\ Negyedik rész | Kocsi út/

1.2K 36 1
                                    

2020. Július 15.

Külső szemszögből



    Afrodité már korán reggel elküldte a címet Brúnóéknak. Egy rövidebb hát edzés után reggelizett és leveleire válaszolt. Négy órája maradt a fiúk érkezése előtt, edzeni ment a közeli terembe. Fél órás út után és másfél órás lábedzés után haza sietett. Egy gyors zuhany után már fehérneműjében és egy térdig érő köntösben állt a hatalmas ruhákkal teli szekrények előtt. Csengetést hallott.. Gyorsan nézett az órára, tíz perc múlva érkeztek volna a fiúk. Nagy levegőt vett és az ajtóhoz lépett.

-Gyertek be.-Mosolygott végül.

-Hamar érkeztünk?-Kérdezte Brúnó miközben beljebb mentek.

-Igazából soha nem voltam még koncerten..és nem tudom mit vegyek fel!-Nevetett fel.

-Nem voltál még koncerten?-Kérdezték egyszerre teljesen ledöbbenve.

-Soha. Kivéve, ha az bemutatókat nem számítjuk. De neked még be sem mutatkoztam. Afrodité.-Mosolygott Spaccra.

-Tóth László, de elég a Spacc.-Vette le a napszemüvegét.

-Teljes név? Akkor Szoboszlai.-Indult vissza a szekrényekhez. Nem hallotta a fiúk beszédét, de végül egy szettel ment vissza.-Ez? 

-Tökéletes!-Mosolygott rá Brúnó.

-Akkor sietek!-Rohant vissza. 

    Farmer rövidnadrágot választott ki egy fekete térdzoknival és egy magassarkú bakanccsal alulra. Felülre pedig egy fekete pólót amin a minta szerint két csontváz kéz nyúl a melleihez. Szájfényét felhelyezve lépett ki. Hosszú szőke haját copfba fogta. Megfogta táskáját és a fiúkhoz indult.

-Kész vagyok. Gyertek, nem akarom, hogy miattam késsetek!-Indult az ajtóhoz.

   A fiúk mindketten végig mérték Ditét majd követték. Egy fekete bmw-hez sétáltak aminek az eleje ezüst flitterrel volt kirakva. Belül a fények rózsaszínek voltak. Brúnó ült az anyós ülésre, Spacc pedig Afrodité mögé. A lány érzett valamit. A mellette ülő fiú kezét az övére helyezte a váltóhoz. Magában vigyorgott, a valóéletben pedig csak oldalra nézett. Brúnó elmosolyodott és végig simított a lány apró kezein. 

-Lefogadom, hogy ha meglátnak több fényképet kérnek tőled mint tőlünk!-Szólalt meg végül Laci fel sem nézve telefonjából.

-Ritkán vagyok Magyarországon megtalálható, az való igaz.-Állt meg a piros lámpánál. Csörgést hallottak. A kocsi kihangosításán kapcsolta be a lány.-Igen?-Szólalt meg a biztonság kedvéért angolul. Hisz nem látta ki hívja, a fiúk is elhallgattak.

-Te is vezetsz?-Szólalt meg egy hang angolul.

-Te is vagy te vezetetsz, Jenny?-Nevetett a lány.

-Az utóbbi..-Nevetett a nő is.

-Miért keres engem ismételten Jennifer Lopez?-Kérdezte vadul mosolyogva miközben ismét elindultak. A fiúk döbbenten néztek össze a név hallatán és a beszélgetésen.

-Ott leszel a novemberi Gucci felvonuláson?

-Nem! Engem kihagynak belőle!-Nevetett szarkasztikusan.-Persze, hogy ott leszek! Két nappal később pedig Dioron is.-Hadarta a fiúk döbbenetére.

-Az mindegy. Novemberben találkozunk!

-Eljössz?-Nevetett hatalmas vigyorral.

-El én!-Mindketten elnevették magukat.

-Akkor ott találkozunk. Puszilom a kicsiket.-Állt meg a lámpánál ismét.

-Átadom, vigyázz magadra.-Azzal le tette.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 



I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now