε γίνει βαριά .
Καθησα δίπλα της και την πλησίασα ομως την ειδα που μαζεύτηκε ποιο πολυ και δεν μετακινήθηκα ποιο πολυ , αυτο το καθικι την εκανε να φοβάστε τους πάντες με τις απειλές του , σκέφτηκα και ήθελα τοσο πολυ να του σπασω την μούρη παρόλο που δεν τον έχω δει ποτε .
"Ξέρω οτι ειναι δύσκολο όλο αυτο που πέρασες , αλλα πίστεψε με σε καταλαβαίνω και εμενα με έχουν εκμεταλλευτεί πολωντας μου αγάπες και λουλούδια μέχρι που βρήκα αυτόν εδώ τον βλάκα" είπα δείχνοντας τον Εντ που δεν άκουγε τιποτα αφού ειχε αφεθεί στην αγκαλιά του Μορφέα " όσο και να μην το πιστεύεις επειδή μας βλέπεις έτσι τωρα ενα έχω να σου πω , ο αδελφός σου μου εκανε την ζωη άνω κατω και με εκανε να τον μισό και να τον θελω τα αυτοχρονα , και τωρα όλο αυτο έγινε μονο αγαπη μεσα μου .
Σε αυτο που θελω να καταλήξω ειναι οτι μπορεί να πληγωθεις πολλές φορές αλλα κάποια στιγμή θα βρεις αυτόν που θα σε αγκαλιάσει τοσο σφιχτά που θα ενώσει όλα τα σπασμένα κομμάτια και θα σε κάνει να ξεχάσεις το παρελθόν και να σκέφτεσαι μονο το παρόν μαζί του , έτσι έγινε και με εμενα και τον Εντ μου ένωσε όλα τα κομμάτια και με εκανε να τον αγαπήσω όσο κανέναν άλλο και να ξεχάσω τα παντα που με βασάνιζαν . " τελείωσα τον μονόλογο μου και την ειδα να δακρύζει , χωρίς να μου πει κατι πλησίασε και τυλίξε τα χερια της γύρο μου για μια αγκαλιά , την αγκάλιασα απο τους ώμους και φίλησα το κεφάλι της . "Με εκανε να τον αγαπήσω , με χάιδευε και με φίλαγε γλυκά λέγοντας μου οτι δεν θα με αφήσει ποτε και οτι ειμαι η μικρή του , αλλα το μονο που ήθελε ήταν τα λεφτά για να ξεχρεώσει και εγω σαν χαζή του τα έδινα , οταν καταλαβα πόσο χαζή ημουν και τον χώρισα εκεινος άρχιζε να με εκβιάζει και να μου λέει οτι θα μου κάνει κακό αν δεν του δώσω χρήματα. Ευτυχώς που με φέρατε εδώ , δεν άντεχα να σκέφτομαι οτι οι άντρες του Σέθ θα έκαναν κακό στον Εντ που με προστάτευε για τις μαλακιες που έκανα , ημουν τοσο ηλίθια " μουρμούρισε μεσα στην αγκαλιά μου και της έτριψα συμπνετικα την πλάτη ενω εκείνη συνέχισε να τρέμει σιγοκλαιγοντας .
"Δεν εφταιγες εσυ , αυτός ήταν μαλακας και δεν κατάλαβε τι διαμάντι εισαι " την καθισιχασα . Πραγματικά αυτή η κοπέλα το μονο που πρέπει να της δίνουν ειναι αγαπη , γιατι ειναι τοσο γλυκιά και αθώα και της άξιζει κάποιος καλύτερος απο αυτο το κάθαρμα , και νομίζω οτι είδη έχω βρει καποιον που θα την λέει μικρή του και αυτην την φορα τα το εννοεί .
YOU ARE READING
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...