\Tizenötödik rész | Szöktetés és meccs/

877 30 2
                                    

2020. November 11+12

Külső szemszögből



      Afrodité egy Dior bemutatóról ért haza. Berlini lakásában egy forró zuhany után már fehérneműjében és köntösében vacsorázott. Szokásos lazacot, zöldségek és egy kevés rizs. Éppen befejezte amikor csörgött a telefonja. Dominik és apja hívta a közös csoportukba. Egyből felvette.

-Mi történt?-Nézett a kamerába.

-Nem mehetek a meccsre.-Dité egyből felfigyelt. 

-Hatan vírusosok.-Folytatta apja.

-Berlinben vagyok. Készüljetek, kettő perc és indulok.-Ment egyből a ruháihoz.-Mind kikapcsoljuk a telefont és elviszlek titeket.-Nézett bátyára.-Mennyien vagytok?

-Négy.-Felelte miközben belépett egy szobába.-Elmondom a fiúknak. Mennyi idő?

-Két órás az út.-Szólalt meg az apjuk.-Ide értek, ha a fiúk a kocsiban tudnak aludni.

-Az lesz. Sietek!-Azzal letette.

   Hosszú útra indul így kényelmesebb ruhát vett fel. Fekete leggingse után az Ő pólója került a kezébe. Nagyot nyelt, végül a bátyától elcsórt vastag pulóverébe bújt. Magasított sarkú bakancsát felhúzta a lábára és gyorsan bepakolt a hátizsákjába. Egy üveg víz, pénztárca, töltő és pár apróbb írat és pár váltó ruha. Kocsijába ülve már sietett is Lipcsébe. Két óra alatt tényleg oda ért, a fiúk már ott vártak a sötétben. 

-Gyertek.-Mondta halkabban Dité. Csomagtartóba betették táskáikat majd beültek. Dominik előre, a három másik hátra. -Nyolc óra az út, ha minden jól megy, egy megállással.-Mondta németül miközben elindította a motort. 

-Életmentő vagy!-Vetette fel nyakpárnáját Gulácsi.

   A lány nem felelt csak elindult. Mind kikapcsolták a telefonjaikat. Mikor már nem voltak messze a határtól megálltak egy benzinkútnál. Mivel a fiúk aludtak, Dité mindent elintézett. Mindegyik fiúnak vett egy-egy vizet és pár dologgal később visszatért. Csomagtartóba helyezve visszaszállt. Szerencsére a fiúk végig aludtak. Három óra volt a meccsig, nekik pedig egy óra a stadionig. 

-Fiúk! Tíz perc és ott vagyunk!-Szólt németül és magyarul is. Mire felkeltek már csak öt volt hátra és látták már a hatalmas tömeget. 

   Hátul parkoltak le. Csomagjaikkal futottak be. A fiúk egyből az öltözőbe rohantak, Dité pedig a kártyája segítségével be a stadionba. Egy stábtagoknak szánt Wc-ben átöltözött és rendbe szedte magát. Miután teljesen átöltözött ki sietett. A pályára beérve meglátta a bemelegítő fiúkat. Körbe nézve látta a félig már tele stadiont. Táskáját letette a kis pad mellé majd közelebb sétált.

-A hős, aki ide hozta a fiúkat!-Tapsolt az egész csapat.

-Csak nyerjetek.-Ejtett el számukra egy mosolyt.

-Érted fogunk nyerni!-Jelentették ki többen is.

-Hajrá!-Azzal ismét a kispadhoz sietett. Haját copfba fogta, így a csak tetoválásából egy pötty látszódott is. Nem érdekelte, inkább csak figyelt. 

   Fél óra volt hátra a meccsig, amikor is körbe nézett ismét. Viszont öt fiút is észre vett, Őket. és Őt.. Milán észre is vette a lányt és intett neki. Ő mosolyt erőltetve magára sétált oda. Az első sorban ültek, így a kiabálástól is tudta, hallani fogják egymást.

-Sziasztok.-Nézett a fiúkra. Brúnó telefonját kezdte bújni inkább.-Ti itt?

-Magyar meccs.-Vigyorgott rá Peti.

-Érzékeltem. Most vezettem több, mint tíz órát.-Amint kimondta, azt vette észre, hogy hátulról felkapják és megpörgetik. -NAGYI!-Kiabálta mire letették. -Menekülj.-Nézett rá gyilkos szemekkel.

-Jaj..-Nyelt egyet a focista majd futni kezdett. Dité egyből utána eredt, de a kispadra ült. 

    A Himnusznál természetesen ő is felállt. A magyarokkal együtt ő is hangosan drukkolt. Tapsolt, kiabált és minden amit tudott. Az Izlandiak lőttek először gólt, végül a magyarok egyenlítettek. Hosszabbítás után nem sokkal Dominiknak 16-os előteres rúgása volt. Minden magyar hangosan drukkolt, de húga volt mégis a leghangosabb.Bal alsó kapufáról bement. Lefújták a mecset. Minden magyar focista és jó pár stáb tag is a fiatal fiúhoz rohant. Mikor ő nagy nehezen felállt, a rohanó húgát látta meg. Végül ő is ráugrott, de őt megtartotta. Afrodité bátya nyakába kapaszkodott miközben a fiú derekán és az egyik lábánál tartotta az ölében lévő lányt.

-AKI MIATT NYERTÜNK! A SZOBOSZLAI TESTVÉREK!-Kiabálták a fiúk.

-Ezért megérte tíz órát vezetni.-Nézett körbe a modell. A drukkerek elé álltak és Afroditét állították középre. 

. . . . . . . . . . . . . . 



I screwed up-BefejezettDove le storie prendono vita. Scoprilo ora