\Harmincharmadik rész | Lilla/

634 20 2
                                    

2021. Október 5.

Afrodité szemszögéből



   Ezt nem hiszem el! Harmadikán volt az újabb álarcos énekes és senki nem talált ki minket. Közben Peti betöltötte a huszonötödik életévét amit meg is ünnepeltünk. 

-Jól éreztem magam.-Mosolyogtam Brúnóra. Elvitt engem vacsorázni egy közeli étterembe és hazafelé sétáltunk kézenfogva.

-Annak örülök.-Megállított és megcsókolt.-Szeretlek.

-Én is téged, nagyon.-Nyomtam puszit az arcára. Valamit meghallottam így megálltam egy sikátor mellett.

-Baj van?-Nézett rám Brúnó.

-Te is hallottad?-Néztem a sikátorba.

-Nem hallottam semmit.-Sétált vissza mellém. Én viszont elengedtem a kezét és beljebb sétáltam.-Di..-Jött utánam. Én viszont megálltam. Egy apró kislány ült a sarokban a kuka mellett. Leguggoltam elé.

-Szia..-Szóltam kedvesen.

-K Ki v vagy?-Kérdezte félve. Egész teste remegett.

-Dité vagyok. És te?-Nyújtottam a kezem.

-L Lilla...-Fogta meg a kezem én pedig felsegítettem. Brúnót még mindig nem látta.

-Mi történt veled, Lilla?

-A sz szüleimmel utaztam.. Balesetünk volt.. A az ájv árvaházból elhoztak, d de a nev nevelő szüleim... kidobtak..-Magamhoz öleltem a síró kislányt.

-Mond csak, hány éves vagy?-Guggoltam elé megint.

-Nem tudom..-Rázta a fejét.

-Azt tudod mikor születtél?-Hevesen bólogatott.

-2015. májcius 27..-Hajtotta le a fejét.

-Akkor hat lettél tavasszal. Mit szólnál hozzá ha feljönnél a házamba?-Csillogó szemekkel nézett fel rám.-Biztos éhes vagy.-Bólogatott.-Akkor jó.-Mosolyogtam rá.-Segíts.-Nyújtottam a kezemet Brúnónak. Ő felsegített.

-Ki ő?-Bújt szorosan mögém.

-Ő Brúnó, a szerelmem.-Fogtam meg a kezét, másikkal Brúnóét. Nagyjából öt perccel később megérkeztünk. Noce fogadott minket akit Brúnó egyből felvett.-Engedek neked vizet addig menj játsz nyugodtan Brúnóval és Nocéval.

   Félve ment oda és simogatta meg a kutyámat. Brúnó pedig elé tartotta a kutyát. A fürdőbe lépve meleg habos fürdőt kezdtem engedni Lillának. Előkerestem a sampont amit Szofinak is szoktam használni illetve körömvágó ollót. 

-Lilla, gyere.-Bement a fürdőbe addig én megöleltem Brúnót.

-Mennem kell.-Súgta a fülembe.

-Vigyázz az úton. Majd találkozunk.-Azzal egy csók után bementem Lillához.

   Megmostam a haját és egyéb dolgok után egy tiszta törölközőbe csavartam. Míg szárítottam és fésülni ő a tükörbe nézett. Miután nagy nehezen kibogoztam és befontam a haját ő felöltözött addig én gyorsan vacsorát csináltam neki. Éppen enni kezdett amikor megcsörrent a telefonom.

-Igen?-Szóltam bele angolul.

-Szép estét anyuka! -Hallottam egy nevető hangot.

-Szia Laszi.-Mosolyogtam.-Brúnó?

-Ki más, Angyal? -Nevetett.-Holnapi filmes este, megmarad a csapattal?

-Persze! Majd gyertek át este. Viszont megyek, Szia.-Azzal kinyomtam. Móninak még írtam, hogy próbáljon utána lesni a lánynak.

-Neked van testvéred?-Nézett rám Lilla mikor abba hagyta az evést.

-Van egy bátyám. Ő focista.-Megmutattam őt a telefontokomon.-Neked?-Ő megrázta a fejét.

-É és te mit csinálsz?-Nézett rám nagy szemekkel.

-Modell vagyok.-Feleltem miközben belehelyeztem a mosogatógépbe a holmiját.

-Nagyon szép vagy.-Mondta szégyenlősen.

-Ahw. Köszönöm.-Pillantottam vissza rá majd az órára. Még csak félhét.-Mit szólnál hozzá ha elmennénk venni neked ruhákat és játékokat?-Hatalmas mosoly lett az arcán.

-K Komolyan?-Bólogattam.

-Kerestem neki olyan ruhát amit Szofi hagyott itt és jó lehet rá. Kicsit nehéz volt, de sikerült.

    Miután én is felöltöztem megetettem Nocét. A kocsimba szállva rózsaszín fényre kapcsoltam. A kocsimba felhívtam Petiéket, Brúnóékat és Manuelt, hogy eljönnének e velünk. Szerencsére igent mondtak. Nem sokkal később megérkeztünk és leparkoltam..

. . . . . . . . . . . . . . . . . 


I screwed up-BefejezettKde žijí příběhy. Začni objevovat