Külső szemszögből
Későre járt. Budapesten még így is folyt az élet. Hol fiatalok buliztak, ünnepeltek. Néhol családi filmezés volt. Szoboszlai Dité egyiket sem mondhatta el magáról. Könnyes szemekkel, magát ölelve igyekezett gyorsan szedni a lábait. A hotelbe beérve meglátta az egész csapatot. Mind a csarnokban ültek egy helyen. A lány cipő kopogására figyeltek fel. Bátya pattant fel elsőnek és kérdőn néztek rá.
-Elcsesztem..-Mondta ki végül. Könnyei elindultak. -Nagyon elcsesztem.-Mondta németül, hogy mindenki értse.
-Di.-Ment oda bátya elsőnek és magához szorította.
Nem tudta tovább tartani magát. Könnyek kezdtek végig folyni az arcát. Az egész csapat furcsán nézték a lányt, akin nem a saját felsője volt. Egy jó pár számmal nagyobb kapucnis pulóver és saját magassarkúja. A bikák csapata leültették őt a nagy kanapéra és villanyt kapcsoltak.
-Nagyon elcsesztem...-Húzta fel a lábait.
-Mi történt Kicsi?-Kérdezték többen is aggódva. A legtöbben húgukként szerették a lányt.
-Elmondtam neki..és kiakadt.-Dőlt bátya vállára.
-Megfogja érteni..-Bíztatta Willi.
-Mikor? Holnap után indulok!-Nézett a fiúra.
-Idővel csak..-Mondta végül Gulácsi.
-És, hogy került rá a pulóvere?-Mérte végig Lukas.
-Még hosszabb történet..-Könnyei viszont újra útnak indultak. Gyors köszönés után végül felment a szobájába.
Csak magassarkúját vette le. Érezni szerette volna az illatot amit a pulcsi árasztott. Haját még kiengedte és telefonjára pillantott. Egy üzenet..
T. Spaccs: Baj van Angyal? Kiabálást hallottam. Gyorsan elrohantál és B is ki van akadva.
Angyal: Későn mondtam el neki valamit. És kiakadt.
T. Spaccs: Terhes vagy????
Angyal: Nem. Vissza kell mennem, holnap után és csak most mondtam el neki. Alapból azt hittem megcsalóm!
T. Spaccs: Mi a fasz? Hogy hihette azt?! Visszamész búcsú nélkül?!
Angyal: Majd beszélünk és mindent elmesélek..
. . . . . . . . . . . . . . . . .
STAI LEGGENDO
I screwed up-Befejezett
Storie d'amore|!!BEFEJEZETT!!| Egy focista húga, egyben fiatal modell. Egy buliban megismerkedik pár emberrel, pontosabban fiúkkal. Öttel, van aki még jobban felfigyel rá. Egy évvel később már egy versenyt is csak neki mond el. Közös titkok és pillanatok. Sok...