2020. November 22.
Afrodité szemszögéből
Egy óra volt az adásig. Felkértek az álarcos énekes két adására vendég nyomozónak. Bátyám születésnapja miatt haza jöttem és ezek után. Amerikába megyek, Jenny is ott lesz. Várom az előadást, viszont a vírus miatt egyre kevesebb van. Kezd hiányozni, de ettől függetlenül ritkán vagyok itthon. Most éppen a tükör előtti pulton ülők, ruhám már rajtam és sminkemet csináltam. Két nő jött be.
-Dité?-Mosolygott a barna hajú. Hatalmas mosoly volt az arcán. Én lábamat lelógatva néztem rájuk.
-Igen.-Mosolyogtam én is.
-Csobot Adél.-Nyújtotta a kezét, én pedig kezet ráztam vele.
-Hargitai Bea.-Állt ő is elém. Vele is kezet ráztam.
-Dité. Szoboszlai Afrodité.-Ugrottam le a pultról.
-Ó.. Azt tippeltük a Röfire, hogy te vagy.-Nézett ismét rám Bea.
-Akkor szívassuk már meg a fiúkat!-Csillant fel a szemem.
-Jó!-Lelkesedtek mindketten.
Egymás mellett sétálva indultunk a színpadhoz. Mind megkaptuk a mikrofonjainkat. Fent már a fiúk vártak minket. Mi nevetésünket próbáltuk vissza fogni, de nem nagyon ment. Adél és Bea közt foglaltam helyet. Bea másik oldalán Laci volt, Adél mellet Kabát Peti, mellette pedig Balázs. Szerencsére nem ismertek fel. Amint szólaltam volna meg, telefonom ismét megcsörrent. Nem is néztem ki az, fülemhez emelve kezdtem bele.
-Igen?-Kérdeztem angolul. Adél és Bea tekintetét éreztem magamon.
-MEGLEPETÉS!!-Kiabálta négy hang angolul. Olyan hangos volt, hogy minden nyomozó társam hallotta.
-Mi a szentséges isten?-Kérdeztem angolul, miközben lentebb vettem a hangerőt. -Milyen meglepetés?
-Meglátod!-Éreztem Rihanna hangján, hogy vigyorog.
-Hogy kerültök ti négyen egy helyre?
-Majd megtudod, nyomozó!-Folytatta Jenny, majd letették.
-Ezek a nők..-Tettem le a telefonomat, de egyből csippant.
-Téged nem akarnak békén hagyni.-Mosolygott rám Adél aki pont eltette a telefonját.
-Soha.-Néztem rá.-Ezek is! Miért mondja nekem mindenki, hogy meglepetés?-Fogtam a fejem.
-Lehet valaki meglep.-Nézett rám Bea miközben eltette ő is a telefonját.
-Aha, amikor engem legutóbb megleptek, Tizenegy órát vezettem.-Néztem a két nőre.
Megkezdődött az adás. Bence egy csodás belépő után köszöntötte a nézőket, majd felnézett ránk. Először Kabát Petit mutatta be. Csodálkoztam, hogy nem ismer fel! Pedig egy bemutatómon is volt barátnőjével, illetve egy meccsen is találkoztunk. Mondjuk a meccsen csak tizenöt voltam, de az részlet kérdés.
-Illetve üdvözöljük a két adásig állandó nyomozónkat, Ditét!-Mutatott rám.-Akinek már érkezik valami.-Oldalra néztem, az egyik biztonsági őr egy labdát adott át nekem. Rámosolyogtam és átvettem.-Ezt az egyik versenyző küldi neked.-Megláttam rajta egy apró cetlit.
-Van rajta egy üzenet!-Vettem le.
-Olvasd!-Vette elő füzetét Bea.
-Kedves Dité! Remélem találkozunk még egyszer egy meccsen. A barátnőm arcára akkora mosolyt csaltál akkor, mint még soha. Illetve a színház is hiányol téged. Most én fogok örömet okozni neked, remélem. Neked szánom a produkciómat. Aláírás: A Banán.-Olvastam döbbenten.
-A Banán?-Döbbent le Laci.
-Tudod ki az?-Nézett rám Adél.
-A több százezer embert leszűkítette nagyjából százra.-Adtam a cetlit Beának.-De majd a produkcióból kiderül..
-Akkor érkezzen az első két párbajozó. A Baba és a Röfi!
A Baba jött be elsőnek. Lepacsizott Bencével és a férfi mellé állt. Ezek után a Röfi jött be. Annyira csajosnak akart tűnni, hogy gyanakodni kezdtem. A Baba kisfilmje után kezdődött a produkció. Men in Black. Annyira ismerős volt a hangja, de Bea tippje...
-Van ez a két kisfiú. Bruno, meg a Spac.-Mondta C-vel. Az első név után szinte szívrohamot kaptam. Minimum öt percig próbálták kirakni, hogy miképp is ejtik ez a nevet.
-Téged szét fognak szedni a tini lányok.-Veregettem meg a vállát.-Bea, Brúnóra és Spaccra gondol.-Ejtettem ki a nevüket helyesen.-És nem mondanám őket kisfiúnak, Spacc nyár végén töltötte a tizenkilencet. Brúnó pedig szeptemberben.
-És lehetnek ők?-Nézett rám a nő.
-Ha meglátom a nyomokat válaszolok.-Ekkor hoztak be két ruhát.-Bármit is mond, a Cowboy az!
-Miből gondolod ezt?-Kérdezte tőlem Bence.
-Ugyan is, van a Visz a Vérem című dal. Amiben énekel, a ValMar, Bruno x Spacc és Manuel!
Végül én Manuelre tippeltem, mindenki más Brúnóra és Spacc közül valakire. A Röfi elképesztő produkciót nyomott. Két mellettem ülő lánnyal összenéztünk, hogy a fiúkat be kell szívatni. Miután a két ruha megérkezett a két ruha, az összes fiú a nyuszis bodyra mutatott.
-Ugye, múlt adásban mindannyian biztosak voltatok, hogy Szoboszlai Afrodité az.-Nézett fel Bence. Kabát is felfigyelt már.
-Én nála is maradok.-Dőlt hátra Balázs ahogy Laci is.
-Ne nevessetek...-Súgtam a két lánynak, de nem bírtuk tovább.
-Min nevettek ennyire?-Kérdezte felháborodva Laci.
-Semmi különös.-Ráztam meg a fejemet.-De előbb szeretnék bemutatkozni, a nevem Szoboszlai Afrodité. Nem hiszem, hogy kettő van belőlem.-Szomorítottam el őket.-Viszont tudom ki ő.
-Halljuk!-Nézett rám biztatóan Adél.
-A Röfi, annyira nőiesnek mutatja magát, hogy már túl jól játsza. És mikor említette a szívezést, rájöttem. Bence, nem küldtél esetleg szívet Puskás Petinek?
-De!-Szét tártam a kezeimet.
-Nem mondod, hogy a Puskás Peti az!-Nézett rám Laci.
-Miért ne?-Kérdeztem vissza.
. . . . . . . . . . . . . .
ESTÁS LEYENDO
I screwed up-Befejezett
Romance|!!BEFEJEZETT!!| Egy focista húga, egyben fiatal modell. Egy buliban megismerkedik pár emberrel, pontosabban fiúkkal. Öttel, van aki még jobban felfigyel rá. Egy évvel később már egy versenyt is csak neki mond el. Közös titkok és pillanatok. Sok...