'' λες να είναι κορίτσι ή αγόρι ; '' η Βάσω με ρωτάει έχοντας ποια ηρεμήσει από το σοκ που βρισκόταν πριν και τώρα είναι στον καθρέπτη με την μπλούζα της σηκωμένη καθώς κοιτάει την κοιλία της χαϊδεύοντας την κυκλικά . '' ότι και να είναι θα το μεγαλώσουμε όλοι μαζί με αγάπη , αλλά πρώτα από όλα αυτά πρέπει να πάμε στον γυναικολόγο για να επιβεβαιώσει την εγκυμοσύνη σου '' της λέω και νεύει καταφατικά , γυρνάει και βολεύεται δίπλα μου στο κρεβάτι . '' Αλίκη πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα , έχεις κάνει τόσα πολλά για εμένα '' μου λέει βουρκωμένη και την κλείνω στην αγκαλιά μου . '' δεν ξέρω τι να κάνω Αλίκη , τι θα πουν στο σχολείο οι συμμαθητές μου , και το κυριότερο πως θα το πάρουν οι γονείς μου και ο Κώστας ;'' ρωτάει απελπισμένη και ύστερα δεν μιλάει μόνο με κοιτάει με δάκρυα να κυλούν στο πρόσωπο της , και πάνω που είχε ηρεμήσει γαμώτο ... πρέπει να σκεφτώ κάτι που θα την κάνει χαρούμενη . ''Βάσω έχω να σου πω κάτι '' μου χαμογελάει . '' έκανες έρωτα με τον Έντ '' μου λέει και γουρλώνω τα μάτια μου , '' μα...μα που το ξέρεις ;'' ρωτάω έκπληκτη και μου κλείνει το μάτι . '' φαίνεται καλή μου , από την ώρα που μπήκες μέσα στο δωμάτιο το κατάλαβα, έλαμπες ολόκληρη πριν σου πω για το μωρό '' απαντάει και της χαμογελάω . '' να προσέχεται όμως , και να βλέπεται πάντα αν το προφυλακτικό είναι σπασμένο ή ληγμένο , μην καταλήξετε σαν εμένα και τον Κώστα '' με συμβουλεύει και βλέπω την ανησυχία στα ματια της , πραγματικά ενδιαφέρεται για εμενα αυτη η κοπέλα οπως και εγω για εκείνη .
"Θα είμαστε μια χαρά " την διαβεβαιώνω πιάνοντας το χερι της , "λοιπόν θα τηλεφωνήσω στον Πέτρο τον Γυναικολόγο μου για ραντεβού " της λεω και εκείνη σιμφωνει .
..
Εχουν περάσει 4ης. εβδομάδες απο τοτε που οντος καταλάβαμε οτι η Βάσω ειναι έγκυος και όσο και αν θέλει να το κρύβει φαινεται , δεν λεω απο την κοιλιά γιατι ειναι ακόμα νωρίς , αλλα για το οτι τρώει σαν μοσχάρι όλη την ώρα δεν ειναι και οτι ποιο φυσικό , ασε που τωρα εχουμε και την ανησυχία ποτε θα το πει στον Κώστα και προσπαθεί να ειναι μην ειναι απόμακρη μαζί του όσο μπορεί , και το χυροτερο ; Νομίζω οτι ο Εντ έχει αρχίσει να αναρωτιέται τι γίνεται μιας και με την Βάσω αυτά τα Σαββατα εχουμε παει στον γυναικολόγο και δεν του δίνω και ιδιαίτερη σημασία νε το ανχος που εχω για την φίλη μου , μωρέ λέτε να εχει οντος πάρει πρέφα τι γίνεται ;* Εντ pov*
Εχουν περάσει 4ης εβδομάδες και ακόμα να μου το πει οτι ειναι έγκυος η Αλίκη . Δυο εβδομάδες αφότου κάναμε έρωτα βρήκα κατω απο το μαξιλάρι της ενα τεστ εγκυμοσύνης που ήταν θετικό , στην αρχή σκέφτηκα οτι αποκλείεται να ειναι δικό της μιας και μόλις πριν λιγο καιρό κάναμε έρωτα , αλλα μετα ξανασκέφτηκα οτι εχουν περάσει 2 εβδομάδες απο τοτε οποτε μπορεί οντος να ειναι δικό της . Και τωρα τελευταία με αποφεύγει και λιγο καθως ειναι συνέχεια με την Βάσω και ελάχιστες φορές εχουμε κάνει έρωτα .
Σκατα θα γίνω πατερας απο τωρα. Σκέφτομαι και ξεφυσαω σοριαζοντας τον εαυτό μου στο κρεβατι , φυσικα και θελω την Αλίκη σε όλο μου το μέλλον και θελω και παιδια μαζί της , αλλα λιγο ποιο μετα , δεν ήθελα απο τωρα , καλα καλα δεν εχω τελειώσει το σχολείο ακόμα και θα εχω παιδί ;
Σκέφτομαι κοιτώντας το ταβάνι .
Αφού την έκανα την μαλακια θα το κρατήσουμε , θα μιλήσω σήμερα μαζί της για να λύσουμε το όλο θέμα , έτσι και αλλιώς δεν φταίει αυτη η αθώα ψυχή μεσα της εμείς ή μαλλον εγω ημουν απρόσεκτος .* Αλίκης pov*
"Νομίζω οτι εχει αρχίσει να φουσκώνει " η Βάσω μονολογεί κοιτώντας τον εαυτό της στον καθρέπτη . "Μπα απλώς φαινεται οτι έχεις παχύνει λιγακι , και τωρα που το ανεφαιρες για πες μου ποτε θα το ανακοινώσεις στον αγαπητό μας μπαμπάκα ; Οταν θα φτάσει η κοιλιά στον λαιμό ;" Την ηρωνευομαι και στριφογυρίζει τα ματια της . "Εμ βασικά Αλίκη ..." Ψιθυρίζει αδύναμα και κάθετε δίπλα μου . "Σκέφτομαι εδώ και βραδιά να...να μην το μάθει ποτε " "μα πως γίνεται να μην το μάθει στο ίδιο σχολείο πάτε και ειναι ο μόνος με τον οποίο έχεις κάνει έρωτα " λεω χώρος να εχω καταλάβει που το παει . "Σκέφτομαι να μην γεννήσω ποτε το παιδι Αλίκη , να κάνω έκτρωση " απαντάει και γουρλωνω τα ματια μου. "Πας καλα ; Τι σου φταίει αυτη η αθώα ζωη που έχεις μεσα σου ; Δεν την σκέφτεσαι ρε Βάσω ; " χώρος να το καταλάβω εχω σηκωθεί απο το κρεβατι και φωνάζω , ακουσε εκεί θέλει νΑ ρίξει το παιδάκι , και στο κατω κατω αν το παμε έτσι ας ήταν ποιο προσεκτικός ο Κώστας . "Σε παρακαλώ Αλίκη ηρεμησε έτσι και αλλιώς ειναι δική μου απόφαση αυτη " "έχεις δίκιο δεν εχω κάποια δουλειά σε αυτην την απόφαση , απλά δεν νομίζεις οτι πρέπει να το συζητήσεις με τον κωστα αυτο και να μην πάρεις γρήγορα αυτην την απόφαση ;" Προσπαθω να την κάνω να αλλάξει γνώμη ελπίζοντας να τα καταφέρω . "Πίστεψε με θελω να του το πω αλλα δειλιάζω " απαντάει πλέκοντας τα δάκτυλα της μεταξύ τους .
"Τι θες να νου πεις μωρο μου ;" Η φωνή του Κώστα κάνει και τις δυο μας να πετακτουμε απο το φόβο μας . "Μας ακουγες τόση ώρα ;" Τον ρωτάω παρακαλώντας να μην τα εχει μάθει με αυτόν τον τροπο . "Όχι πήγα να μπω και άκουσα την Βάσω να λέει οτι φοβάται να μου πει κατι " απαντάει και ξεφυσαω . "Ε λοιπόν νομίζω οτι ήρθε η ώρα έτσι Βάσω ;" Ρωτάω κανωντας της νόημα να σηκωθεί και εκείνη υπακούει . "Εμ Κώστα εγω..." Λέει και εκεινος την φέρνει ποιο κοντα του χαϊδεύοντας την μέση της για να την ηρεμήσει . "Εγω...φοβάμαι μήπως εχω παχύνει πολυ και δεν σου αρέσω οπως παλιά " λέει με το πρόσωπο της αρκετά ένοχο .
Πάλι σκατα τα εκανε η κολλητή μου ...Γεια σασσς , νατο και το κεφάλαιο 32 , χμμμμ...νομίζω οτι εχουμε κάποια μπλεξίματα εδώ πέρα ε;
Ας το πάρουμε απο την αρχή λοιπόν ... Η Βάσω ειναι έγκυος αλλα φοβάται να το πει στον Κώστα ενω παράλληλα ο Εντ είδε το τεστ της Βάσως και νομίζει οτι ειναι της Αλίκη αφού ειναι και εκεινος αλλα και ο φίλος του πολυ χαζοί για να καταλάβουν οτι κατι τρέχει με την Βάσω που τρώει πολυ και...Ουφ κουράστηκα και νονό που τα έγραφα .... Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση , θελω να πάρω μέρος στα wattys ,μπορεί κάποια να μου πει πως γίνεται ;
Το καινούριο κεφάλαιο έρχεται σιντομα εδώ αλλα και στο violet για όσες το διαβάζουν , ευχαριστώ πολυ που διαβάζετε τις ιστορίες μου , σας λατρεύω τοσοοο πολυ όλες σας !!!! ^_^
Kisses!!!
DU LIEST GERADE
let's get ridiculous
Romantik"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...