\Harminckettedik rész | Los Angeles/

639 21 0
                                    

2021. Szeptember 14.

Afrodité szemszögéből



    Reggel én keltem hamarabb. Egyedül Brúnó pólója egy bugyi illetve a kezei voltak rajtam, rajta pedig mindössze egy alsó. Szembe fordultam vele és nem bírtam ki mosolygás nélkül. Barna fürtjeit kitűrtem az arcából. Halkan felmordult, mire mosolyom még nagyobb lett, ha ez egyáltalán lehetséges. Miközben hajával szórakoztam hirtelen a hasára fordult. Felvontam a szemöldökömet majd hátára ültem, miután lentebb húztam róla a takarót a hátára ültem. 

-Ideje felkelni..-Suttogtam a fülébe és apró puszit kezdtem adni mindenhová a nyakán. Vállai után pedig az arcára.-Majmom..-Még egy puszit nyomtam a füle mögé amikor is hirtelen maga alá fordított. Alig pár másodperc múlva ráhajolt az ajkaimra.

-Kis Majmom.-Suttogta mire engem kirázott a hideg.

-Ideje mindenkit felkelteni!-Álltam fel nagy nehezen.-El megyek edzeni, reggelizünk majd bemutatom nektek Los Angelest!-Húztam el a függönyt és magamra öltöttem az edző ruhámat, ő magára véve egy pólót indultunk ki. 

   Spacc aludt az egyik kihúzható kanapén, Noce és Tuco a fotelben. Peti és Milán a kétágyas vendég szobába. Még egy apró csókot nyomtam Brúnó szája sarkába majd kinyitottam a vendég szoba ajtaját.

-JÓ REGGELT!-Kiabáltam mire mind legurultak az ágyukról. Mi ketten felnevettünk.

-Angyal!-Morogták miközben nagy nehezen kivánszorogtak.

-Szép reggelt. Én megyek edzeni és majd hozok reggelit. Utána készülődés és körbe mutatok mindent. Ebéd majd ami lesz.-Vázoltam fel a tervemet miközben Tucot és Nocét is megetettem.

-És ha elmennénk veled edzeni?-Tette fel kérdését Brúnó.

-Hoztatok edző cuccot?-Ők mind bólogattak.-Akkor siessetek.-Addig telefonomat az edző táskámba helyeztem. Mire pénztárcámat is eltettem már készen álltak.-Három perc séta.-Nyitottam ki az ajtót.

-Akkor Let' s Go!-Kiabálták egyszerre miközben beszálltak a liftbe. Értetlenül néztem rájuk, de vállat vontam és lefutottam a lépcsőn. Mire leértek már vállamon a táskámmal vártam őket. 

    Végig beszéltük az utat. Belépve pedig csak megmutattam a bérletem és besétáltunk. Nem figyeltem rájuk csak a lábazóhoz mentem. Éppen egy pasi állt fel onnét. Sóhajtottam és nagyobbra tettem a súlyt. Miközben ezt tettem elterveztem az egész edzésemet. Egy órával később már éppen plankben voltam amikor a fiúkat láttam meg. Ők már utcai ruhában voltak. Az órám csengése után elengedtem magam.

-Nekem még egy van.-Néztem rájuk és a taposóhoz mentem.

-Másfél órája itt vagyunk és nem fulladtál ki..-Elemezte Peti.

-Két órás edzést szoktam, van, hogy naponta kétszer is.-Magyaráztam neki miközben elindítottam a gépet.

-Kit látnak a szemeim!-Hallottam a hátam mögött mikor már indultunk volna ki. Zuhany után a hozott ruhámba bújtam. Elvigyorodtam a hangon.

-Jenny!-Fordultam meg és a nő nyakába vetettem magam.

-Végre élőben is láthatom az énekes pacsirtádat..-Súgta a fülembe amin elnevettem magam.

-Jenny, bemutatom neked a fiúkat. Túl magyaros a nevük, így maradjunk a fiúknál.-Magyaráztam neki angolul.-Fiúk..-Váltottam magyarra.-Szerintem ismeritek az egyik legjobb barátnőmet.-Mind rámosolyogtak a nőre.

-Bátyád még mindig bolond?

-Az hát! De kibékültem vele, nem hozom fel újra.-Vontam vállat ismét.

-Majd rájön.-Simogatta meg a vállamat.-Viszont hagylak titeket.-Azzal besétált.

-Gyertek. Tudok egy szuper helyet.-Indultam melléjük. Brúnó kezét fogtam a fiúk pedig mellettünk mentek.

    Végig nevettük a reggelit és az utat is. Közben megbeszéltük, hogy miket nézünk meg mindenképp. A ,,Star Street" lesz az első célunk. Onnét megyünk mindenfelé. Az szerencsére mindössze tíz perc sétára van innét a reggelizőtől. Miután fizettünk már indultunk is ki. Kellemes idő volt, tavaszias. Mire odaértünk már rengeteg képet készítettem a hozzám sétálókkal. 

-Angyal!-Hallottam meg Peti hangját.-Ezt nem is mondtad!-Állt meg egy csillagnál. Elfelejtettem volna említeni?

Afrodité Szoboszlai

-Hupszi.-Mosolyogtam rájuk.-Egyébként ez még decemberben készült.-Sétáltam tovább. Míg ők megnézték a csillagokat..(Na meg elszívtak egy cigit) én rengeteg emberrel fényképezkedtem. 

-Mi a következő hely?-Kérdezte Milán már három órája sétáltunk.

-Ebéd?-Kérdezte Brúnó, továbbra is a kezemet fogva.

-Megmutatom az egyik kedvencemet!-Húztam őket magammal.-Kennyvel mindig idejárunk ha mindketten Los Angelesben vagyunk!-Magyaráztam a tíz perces út közben. Beléptünk az olasz étterembe.

-Affy!-Hallottam egy ismerős hangot ismét. 

-Kenny! Ky!-Tártam szét a karjaimat. Megöleltek míg a fiúk leültek egy asztalhoz.

-Hát ők?-Kérdezte ravasz mosollyal Kylei.

-A barna hajú, bőrkabátos a barátom. A napszemüveges az ő legjobb barátja. A fekete pólós és a mellette ülők pedig jó barátaink.-Próbáltam érthetően magyarázni nekik.

-Imádtam találkozni.-Ölelt meg ismét Ky.-Viszont Storminak megígértem, hogy találkozhat anyuval.-Magyarázta.

-Sziasztok!-Intettem majd leültem a fiúkhoz.

    Miután rendeltünk Peti és Milán kiakadását hallgattuk. Hogy miért? Új dalt írtak és lenne a csaj aki énekelt volna benne visszamondta. 

-..majd Dité.-Hallottam Brúnót.

-Mi majd én?-Néztem rá.

-Majd te elénekeled!

. . . . . . . . . . . . . . . . 




I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now