\Huszonhatodik rész | Vigyázat, gyerekkel vagyok!/

802 29 0
                                    

2021. Május 15.

Külső szemszögből



    Afroditének sikerült. Három napja megnyerte a díjat. Négy órája szállt le a repülőről és éppen Szofit készítette fel. Meghívták őket a Vigyázat, gyerekkel vagyok-ba! Mindenki a Szoboszlai lakásban volt, ugyan is nem egy focista kísérte őket, Spacc, Brúnó, Peti, Milán. Persze Szofi és Dité. Noce már a kocsiban várt, Három felé osztódva mentek a kocsival. Bő egy órás út után megérkeztek. 

-Sok sikert.-Adott egy puszit a lány arcára barátja, mielőtt felmentek a helyükre.

-Köszönöm.-Mosolygott majd a helyére ment ő is.

    Pár perccel később Nóri már magyarázni kezdte a műsort. Kivételesen négy híresség érkezik. Először Pachmann Péter és tizenegy éves fia Balázs mentek be. Pár perccel később Kucsera Gábor és fia nyolc éves fia Bence. Harmadiknak Pintér Tibor és tizennégy éves fia Máté Végül Dité és Szofi. A lány egyik karjai közt keresztlánya, másikba Noce. 

-Sziasztok csajok!-Fogadta őket Nóra.

-Szia, Nóri.-Mosolygott rá Afrodité. Szofi sehogy sem akart megszólalni.

-Mi a baj, Szofi?-Kérdezte tőle Nóra.

-Szégyenlős, igaz?-Ölelte meg ismét a lányt. Végül mindketten leültek.

-..És most a gyerekeket megkérném, hogy menjetek a játszó szobába. Fiúk, ti pedig vigyázzatok Szofira.-A fiúk így is tettek. Hátukra vették és úgy vitték be. Játszani kezdtek Nocéval és egymással.-Na hát, Péter. Kezdjük is. 

    Egyik apukát sem kímélték. Dité már kezdett izgulni amikor is rákerült a sor. Mély levegő vétel után megjelent a kérdés.

-Szofi is megnyílt szerencsére.-Mosolygott Nóri.-Nézzük mit kérdeztem tőle.-Megjelent a kérdés.-Hány tetoválása van Ditének?-Brúnó szinte egyből elvigyorodott. A válaszok pedig megjelentek.-Nincs neki, kettő, öt vagy pedig hét. Köztük van e az igazság?

-Köztük. 

-Nincs neki?-Sandított felé Gábor. A lány erre csak a csuklóját mutatta.

-Szerintem Szofi az összesről tud. Tehát.. Hét.

-Hét van?-Nóra is ledöbbent.-Hol van neked hét?-Mosolygott.

   Az lány mind a négy oldalán lévőre mutatott, a melle alattival folytatta, csuklója után pedig a nyakához ért. Bejelölve a hetes választ megjelent Szofi a képen. Dité szerencséjére hetet mondott a kislány így megkapta a pontot. Nem sok idő telt el mire a második kör következett. Hat választ kapnak amiből három igaz. Afrodité kíváncsian várta a kérdést, ami érkezett is.

-Miket utálsz Ditében? Kis kedves kérdés.-Mosolygott ártatlanul Nóri.

-Kis kedves.-Mosolygott vissza lány miközben barátaira pillantott.

-Hogy mindig csörög a telefonja.-A lány egyből hátra dőlt.-Keveset van itthon. Mindig elfelejti a szülinapomat. Nem mutat be Justin Biebernek. Hogy nem én vagyok az egyetlen keresztgyereke. Vagy, hogy Brúnóval jár!-Fejezte be nevetve.

-Mindig csörög a telefonja! Ezer százalék!-Be lett jelölve.-Azt aki ismer tudja.-Oldalra pillantott ahol a vele érkezők mind bólogattak.

-Keveset van itthon?

-Talán. Viszont a következő lehetetlen! A Justinos igaz.-Nevetett.

-Kérni szokta, vagy, hogy?

-Persze! Kéri, hogy hozzam magammal vagy, hogy őt vigyem ki magammal. Nem ő az egyetlen keresztgyerekem, de kétszer találkozott az ikrekkel. Fordításom miatt pedig elvoltak.

I screwed up-BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt