\Huszadik rész | Tökéletes éjjel/

888 25 2
                                    

2021. Január 6.

Külső szemszögből



   Egyik fiatal sem szólalt meg. Nézték egymást, míg a lány szó nélkül engedte be a fiút. Csak nézték egymást. Végül egyikőjük sem tudná mondani, hogy kikezdeményezte, de egymás ajkain csüngve találták magukat. 

-Nem vagyok hajlandó többet nélküled létezni.-Kapta fel az ölébe Brúnó és úgy ült le a kanapéra.

-Én sem.-Fogta meg a fiú arcát, miközben combjairól előrébb csúszott. 

    Brúnó kezeit a lány derekára helyezte és úgy húzta közelebb. Afrodité egyik keze a fiú arcán volt, másikkal a hajával játszott. Két csók között bocsánatok hagyták el a szájukat. Egyikőjük sem haragudott már, sőt! Azt érezték jobban szeretik egymást, mint valaha. Dité végül valamit megérzett a fiú ölében ülve. Belemosolygott a csókukba. Kezeivel a fiú cipzáros pulóverét kezdte lehámozni róla. Mikor Brúnón már csak alul volt ruhanemű, egyik kezével elengedte a lány derekát és a köntös ővéhez nyúlt. Egyszerű mozdulattal szét bontotta a masnit majd lehúzta a lányról. Levegő hiánya miatt elszakadtak egymástól. 

-Ugye emlékszel, hol a szobám?-Kérdezte vágytól fűtve Dité.

-Hogy felejthetném el..-Feneke alatt tartva emelte fel a lányt.

   A szobába érve egyből ágyba döntötte a lányt. Óvatosan tornyosult felé. Testét kisebb-nagyobb puszikkal kezdte becézni. Derekához érve ujjait bugyija szélébe csúsztatta, majd egyszerű mozdulattal levette és a szoba másik felébe dobta.

-Tetoválásaid amiket csak én láthatok..-Simított végig a két említetten, majd följebb hajolt és melltartóját is levette róla. -Itt is..-Csókolta meg ismét a másik két említettet és ismét lejebb indult.

   Nőiességéhez érve összes nyelvtudását elővéve kezdte elkényeztetni a modellt. Mikor már látta rajta, hogy nem sok van hátra neki, utolsó ruhadarabjaitól is megszabadulva hajolt vissza a lányhoz. Egy hosszú csók közepette vetette bele magát a lányba. Dité felnyögött, Brúnó a lány nyakába morgott. Mindkettőjüknek csak egy kevés tartotta vissza, amikor is Dité megcserélte a helyzetüket. Csípőjét művészien kezdte el mozgatni. Egyszerre élveztek el, Dité egyből a fiú karjai közé bújt. Mellkasára hajtotta a fejét és együtt próbálták lassítani a lélegzetüket.

-Szeretlek Majmom..-Hajolt fel a lány még egy csókra.

-Mindennél jobban szeretlek, Kis Majmom.-Húzta közelebb magához a fiú.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 




I screwed up-BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang