Untitled Part 5

6.2K 569 13
                                    

Χοροπηδούσα αγανακτισμένη που δεν μπορούσα να ξεκουμπώσω το φερμουάρ του φορέματος μου , φύσηξα μια τούφα που είχε πέσει στο πρόσωπο μου και μούγκρισα θυμωμένη.

Έβγαλα τις γόβες μου και συνέχισα να προσπαθώ , μετά από λίγα λεπτά άκουσα την πόρτα να ανοίγει , χωρίς να κοιτάξω πίσω μου είπα. '' Βάσω σε παρακαλώ ξεκούμπωσε μια το φερμουάρ , δεν μπορώ με τίποτα'' δεν άκουσα τίποτα αλλά ένιωσα ένα χέρι στην πλάτη μου να με χαϊδεύει, έσπρωξε τα μαλλιά μου στον αριστερό μου ώμο και ένα δάχτυλο άρχισε να κάνει την διαδρομή του από κάτω από το αυτί μου μέχρι τον ώμο μου με αργό ρυθμό. Έγειρα το κεφάλι μου προς τα πίσω κλείνοντας τα μάτια μου. Έγλυψα και δάγκωσα τα χείλι μου καθώς ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε όταν τα δόντια του δάγκωσαν τον λαιμό μου. Ήξερα ποια ότι ήταν ο Έντ και όχι η Βάσω , σιγά σιγά τα χείλι του ανέβηκαν και κόλλησαν στο αυτί μου , '' αυτή η μυρωδιά σου '' άκουσα την βαριά σέξυ φωνή του να μου λέει καθώς έπαιρνε μια ανάσα , '' το απαλό σου δέρμα '' ψιθύρισε και με χάιδεψε από του ώμους μέχρι τα δάχτυλα μου, '' με τρελαίνουν '' είπε και με μια κίνηση με γύρισε και με κόλλησε πάνω του , τα χείλι του ακούμπησαν ελάχιστα τα δικά μου αλλά τον έσπρωξα καθώς μόλις κατάλαβα τι πήγαινα να κάνω. '' ευχαριστώ για το κομπλιμέντο, μετά ποιες άλλες λέξεις είναι στην λίστα ? Μήπως το '' δεν είσαι σαν τις άλλες ?'' Ή το '' σκάλωσα μαζί σου ?'' ρώτησα και τον είδα να τρίβει τον σβέρκο του αμήχανα . '' όχι καμία από αυτές,'' είπε και ξανά πλησίασε , '' α ... αν κάνεις άλλο ένα βήμα θα σου κόψω τα πόδια '' τον προειδοποίησα αλλά δεν φάνηκε να ακούει , πλησίασε και πήρε στα χέρια του το πρόσωπο μου. Με φίλησε στο σαγόνι και μετά ψιθύρισε , '' αφού ξέρω ότι σου αρέσω , και έτσι και αλλιώς πάντα παίρνω αυτό που θέλω ''. Μα τι μαλάκας ? Πως γίνεται να χαλάει έτσι την στιγμή ? Έβγαλα ένα γελάκι με την αλαζονεία του και αποφάσισα να παίξω το παιχνίδι του , πλησίασα και δάγκωσα το αυτί του καθώς άκουσα έναν αναστεναγμό να βγαίνει από το στόμα του ''ίσως '' του ψιθύρισα αισθησιακά . το χέρι μου έφτασε στην άκρη του παντελονιού του και άρχισα να πηγαίνω το δάχτυλο μου δεξιά και αριστερά λίγο ποιο πάνω από την άκρη του . Τον έσπρωξα πάνω στον τοίχο και άρχισα να φιλάω τον λαιμό του . '' ήρεμα τίγρη'' τον άκουσα να λέει και χαμογέλασα , καθώς τον φιλούσα ,με το αριστερό μου χέρι άνοιξα την πόρτα . Απομάκρυνα το κεφάλι μου από τον λαιμό του και τον άρπαξα από την μπλούζα , σπρώχνοντας τον έξω και κλείνοντας την πόρτα , την κλείδωσα και ύστερα του φώναξα για να ακούσει . '' καληνύχτα αγοράκι , όνειρα γλυκά ''

let's get ridiculousМесто, где живут истории. Откройте их для себя