\Huszonkilencedik rész | Parfümök és barátnő/

647 24 0
                                    

2021. Agusztus 30.

Afodité szemszögéből



     Ahogy a napok teletek, úgy az események is történtek. Két hetet voltam külföldön és mindjárt vége a nyárnak. Brúnóval és a másik négy fiúval sok időt töltöttem együtt és Szofival is rengeteget időt töltöttem. Viszont Dominik.. Dominiknek barátja lett. Emiatt először nagyon megörültem, viszont találkoztam a félig német félig magyar lánnyal. Az első pillanat óta azt gondolom, hogy nem szereti a bátyámat. Ezt Dominak is elmondtam. Hetek óta nem beszéltünk, még a születésnapomra sem jött el és nem is szólt.

-Ugye Tuco fiú?-Bújtam közelebb Brúnóhoz. Mellettünk Spacc, Peti és Milán ült a kanapén. A földön Tuco és Noce szórakozott egymással.

-Az hát!-Vágta rá Milán.

-Jó, mert Noce lány.-Vigyorogtam. Viszont ekkor Brúnó csikizni kezdett.-Ne!-Dőltem el.

    Mind a négy fiú csikizni kezdett engem. Spacc viszont abba hagyta és videózni kezdett. Én szinte zokogva nevettem. Pár perccel később végre abbahagyták. Legfenyegetőbb nézésemmel ültem a ValMar fiúk kanapéján.

-Most megöl minket?-Kérdezte Peti Brúnóra nézve.

-Már tervezi..-Suttogta vissza. Én csak telefonomért nyúltam és rápillantottam.

-Baszki!-Pár nyomás után már a fülemhez tartottam.-Szia Móni, ne haragudj!-Szóltam bele magyarul.

-Egy óra múlva fotózásod lesz. Victoria' parfümök. !-Mondta gyorsan.-Elfelejtetted?

-Én elfelejteni? Ugyan már! Eszembe se jutott! Hozom a fiúkat, oda érek!-Azzal letettem.-Készüljetek!-Néztem a fiúkra.

    Értetlenül néztek, de cipőjüket kezdték venni. Én vissza vettem az övemet és magassarkúmat. Táskámat és telefonomat megkapva indultam le. A fiúk bezárták az ajtót majd követtek. Beülve a kocsimba továbbra is értetlenül néztek. Közben elindultam.

-Fotózásom lesz.-Indítottam el a motort.

-Fehérnemű?-Vigyorogtak mind.

-Nem! Parfümök a Victoia'-nak.-Magyaráztam nekik miközben kijutottam a parkolóból. A fényeket pirosra váltottam majd elindultam.

   Háromnegyed óra alatt érkeztünk meg. Brúnó kezemet fogta a többiek minden szegletet végig néztek. A fehérneműket többször is megnézték. Végül mind egy kanapéra ültek. Mikor már egy köntösben álltam és sminkeltek engem a fiúkra pillantottam. Hirtelen valamire nagyon felfigyeltek. Én is oda néztem, értettem döbbent tekintetüket.

-Dité!-Sietett hozzám. Engem elengedtek a sminkesek és szét tártam a karjaimat. Majdnem elestem ahogy megölelt. Szorítottuk egymást.

-Keni!-Öleltem szorosan miközben átváltottam az angol tudásomra. Nagy nehezen elengedtük egymást.-Hát te?-Kérdeztem tőle miközben leültünk két egymással szemben lévő székre. Közben hajamnak álltak neki.

-Lesz pár közös képünk. A két rózsaszín illetve a lila parfümről együtt csinálnak rólunk képet!-Vigyorgott. Ő már készen volt.

-Hölgyeim!-Tapsolt a fotósunk. Kendall értetlenül nézett rám.

-Mennünk kell.-Fordítottam neki. Köntöseinket levéve fogtuk meg a parfümöket.

   Mindössze három órás volt. A fiúk mind telefonjukat nyomkodták mikor Kendallal kiléptünk az öltözőből. Megbeszéltük, hogy mindkettőnket meghívták a Met Gálára. Mikor a fiúkhoz értünk felnéztek ránk.

-Ők?-Nézett rám Kendall.

-Keni, ők itt a barátaim és a szerelmem.-Mutattam őket.-Fiúk, ő Kendall.-Váltottam magyarra.

-Sziasztok.-Mosolygott rájuk Keni.

-Szia.-Váltottak angol tudásukra. Kendallal hirtelen néztünk össze, a semmin elnevettük magunkat. Viszont a telefonjaink megcsörrentek. Nem néztem a képernyőre csak a fülemhez tartottam.

-Igen?-Szóltam bele angolul.

-Dité..

-Anya! Baj van?-Egyből végig futott rajtam a hideg.

-Dominik...-Kezdte.

-Anya! Mi van Domival?-Nem szólalt meg.-Anyu!-Már a fiúk is felálltak.

-A A a Barátnője..terhes..-Amint ezt meghallottam teljesen lefagytam. Éreztem ahogy egy könnycsepp végig folyik az arcomon.

-D De..Meg..megcsalja őt! Kihasználja!-Hangom szabályosan remegett.-L..Le kell tennem.-Egyből letettem.-Majd találkozunk Keni.-Gyors ölelés után elindultam ki a fiúk pedig utánam.

   A kocsiban dühöm ellenében is igyekeztem óvatosan vezetni. Viszont a könnyeimtől alig láttam. Egy üres és régi parkolóba parkoltam le és kiszálltam. Mindegyik fiú kiszállt. Elhadartam nekik mindent. Milán vezetett vissza hozzájuk, viszont én csak annyit éreztem, hogy valaki a karjaiban visz és tesz le engem egy kanapéra.

. . . . . . . . . . . . . . . .



I screwed up-BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora