\Huszonnyolcadik rész | Báros randi/

676 25 0
                                    

2021. Június 11.

Külső szemszögből



    Dité másnap haza vitte Szofi utána egy hosszú fürdő után köntösben tanult szinte egész nap. Végül randija előtt három órával már állt a szekrényei előtt. Végül nagy nehezen sikerült választania. Életében nem öltözött még ennyire lazán. Éppen végzett egyszerű sminkével amikor csengettek. Nagy levegőt vett majd beengedte a fiút. 

-Gyönyörű vagy.-Mosolygott rá majd karját nyújtotta.

-Köszönöm.-Fogta meg a táskáját és elfogadta a karját.

    Brúnó autójával mentek és ő is vezetett. Félórás út után meg is érkeztek, de csak megálltak. Mikor kiszálltak beléptek. Hangosan szóltak a zenék, biliárd asztalok, egy nagy bárpult, asztalok és sok ember. Dité szinte csillogó szemekkel nézett a fiúra. Boka csizmája a rávillanó fények által mindenhová csillogást imitáltak. 

-Ez.. elképesztő!-Vigyorodott el és egy asztalhoz húzta barátját. 

-Örülök, hogy tetszik.-Vigyorgott a fiú miközben leültek. A karaoke saroknál éppen  három pasi énekelt borzalmasan hamisan.

-Mit kértek?-Jelent meg mosolyogva a kiszolgáló. Mindketten leadták a rendelésüket és beszélgetni kezdtek. 

    Egy ital kör és egy biliárd kör után valahogy Dité a karaoke pulthoz került. Pár fiatal döbbenték lesték a lányt, hogy láthatják őt élőben. A dal pedig elindult, ő elvigyorodott. Mindenki ledöbbent a hangján. A végén lelépett és jött a következő. A tömegből nagy nehezen kijutva indult a mosdóba. Brúnó már ott várt rá.

-Erről én miért nem tudtam?-Kérdezte pimasz vigyorral.

-Miről?-Kérdezte ártatlanul. Közben betértek a mosdóba és a tükör előtt álltak. 

-Hogy ilyen hangod  van..-Hátulról ölelte át a lányt és úgy súgta a fülébe. Folytatni viszont nem tudta ugyan is megszólalt a Visz a Vérem, mixben. 

    Egy videót készítettek a tükörbe nézve miközben tátogtak rá. Újra kilépve pár dallal később már Dité lakásában voltak újra. A kanapén, összebújva.

-Imádtam.-Nézett fel a lány.

-Hát még én.-Hajolt le és megcsókolta a lányt.

. . . . . . . . . . . . . . . 



I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now