2020. Agusztus 25.
Afrodité szemszögéből
Elérkezett a holnap után. Tegnap elbúcsúztam a magyar csapattól, családomtól, Szofiéktól, Laszáéktól és mindenkitől. Kivéve Tőle... Már itt állok a repülő előtt. Noce anyuéknál, Dominik pedig itt mellettem. Nagyjából két éve vettünk közösen egy közös repülőgépet. Muszáj volt a sok utazás miatt. Szorosan öleltem őt, ő pedig engem. Csomagjaimat már feltettük, maszkunk még rajtunk volt. Két napos útra készülők és hónapokig nem láthatom.
-Szerezlek.-Mondtam miközben megcsináltuk a pacsinkat.
-Én is téged.-Szorított ismét magához.
-Utálok búcsúzni..Meddig maradsz?
-Hónap végéig maradunk. -Engedett el és a lépcsőhöz kísért. Az autómat menedzserem, Móni elintézi, hogy ott legyen.
Pár perccel később már fülhallgatóval a fülemben ültem a repülőn. Laptopon előttem helyezkedett el. Rengeteg üzenetre válaszoltam. Pár instagramos dolog után pedig tanulni kezdtem. Az összes beadandót már előre megkaptam ami feladat lesz az első félévre. Vagyis nekem ezeket kell megcsinálnom, hogy lezárjanak. Szerencsére a nyolcból már a fele kész. Az ötödik pedig félig.
Az út alatt rengeteget tanultam így kettő beadandó maradt hátra. Repülőről leszállva, kocsim már a parkolóban várt engem. Bele pakolva indultam az új lakásomba. Pár óra alatt már nagyjából belaktam. Táskámat és maszkomat magamhoz véve indultam a legközelebbi boltba bevásárolni. Holnap ugyan is bemutató, ne lesz időm. Mikor haza értem videó chateltem szüleimmel, majd Domiékkal. Ő, nem írt. Spacc szerint rosszul van, csak a koncerteken mosolyog.
Másnap korán keltem és egy órás edzés után már indultam is a helyszínre. Nagyon tetszett az első ruhám. Hát még a második. Pár ismerős arcot láttam, amikor si elindult a zene. Átlagos felvonulás volt, két ruhával számomra. Egy fekete szinte alig takaró átlátszó anyagúval, illetve egy rövid feketével, rengeteg dísszel. A végén készült velem egy interjú. Persze megkaptam a kérdést. Hogy miről? Aznap este mikor a hotelbe siettem, valaki lefényképezett. És, hogy miért sírtam, miért jártam ott. Erre viszont nem válaszoltam.
Otthon persze megint beszélgettem mindenkivel. Egy zuhany után pedig fáradtan dőltem az ágyamba.
. . . . . . . . . . . . . .
YOU ARE READING
I screwed up-Befejezett
Romance|!!BEFEJEZETT!!| Egy focista húga, egyben fiatal modell. Egy buliban megismerkedik pár emberrel, pontosabban fiúkkal. Öttel, van aki még jobban felfigyel rá. Egy évvel később már egy versenyt is csak neki mond el. Közös titkok és pillanatok. Sok...