\Huszonkettedik rész | "Hoztam valakit,,/

808 27 1
                                    

2021. Január 7.

Külső szemszögből



   A fotózás után Brúnó kérésére Dité az ő lakásukba vezetett. Az út közben egy gyors telefonálás és már a lakás előtt parkoltak. Kézen fogva indultak fel. Brúnó lépett be elsőnek. Lacin kívül Milán és Peti is ott volt. Meccset néztek a kanapén ülve. Egyből a fiúra pillantottak.

-Hoztam valakit.-Mind kíváncsian néztek. Ő csak arrébb lépett így Dité mosolyogva lépett be.

-Angyal!-Pattantak fel mind. Szerencséjükre éppen félidő volt így megtudták ölelni a lányt.

-Milyen meccs?-Mentek beljebb végül.

-Atlanta és RB Leipzig.-Felelte Milán miközben leült. A lány elvigyorodott és levette magassarkúját. 

-3...2...1..-Ahogy befejezte a vissza számlását a telefonja megcsörrent. Önelégülten emelte a füléhez.-Igen?-Szólt bele angolul.

-KICSI!!-Kiabálták németül, mire eltartotta a fülétől a telefont és kihangosította.

-Hékás!-Szólalt meg végül németül, mire csend lett.-Ügye nem aggódtok?-Kérdezte.

-Á dehogy is!-Felelte Noah.

-Akkor jó, mert nyerni fogtok! Innen nézlek benneteket és drukkolok. Domi, a harminc méter...

-Nincs messze.-Fejezte be húga mondatát.

-Pontosan! Hajrá fiúk!-Azzal letették. Egy reklám jelent meg ismét.

-Baszki! Ott vagy!-Lökte meg óvatosan a lány térdét Laci.

   A lány tényleg ott volt. Egy edző teremben álltak egy futópadon. Végül két fiatal gyerek futott be. A lány egyből leszállt és rámosolygott a két fiatalra. A pólójukon pedig elvigyorodott. 

-Dité Soboslai.-Kezdett bele az egyik bemondó angolul.-Éppen két idősebb keresztgyermekével, Jennifer Lopez iker gyerekeivel. És a pólójukon található felirat, Nekem van a legjobb keresztanyám.-Ekkor álltak fel a földről és mentek egy másik géphez. A két tizenkét éves a gép előtt beszélgettek az edző keresztanyjukkal.-Vajon ez az egy nézőnktől kapott felvétel, mi célból készült?-Ezután már csak pár képet vágtak be a lányról, mindig egy küldöldi barátjával, barátnőjével. Ő szemét forgatva nézett telefonjára.

-Ismered Post Malonet?-Kérdezte végül Milán.

-Nem is vágtam össze magam egy képével.-Felelte, végül a fiúk felé mutatta a telefonját. Ott Justin Bieber és Hailey Bieber esküvőjén volt.-Én kaptam el a csokrot. -Tette hozzá és én voltam a főkoszorús lány. 

-Rohadt menő vagy.-Ölelte magához a lányt Brúnó.

   A meccset együtt néztek. Mind a Bikáknak drukkoltak. 2-2 volt és az utolsó percben voltak. Dominiknek volt szabadrúgása. 

-Gyerünk Domi. Légy makacs, ne add be, rúgj kapura.-Mantrázta a kanapé szélén ülve. Bátya akkor rúgta meg a labdát.-Ez az!-Pattant fel amikor látta, hogy bement a labda. Dominik a kamerába nézve csinálta szokásos telefonos dolgot kezével miközben bele mutatott, húga ugyan azt tette.

. . . . . . . . . . . . . . . 




I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now