2020. December 24-Január 6.
Afrodité szemszögéből
Órákig tartó videó beszélgetések után készülődni kezdtem. Nem mehettem haza karácsonyra, tegnap előadásom volt itt Amerikába és nem értem volna haza. Így végül Jenny meghívott estére. Legalább találkozhatok Emme-vel. Nagyon hiányzik ő is, mint Szofi. Az álarcos énekesben végül teljesen igazam lett mindenben. Mielőtt eljöttem volna, Brúnóval is találkoztam. Rájöttem, hogy mindennél jobban hiányzik és szeretem még mindig.
Éppen egy közös képet készítettünk Max-el, Emme-vel és Jennyvel. Négyen, két keresztgyerekem és egy jó barátnőm. Ajándékozásnál a két kicsi nem győzött vigyorogni. Én mindkettőjüktől kaptam 1-1 rajzott. Jennyvel mindketten egy ugyan olyan táskát és hozzá illő magassarkút vettünk a másiknak. Hangosan nevetve öleltük meg egymást. A két tizenkét évesnek pedig egy-egy Nekem van a legjobb keresztanyám , pólót illetve Emynek egy táskát, Maxnek pedig egy kosárlabdát.
Másnap az egész napot egyedül töltöttem. A kapott ajándékaimat nyitogattam. Spacctól kapott ajándékom közt egy cetlit is találtam.
Én személyesen adom át az ajándékodat, Kis Majmom.
Szívem hatalmasat dobbant. Egyből a csippanó telefonomért nyúltam. Ő írt. A meccs óta nem beszéltünk. Se veled, se nélküled kapcsolat. Megnyitottam az üzenetet, instagramon írt.
brunopeto: Szia! Sajnálom, hogy kiakadtam. Támogatnom kellett volna téged. Mikor visszajössz személyesen elmondom hangulatosabban. Üzenetben nem jó.
szoboszlaidité: Nem, haragudtam rád. Egy pillanatig sem, érhető volt a reakciód. Érzéseim nem változtak irántad, viszont jól elrontottad a tökéletes üzenetes bocsánat kérést.
brunopeto: Mikor jössz haza? Hiányzol, Kis Majmom.
szoboszlaidité: Új év után. Te is nagyon hiányzol, Majmom.
brunopeto: Mikor haza jössz, találkozunk.Vigyázz magadra.
Vigyoromat nem bírtam visszafogni. Taylort egyből hívtam, ő pedig egyből útnak indult. Így lett, hogy új évig végig nálam aludt. Új év estéjén ketten ünnepeltünk nálam. Másodikán egész nap filmeztünk, harmadikán edzeni mentünk és összepakoltuk a holmimat. Negyedikén reggel mentem a repülőhöz. Hatodikán este pedig már a saját lakásomban voltam. Gyorsan kipakoltam és egy hirtelen ötlettől vezérelve kezembe vettem a telefonomat.
szoboszlaidité: Itthon vagyok.
Ennyit írtam neki. Remélem érti a célzásomat. Alig, hogy végeztem a zuhannyal és fehérneműmre felvettem a köntösömet, kopogtak. Az ajtóhoz lépve kitártam.
-Majmom..
. . . . . . . . . . . . . . . .
KAMU SEDANG MEMBACA
I screwed up-Befejezett
Romansa|!!BEFEJEZETT!!| Egy focista húga, egyben fiatal modell. Egy buliban megismerkedik pár emberrel, pontosabban fiúkkal. Öttel, van aki még jobban felfigyel rá. Egy évvel később már egy versenyt is csak neki mond el. Közös titkok és pillanatok. Sok...