\Harmincadik rész | Mozgalmas este/

669 22 0
                                    

2021. Szeptember 1.

Külső szemszögből



    A nyár utolsó napján Dité és Domi ismét találkozott. A lány félre téve utálatát megígérte bátyának, hogy mellette áll. Bármennyire is rossz megérzése volt a lány iránt, félre tette bátya miatt. Végül közös testvére napot tartottak amikor is egyszerre csörrent meg a telefonjuk Dité lakásában ülve. Ugyan arról a számról hívták őket.

-Igen?-Szóltak bele mindketten angolul és arrébb sétáltak egymástól.

-Mi?!-Kérdezték a telefonba döbbenten amikor megtudta, hogy miről van szó. Egymáshoz rohantak és egy telefonom folytatták a beszélgetést.

-Az Álarcos Énekes harmadik évadjában lennének e az Ördög és az Angyal?-tette fel a kérdését ismét. A testvérek össze néztek.

-Igen!-Mondták egyszerre. Pár hetük volt, gondolták pár adásig maradnak, majd lebuktatják magukat. Pár részlet után letették és elnevették magukat. 

-Szeptember 12.-Gondolkodott el Dité.-Neked tizenegyedikén meccsed van, én tizenharmadikán már a Met Gálán leszek a fiúkkal. Brúnó születésnapja miatt elviszem őket. Hát ez jó lesz!-Nevette el magát.

-És tudod, anya lesz a Kacsa! Nem mondhatjuk el neki!-Magyarázta Dominik.


2021. Szeptember 12.

Afrodité szemszögéből



    Mi jöttünk. Ahogy Bence bemondott minket, mi az álarcunkban és jelmezünkben mentünk be. Gyorsan leakartuk buktatni magunkat így egymás mellet a szokásos,,gól örömünket˝ csináltuk. A telefonos jelenség után megálltunk egymás mellett álltunk. Az én jelmezem hasonlított egy egész alakos overállra. Kettő volt rajtam és közötte egy réteg tömőanyag. Nagyjából öt kilóval többnek néztek ki. E mellé egy hozzá illő magassarkú térdcsizma volt, sarkán egy-egy pár angyal szárnnyal. Hátamon egy fekete-fehér nagy angyal szárny Párbaj társunk a Gorilla volt én ő kezdett. Dominik addig az öltözőben barátnőjével, Emmával beszélt. Már három hónapos terhes, de egyszerűen nem hiszem el, hogy Domi bedől neki! Két és félhónapja vannak együtt és láttam ahogy Emma megcsalja őt! Nem hitt nekem, így nem feszegettem tovább. Mikor mi következtünk siettünk a színpadra. A Bad Romancet énekeltük kicsit átalakítva, hát értem miért nem vagyunk énekesek!

-Az Ördög és az Angyal!-Lépett be Bence. Kérlek! Ismerj fel!

-Az Angyal biztos, hogy csaj és énekes.-Kezdte Tomi. Igen? Így ismersz engem fel! Háborodásomat igyekeztem vissza fojtani, nehezen. 

-Végső tippek.-Ébredtem fel Bence hangjára.

-Dér Heni és Bakos Gergő.-Kezdte Zsófi.

-Király Linda és Király Viktor.-Folytatta Szandi. Hát ezt nem hiszem el..

-Tóth Gabi és Krausz Gábor.-Szólalt fel Tomi is. Domival összenéztünk.

-Radics Gigi és a testvére.-Tette le a tollát Ervin.

   Mi kimentünk és pár perc háborgás után már mehettünk is vissza. Mi nyertük a párbajt. Faszom! Az adás végén siettem haza a bőröndömért. Három óra a repülő indulásáig. Miután mindent eltettem Nocéval együtt indultam Brúnóék lakásába. Ők nekik sem mondtam el, vagyis csak Brúnónak nem. A húsz perces utat tíz perc alatt tettem meg és lift helyett felfutottam a lépcsőn. Életemben először bántam meg, hogy magassarkúban vagyok. Gyorsan kopogtattam.

-Angyal!-Nyitott ajtót vigyorogva Milán.

-Ügye mindenki készen van?-Léptem be. 

-Már csak Tucot kell elvinni a szüleimhez.-Vette fel a macskát Peti.

-Minek?-Néztem értetlenül.-Noce is jön.-Indultam ki.

   Ők értetlen pillantások után követtek bőröndjeikkel. Rövid matekozás után beimádkoztuk őket a csomagtartóba. Peti, Milán és Laci ült hátra. Brúnó pedig előre mellém. Hátul a fiúk jól elvoltak a két állattal. Én sebesen vezettem a repülőhöz. Szerencsére a késői időpont miatt kevesen voltak az utakon. A repülőtéren mind értetlenül néztek rám amikor nem a kapukhoz indultam. Ó! Lehet elfelejtettem említeni a magán gépen? Szinte húztam őket magam után. Felkapolva szinte egyből elindultunk az engedély után.

-Megérkezett a ruhám..-Olvastam az emailemet laptopomról.-És a tiétek is.-Néztem fel.

-Miénk?-Kérdezték egyszerre.

-Aha.-Írtam gyorsan vissza közben majd lecsuktam és nyakpárnámat fel vettem.-Jobb ha alszotok. Miután megérkeztünk három óránk lesz a készülődés elkezdődéséig.-Magyaráztam.

    Válaszukat nem vártam meg ugyan is elaludtam.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 



I screwed up-BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang