\Harminchatodik rész|Szoboszlai tesók!/

636 21 2
                                    

2021. November 1.

Külső szemszögből



   Elérkezett az Álarcos Énekes harmadik évadának utolsó része. A Szoboszlai testvérek kibékültek, egy hete. De, hogy?

Visszaemlékezés


    Afrodité IstenEst forgatáson volt. Hirtelen a telefonja megcsörrent. Meglátták a hívót. Domiii.  A lány nagyot nyelt és kezébe vette a telefont. Ki kellett hangosítania, ez volt a játék.

-Igen?-Szólt bele magyarul, miután kihangosította.

-Igazad volt..-Ennyit mondott, mire a lány lefagyott.-Nem az enyém a kicsi. Három hetes terhes volt már amikor összejöttünk.. Közben továbbra is megcsalt.

-Domi..-Afrodité bekönnyezett.-Életemben először vagyok szomorú, hogy igazam van. Amit végzek jön a megoldás. Hol vagy?

-Szia, Kicsi! -Vette át a telefont egy ismerős hang.

-Szala! Bökjétek már ki, hogy hol vagytok!

-A Telkiben. Doma, teljesen ki van.

-Amint végzek megyek! Maradjatok ott mind! Veszek bort és csoki fagyit! Keresünk egy igazán klissés romantikus filmet. Utána pedig fifázunk. S-Azzal kinyomta.

-Mi történt?-Kérdezte aggódva Máté.

-A bátyámat megcsalta a terhes barátnője. Aki, Peti exe is. Akit szintén megcsalt.-Nézett az énekesre.

   Nem sokkal később vége lett a forgatásnak. Dité gyorsan szedte össze a holmiját. Nem érdekelte, hogy magasarkúban volt, rohanni kezdett ki. Dominik jött ki elsőnek. Dité futni kezdett és szinte bátya nyakába ugrott. Lábait összekulcsolta a derekán.

-Annyira, de annyira sajnálom.-Puszit nyomott az arcára és a nyakába hajtotta fejét.

-Én is, Hercegnő.-Szorította magához. A lányt karjaiban vitte fel a szobába. Ott pedig megtörténtek amiket a lány ígért.

Ismét a jelenben


-Az idei döntőre vendég nyomozó is segít a nyomozóknak.-Szólalt meg ismét Bence mikor már belépett. A Szoboszlai testvérek neve még csak fel sem merült eddig.-Akinek a nevét már rengetegszer halhattuk. Pető Brúnó!-Az említett ott ült középen.-Itt a döntő és a párost még mindig nem tudjátok.

-De! -Kérte ki magának Zsófi.

-Az Angyal nő, az Ördög pedig férfi!-Jelentette ki Szandi.

-Ez mind?-Nézett oldalra Brúnó.

   Pár perccel később besétáltak a versenyzők. Az Ördög illetve az Angyal szokásos telefonos belépőjük után egymás kezét szorítva álltak egymás mellett. Ők kezdték az előadást. A kisfilm után elindult a dal. 

  A Visz a Vérem volt. Ismételten az Angyal rappelt. Nem sokkal a vége előtt három férfi kezdett besétálni és középen két kislány. A droppra levették a maszkot. Milán, Peti, Manuel és Laci jelent meg. Mellettük Szofi és Lilla, akik szintén ugráltak a színpadon. 

-Ördög és az Angyal!-Lépett be Bence. Megpróbálta kilökni Maricsot, sikertelenül.

-Lecseréltek.-Nevetett Flour Brúnóra nézve. A két kislány csak integetett Brúnónak.

-Mi is tudunk lőni!-Mutatták játék pisztolyukat. 

-Májk..-Nézett bociszemekkel Szofi, Petire aki készségesen felvette.

-Laszii.-Az említett felvette Lillát.

   Miután a négy fiú és a két lány kiment elemezni kezdték a produkciót. Viszont érkezett a plusz információ. Az Angyal kapott szót.. Kettő hamis és egy igaz állítás. 

-Hat éve ismertek meg minket amikor a Vigyél elben szerepeltünk. Én pedig az Ördögöt megnyertem.-Hatalmas döbbenések után jött a második, majd a harmadik.-Mindketten tizenéves korunk elején lettünk ismertek, tizennégy éves korunkban pedig már egyikünk sem lakott otthon.

-Én tudom!-Tette le a tollát Brúnó.

-Ne!

-Nem mondod!

-De! Ők nem mások...-Húzta az idegeket.-Mint.. a Szoboszlai testvérek!-Vigyorodott el.

-Dité és Dominik?-Nézett rá döbbenten Bence.

-Igen. Volt focizós emlék. Itt volt a keresztlánya és a fogadott lányunk is. Dité pedig tizenkét-három éves korában költözött el.

-Ezt nem hiszem el..-Fogta a fejét Tomi. Miután tippeltek Brúnóra néztek, aki önelégülten dőlt hátra. 

-Nem hívod fel őt?-Kérdezte Bence miután kimentek.

-Elvileg tesós programon vannak.-Vette elő telefonját és kikereste szerelmét.

-Hangosítsd ki!-Szólt rá Zsófi, de ő megtette.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


I screwed up-BefejezettTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon