\Második rész | Tizennyolcadik Születésnap/

1.6K 45 2
                                    

2020. Július 13.

Külső szemszögből



-Kész vagy, Kicsi?-Kopogtatott az egész csapat a születésnapos lány ajtaján.

-Igen!-Kiabálta vissza németül és kilépett.-Na mutassuk meg Budapestet!-Indult előre.

    Mivel mindenki inni szeretett volna így taxival mentek. Afrodité végig telefonjával volt elfoglalva. A köszöntésekre válaszolt. Meglepetésére idén is kapott Taylortól, Justintól és sok más bemutatóról megismert híresség. Negyed órás út után megérkeztek a szórakozó helyre. Kint hosszú sor állt, a két biztonsági őr az érkező csapatot viszont egyből beengedték. Ők bal oldalra indultak ahol faltól-falig húzódott egy hosszú kanapé. Dité bátya és Gulácsi között ült. Willi, Lukas és Tyler indult italokért. Csak percekkel később értek vissza ugyan is képeket készítettek velük.

-Igyunk Kicsi tizennyolcadik évére!-Emelte poharát németül túl kiabálva a zenét Dominik.

-Ki jön velem táncolni?-Kérdezte pár itallal később Afrodité.

   Egyik fiú sem jelentkezett inkább beszélgettek tovább. Ő egy szemforgatás után felállt és a tánc parkettre lépett. Három huszonéves lánnyal készített képet majd ismét táncolni tért. Pár számmal később két nagy kezet érzett a derekán. Egy pillanatra melegség járta át a testét, majd megfordult. Magassarkújának hála kicsit több, mint félfej magasság különbség volt köztük. A fiatalok valami furcsát éreztek egymás szemébe nézve. Pár centi is alig volt testük közt, végül a fiú megpörgette a lányt aki így háttál préselődött a fiúnak. 

-Brúnó vagyok..-Súgta a füleibe kezeit továbbra is a lány derekán tartva. 

-Afrodité.-Mondta ugyan olyan halkan és megfogta a fiú kezeit.

   Húzni kezdte magával egyenesen a bár pult mögötti falhoz. Nem láthatta őket senki. Ahogy kezük összeért, a mennyben érezték magukat. Brúnó gyengén tartotta a falnál Afroditét. Egymás szemébe néztek és a zene sem zavarta őket. A fiatal fiú végül közelebb hajolt és összeérintette az ajkaikat. Mintha bomba robbant volta a szívükben. Dité egyből a fiú nyakába akasztotta karjait, Brúnó pedig egy kézzel a lány derekát fogta, másikkal közelebb vonta magához.

-Ki vagy te?-Kérdezték egymástól mikor elváltak az ajkaik. Szinte egymás szájába suttogták.

-Kicsi!-Hallottak egy kiáltást. Brúnó nem értette a német kiáltást.-Hol vagy, Di?-Szólt több hang újra. 

   A lány kapkodva vett elő apró táskájából névjegy kártyáját és ráfirkantott az instagram elérhetőségét majd arrébb futott a két kereső fiúhoz. Brúnó hajába túrt és zsebre tette majd visszaindult barátaihoz.

-Na mi van veled?-Nevetett Milán.

-Le smárolt valakit!-Nevetett Peti.-Másképp miért lenne ilyen rúzsos, vagy faszom tudja milyen.-Ivott sörébe.

-Fogd be!-Dobott neki egy citrom karikát. 

-Sokat ittam vagy tényleg ott van Leipzig csapata?-Nézett velük szembe Spacc. Mind oda pillantottak, de az egyetlen lány akkor kiáltott németül. 

-Tyler én megöllek!-Az egész csapat nevetésben tört ki ahogy a lány neki dobja magassarkúját. Miután visszakapta bátya vállára dőlt. Brúnó ledöbbent a lányon.

-Jobb ha indulunk...-Zökkentette ki Milán hangja Brúnót. 

    Kiérve Milán hívott taxit, mint a legjózanabb. Peti és Laci a semmin nevettek miközben egy cigire gyújtottak. Éppen megérkezett a taxijuk amikor a foci csapat is kijött. Legelöl A lány volt és telefonált. Pillanatra tekintete összekapcsolódott az este találkozott fiúval.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 


I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now