"Εμενα γιατι δεν με αγκαλιάζεις οπως το κανει και εκεινος ;" Μια κοπελα μαλωνει το αγόρι της καθως κοιτάει εμενα και την Αλίκη που είμαστε αγκαλιά στον καναπέ , το ζευγάρι ειναι έξω στο μπαλκόνι και το αγόρι καπνίζει καθως η κοπελα του γκρινιάζει . "Θες να κλείσω τις κουρτίνες ;" Ρωτάω την Αλίκη χαϊδεύοντας τα μαλλια της . "Όχι μην σηκωθεις , εχω βολευτεί τωρα " μουρμουριζει και χώνει το κεφαλι της στο στήθος μου , ειναι τοσο ευάλωτη και στεναχωρημένη που με κανει να θελω να σπασω στο ξύλο τον Εντ , η κολλητη μου ήταν παντα δυνατή και δεν λύγισε ποτε στην ζωη της . Μετα απο αυτά που μου ειπε εχω χάσει πάσα ιδέα για τον Εντ , ημουν σίγουρος οτι δεν θα της έριχνε ποτε κέρατο , να ομως που το εκανε κατα τα λεγόμενα της . "Εισαι σίγουρη οτι δεν ήταν μια παρεξήγηση ; Εννοώ οτι μπορει οντος να την απομάκρυνε λέγοντας της οτι εχει κοπελα "Της ψιθυρίζω και σηκώνει το κεφαλι της κοιτάζοντας με . Σφίγγει την μπλούζα μου στην χούφτα της και καταλαβαινω οτι το κανει για να μην κλαψει . "Αστο , ας ξεχάσουμε αυτο το θέμα , έλα να παμε στην κουζίνα , εχω μπραουνις που σου αρέσουν " της λεω χαμογελώντας με πονηρό ύφος . Μου χαμογελάει και πετάγεται απο τον καναπέ . "Μην τα φας όλα " γελάω καθως τρέχω προς την κουζίνα . Η Αλίκη φρενάρει απότομα και τσεκάρει όλα τα ντουλάπια για να τα βρει , οταν τα παρατάει αρπαζει εναν πλάστι απο ενα συρτάρι, τον κοπαναει στην παλάμη της και με κοιτάει άγρια . "Που ειναι τα μπραουνις , τα έφαγες όλα γουρούνι ;" Ρωτάει στενευοντας τα ματια της . "Εμ βασικά ...ξέχασα να σου πω οτι εχω τα υλικά για τα μπραουνις και όχι τα μπραουνις ακριβώς " γελάω που κατάφερα και την κορόιδεψα και τοτε το κουδούνι χτυπά . "Εχω πάρει πίτσα " λεω και η Αλίκη πετάει τον πλάστι τρέχοντας στην πορτα . "Όχι μη του ανοίξεις εσυ " φωνάζω αλλα το εχει κανει είδη , ο Ντουκ το παιδι που φέρνει τις πίτσες ειναι απίστευτα γυναίκας και αν μάθει οτι δεν ειναι κοπελα μου θα ζητήσει να κάτσει μαζι μας για να την γνωρίσει , δεν θελω να μπλέξει μαζι με αυτόν τον μαλάκα , δεν θα της κανει καλό όλο αυτο , με τον Ντουκ εχουμε πιει κανά δυο ποτά μαζι και εχω καταλάβει τι τύπος ειναι . "Πόσο κοστίζει ;" Η Αλίκη τον ρωτάει χαμογελαστή και εκεινος δεν απαντάει . "Ε ψιτ φίλε το σαλάκι μάζεψε τρέχει " τον ειρωνεύομαι φτάνοντας διπλα στην κολλητη μου και πιάνοντας την μέση της , εκεινη με κοιτάει περίεργα αλλα δεν μιλάει ."ο για σου Έρικ , εμ κοστίζει 9€ όμορφη " της κλείνει το ματι και εκεινη δεν κανει κατι , απλα δίνει τα λεφτά αρπάζοντας το κουτί απο τα χερια του . "Έρικ δεν μου το είχες πει οτι έχεις κοπελα " μου λέει πονηρά και απλα χαμογελάω , η Αλίκη ανοίγει το στομα της να αρνηθεί αλλα την προλαβαίνω φιλωντας το μάγουλο της ."ναι τωρα ηρθε απο την Ελλάδα να με δει " χαμογελάω και αποχαιρετάω τον Ντουκ καθως κλεινω την πορτα . "Μα γιατι είπες οτι ειμαι το κοριτσι σου ; " ρωτησε καθως έπιανε τα πιάτα απο το ντουλάπι . Άφησα την πίτσα στο τραπεζάκι και βολεύτηκα στον καναπέ, καθως παρατηρούσα την Αλίκη να έρχετε . "Πίστεψε με εχω πιει κανά δυο μπύρες με τον Ντουκ εδώ και ξερω τι τύπος ειναι , να σου την πέσει ήθελε και να σε ρίξει στο κρεβατι , αν μάθαινε πως εισαι η κολλητη μου δεν θα έφευγε απο το σπίτι " της εξηγώ καθως ανοίγω το κουτί και αρπάζω ενα κομμάτι . "Καίει η μαλακια " ψιθυρίζω πετώντας το κομμάτι πάνω στο πιάτο, βάζοντας τον αντίχειρα μου στο στομα μου για να ελαφρύνω το κάψιμο . "Αα ώστε ειναι ειναι πεφτουλας ο τύπος , νόμιζα οτι στο εξωτερικό ήταν ποιο χαλαρά τα αγόρια " απαντάει και γελάω , "όλα τα αγόρια ειναι ίδια σε όλες τις χώρες " λεω και σιμφωνει χαμογελαστή .
**
Αλίκης pov*
"Έλα αγκαλιτσα " του ψιθυρίζω και με πέρνει στη αγκαλιά του καθως ξαπλώνουμε μαζι στο κρεβατι του , αυτο το αγόρι παντα μου στέκεται και δεν θελω να φύγει ποτε απο την ζωη μου , η αγκαλιά του ειναι παντα ανοιχτή για μένα και πραγματικά δεν ξερω το θα εκαναν αν δεν τον ειχα να με ηρεμει , παντα με του αδίκους τους τρόπους , οπως το να μου μιλάει με λογική χαϊδεύοντας τα μαλλια μου , οπως κανει και τωρα αλωστε .
Καθως μου μιλάει κατι τρίζει πάνω στο πάπλωμα, και οι δυο κοιτάμε το κινητό μου που μετην φοσφοριζε ροζ θήκη του κανει την διάφορα πάνω στο άσπρο πάπλωμα . Το ανάποδογυρίζω για να δω το ονομα του Εντ να αναβοσβήνει στη οθόνη , χωρις να κοιτάξω τον Έρικ αμέσως το κλεινω .
Μετα απο αλλα 5 τηλεφωνήματα ο Έρικ εχει αρχίσει να αναστενάζει . "Έλα ρε Αλίκη πρέπει να το σηκώσεις καποια στιγμή , τουλάχιστον να δει αν εφτασες καλα " λέει και σιμφωνω μαζι του οτι θα του απαντήσω στο επόμενο τηλεφώνημα του ,ομως δεν έρχεται αυτο αλλα ενα μήνυμα .
-σε παρακαλώ πρέπει να το σηκώσεις , προκοιτε για την Ολίβια - Ε.
Αμέσως νε το που το βλέπω αρχίζω να πληκτρολογώ τον αριθμό του .
"Έλα τι έπαθε η Ολίβια ;" Ρώτησα αναστατωμένη , ο Έρικ κόλλησε το αυτι του πάνω στο τηλέφωνο το ίσο ανήσυχος με εμενα .
"Ειμαι σίγουρος οτι προκοιτε για απαγωγή , μου άφησε ενα γράμμα αυτο ο καθικι " ειπε όσο ποιο ψυχρεμος μπορει να ειναι ένας άνθρωπος αυτην την στιγμή . "Και το λέει " φώναξα μαζι με τον Έρικ σαν μια φωνή .
"Λέει - μπορει την προηγούμενη φορα να πέτυχα τον φίλο της , ομως δεν θα διστάσω να πετύχω εκεινη αυτην την φορα. (Θελω λεφτά )- Σ. " διαβάζει προσεχτικά και τοτε μια μονο λέξη βγαίνει και απο τα χείλι των 3ων μας .
"Σέθ"Έπ Έπ Έπ !!! Τι μου κάνετε ελπιζω να εισται καλα , για πείτε λοιπόν ; Δεν το περιμένατε ε ; Ε ρεε τι εχει να γινειιιι... Σας άρεσε το κεφάλαιο ήτοι βρήκατε βαρετό ; Ή μηπως σας ήρεμα σαν βόμβα απο το πουθενά :) ;
Χίλια συγγνώμη που δεν μπορώ να ανεβάζω τοσο συχνά απλα εχω φροντιστήριο κάθε μέρα . Επίσης εχω να πω οτι η ιστορια τελειώνει σε λίγα κεφάλαια , Ετοιμάστιτε για ~let's get loud ~ με Έρικ και Ολίβια !!!
Kisses!!!
YOU ARE READING
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...