\Harmincegyedik rész | Met Gala/

652 19 0
                                    

2021. Szeptember 13.

Afrodité szemszögéből



-Boldog születésnapot!-Vigyorogtam Brúnóra miután megcsókoltam. Ekkor szálltunk re a repülőről. Taxival mentünk a lakásomba ahol ők döbbenten néztek körbe. Alig tettem le a holmimat amikor csengettek. 

-Dité Soboslai.-Mosolyogtak rám az érkezők.

-Szép napot!-Mosolyogtam vissza majd beengedtem őket. Két fodrász, egy sminkes és három öltöztető érkezett. Végül két biztonsági őr hozta a ruhámat be és felakasztották az ajtóra.

-Hogy szeretné?-Kérdezte angolul az egyetlen férfi.

-Hajam, sminkem majd a ruhám.-Magyaráztam nekik. Miközben engem készítettek láttam ahogy a fiúknak is neki álltak. 

     Laza három óra alatt lettünk kész. A fiúk öltönyben voltak ami kicsit fel volt dobva a témához kapcsolódóan. Készítettek magukról rengeteg, de rengeteg instargam képet. Brúnó nézte egyedül a telefonját amikor kiléptem. 

-Azt a rohadt!-Nézett fel szerelmem is.

-Köszönjük.-Mosolyogtam az alkalmazottakra ők pedig elmentek. -Vár a limuzin.-Mosolyogtam miközben felvettem a táskámat.

    Lent várt minket a fehér limuzin. Előre engedtek engem. Az utat pedig végig beszéltük. Az épület előtt megállva ajtót nyitottak nekünk. Én szálltam ki elsőnek, utánam a fiúk egyesével követtek. Brúnóba karoltam, másik oldalamra Milán állt. Másik két fiú is mellénk állt majd el indultunk fel. Rengeteg képet készítettek rólam és róluk is. Nem volt messze a lépcső teteje amikor is kibontottuk a ruhámat. Alig értünk föl amikor a fiúk ismét ledöbbentek az emberek láttán.

-Dité!-Hallottam több helyről is. Pár pillanattal később azt éreztem, hogy valaki szorosan megölelt.

-Dité!-Szorított magához.

-Hailey!-Öleltem vissza és beljebb mentünk. Nem sokkal később Justin is megérkezett felesége mellé.-Hát itt vagy, bolond!-Löktem meg a vállát.

    Mikor már mindenki a hatalmas teremben ült az asztaloknál megérkeztek a szervezők. Fiúknak magyaráztam, hogy díjakat fognak kiosztani közönség által megszavazott eredményekből. Végig fogtam Brúnó kezét és nem bírtam abba hagyni a mosolygást. Hát még amikor Kim ment a színpadra! Mindig az adott nyertes adja át a következő díjat. Ő szét nyitotta a borítékot és láttam a vigyorát.

-A közönség szerint legszebb modell díj nyertese...-Kezdte.-Dité Soboslai!-Ledöbbentem, de kisétáltam. Miután megölelt átadta a díjamat. Beszédem után én is megkaptam a borítékot.

-A legjobb hangú fiatal énekesnő kategória győztese..-Elvigyorodtam barátnőm neve láttán.-Billie Ellish!-A fiatal lány hasonló ruhában volt mint én. Szorosan megölelt és átadtam neki a díjat. Én vigyorogva ültem vissza helyemre, lepacsiztam a fiúkkal.

   Az összes díj után kezdődött a vacsora. Vacsora után pedig tánc. Brúnó egyből felkért engem. Mikor a férfiak eldöntöttek minket ő megcsókolt engem. Belemosolyogtam. Az After Partyn a fiúk szépen becsittetek. Lakásomban egyből elaludtak. Mikor végeztem a zuhannyal, Brúnót láttam az ágyamon. Én asztalomról elvettem a kis dobozt majd elé ültem.

-Boldog huszadik születésnapot!-Csókoltam meg és átadtam. Egy óra volt, képernyőjén egy közös képünk.

-Köszönöm Kis Majmom.-Húzott közel magához és apró csókokkal kezdte becézni a nyakamat, kulcs csontomat-Annyira szeretlek..-Döntött le az ágyra és felém kerekedett.

-Nálam nem jobban.-Húztam le egy csókra. Ezek után csodás még csodásabb éjjelem volt...

. . . . . . . . . . . . . . . . .



 

I screwed up-BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang