\Huszonhetedik rész | Nyugalmas este/

713 28 0
                                    

2021. Június 10.

Külső szemszögéből



    Afrodité éppen budapesti lakásában ült a kanapén Szofival és Nocéval. Éppen végeztek a Holnap Tali hatodik évadjával amikor is csengettek. Nem vártak senkit. Dité a kényelemből felállva ment a kapu telefonhoz.

-Igen?-Szólt bele magyarul.

-Mi vagyunk, Kis Majmom!-Elvigyorodott a lány és beengedte őket. 

   Pár perccel később négy fiú érkezett. Brúnó lépett be utoljára és barátnői ajkaira gyors csókot nyomott. A többi fiúval pacsizott majd beljebb mentek. Szofi a kanapéról leskelődött. 

-Sziasztok!-Futott a fiúk elé gyorsan. Noce pedig egyből Milánt kezdte ugatni.

-Noce!-Vette fel a karjaiba a kutyát Dité.-Na mi van?-Puszilta meg a fejét.-Hogy, hogy jöttetek?

-Gondoltuk meglátogatunk.-Vont vállat vigyorogva Laszika.

-Örülök.-Mosolygott a fiúkra majd letette Nocét. Szofi viszont nagyon nézte Petit.-Szofi! Csinálunk sütit a fiúknak?-Guggolt a kislány elé. A kislány nem válaszolt csak futni kezdett a konyhába.

-Ú.-Vigyorogva követték a lányokat.

    A konyha sziget székeire ültek a fiúk. Dité Szofit a pultra ültette és összefogta a saját haját. Mindent előkészítve kezdett neki. Szofi sokszor öntött hozzávalókat öntött a tálba. Közben végig beszélgettek. Míg a süti sült rengeteget beszélgettek és játszottak. Mikor az édesség készen lett a kanapéra ültek mind. Ditén nem evett így ő bekapcsolta a tévét. Tanácstalanul nézett körbe.

-Holnap tali!-Vágta rá egyből Szofi.-Hatodik!

-Most néztük meg Szofi.-Nézett oldalra.

-Angyal!-Nézett oldalra Peti.

-Ugyan, nekem Márk maradsz.-Nevetett.

   Végül a Spongyabob filmet nézték meg. A fiúk is nagyon élvezték. Dité Brúnónak dőlt, a lánynak pedig Szofi. Észre sem vették, hogy Spacc képet csinált róluk. A végére Szofi félig már aludt Nocéval együtt. Dité a karjaiba véve vitte az ágyába. A fiúk mosolyogva követték őket.

-Jó éjt Szofi.-Nyomott egy puszit a homlokára, felkapcsolta a kis fényét majd kiment.

-Jössz meccset nézni?-Kérdezte Milán.

-Hülye kérdés!-Pattant le közéjük a tévé elé. 

   Brúnón kívül minden fiú haza indult a meccs után. Viszont Dité Spaccot is marasztalta miután a ValMaros srácok elmentek. Laci végül bealudt a kanapén. A páros pedig a lány hálószobájába feküdt le. Afrodité Brúnó mellkasára hajtotta fejét és hasára rajzolt apró mintákat. A fiú pedig a lány hajával szórakozott. 

-Holnap este eljönnél velem randizni?-Suttogta a lány fülébe.

-Ezer örömmel.-Nézett fel mosolyogva.-Hová megyünk?

-Az meglepetés. Viszont...-Ezzel maga alá gyűrte a lányt.-Lazán öltözz.. Olyan helyre viszlek ahol még nem voltál..-Fülébe suttogta majd nyakát kezdte el apró csókokkal becézni.  

    Már vette volna le a hálóingét amikor hallották az ajtó nyitódást. Brúnó egyből lemászott a lányról. A szemét törölgető Szofit látták meg apró plüssével. Szemei alatt pár könnycsepp folyt végig. 

-Mi a baj kincsem?-Kérdezte Dité egyből aggódva.

-Josszat álmodtam..-Mondta lebiggyesztett ajkakkal.-Aludhatok veletek?

-Gyere.-Vigyorgott Brúnó. A kislány egyből közéjük feküdt.

-Jó éjt..-Nyomott egy apró csókot Brúnó barátnője ajkaira.

-Neked is..-Suttogta vissza.

. . . . . . . . . . . . . . . 



I screwed up-BefejezettМесто, где живут истории. Откройте их для себя