\Tizennyolcadik rész | Álarcos énekes II/

830 28 1
                                    

2020. November 22.

Külső szemszögből



    A Röfi nyerte a párbajt. Következett az Egér, Banán és a Zebra. A Banán egyből Ditére mutatott ahogy a Zebra is.

-Zebra, téged is ismerlek?-Az álarcos bólogatott. 

    Az Egér kezdte. Hosszú tippelések után reklám következett. Dité egyből telefonjáért nyúlt. 

-Kutatsz?-Kérdezte Bea mosolyogva.

-Csak is.-Emelte füléhez a telefont. -Milyen meglepetés?!-Szólt egyből a telefonba magyarul.-Mikor megleptetek, hogy az egész csapat rám ugrik a bordám törött. Nem vágyok még egyszer a kórházba, szóval?-Hadarta.

-Ez jobb lesz, Hercegnő. -Felelte a bátya.

-Annyit mondj, tudom ki a Banán?

-Tudod. Ahogy a Zebrát is ismered.

-Mindkettőjüket ismerem?! Tudod, hány embert ismerek ebben a világban? És miért akar meglepni három amerikai barátnőm is?

-Á, hívtak?-Nevetett bele egy másik hang.

-Szala, ne röhögj! Igen, hívtak.-Azzal le tette. Az asztal alatt lévő labdáért nyúlt.

-A Banán lesz a következő.-Nézett rám Balázs.

-Akit nagyon fel kéne ismernem. 

-Nem lehet, hogy lány a Banán csak barátnője van?-Gondolkodott hangosan Peti.

-Az a baj, hogy olyan magyart nem ismerek.-Felelte az Angyal miközben eltette telefonját. 

   Pár perc múlva folytatódott a műsor. A Banán kisfilmjét Dité figyelmesen hallgatta ahogy mindenki más is. Miután egy kis focis részlet volt, elkezdődött a produkció. Fullsötétség volt a stúdióban. Mikor felkapcsoltak a fények, a színpad oldalán és a falnál háttal álltak férfiak mezben. Először azt hitték táncosok. Középen a Banán volt. Mikor elindult a zene, a férfiak is megfordultak. Minden nyomozó ledöbbent, a magyar válogatottból voltak ott! A Banán énekelni kezdte a We are One-t.  A fiúk mindenféle trükkbe kezdtek. Dekázás, nyakra a labda, világkörök és hasonlók. Mikor kezdődött JLo része akkor két oldalról 2-2 nő érkezett be. Együtt kezdtek énekelni a Banánnal. Dité addig bírta. Labdáját felkapva sietett le. Amint leért, bátya jelent meg a Bikák csapattagok közül párral. A lány is dekázni kezdett miközben öten énekeltek. Mikor vége lett egyből megölelte a négy nőt. 

-Meglepetés!-Álltak a lánnyal szembe és mindenki a saját nyelvén nézett a lányra.

-Szent ég!-Jelent meg Bence is. Ő is döbbenten nézte a megjelenteket. Dité mindenkit megölelt vagy lepacsizott vele.

-És én?-Kérdezte a bátya. A lány nem válaszolt csak könnyeit vissza fojtva ölelte meg a bátyát. 

-Mi a szent ég?-Kérdezte angolul. Végül bátyára nézett, erősen szugerállta a mezét. Végül míg ő a blézerét vette le, Dominik a mezét. Így felül csak egy alá öltözet volt rajta. Afrodité pedig felvette a mezét.

-Nekünk mennünk kell.-Ölelte meg őt még egyszer a négy nő.

-Legalább elmondjátok milyen meccsen találkoztam vele?-Nézett a maradék focistára, ugyan is a három német focista kiment. Ők segélykérően néztek egymásra. Mikor rá néztek hátrálni kezdtek.-Fussatok bolondok.-Ők megfogadták a tanácsot és kifutottak.-Pillanat.-Nézett Bencére majd kifutott.

-Hogy tetszett a Produkció?

-Eszméletlen volt!-Szólalt meg Adél. -Ennyi mindenkit ide hozott a Banán!

   Pár pillanattal később Dité ült vissza a helyére. Továbbra is bátya mezében volt, a két ruha már kint volt a Banánnál. Mindenki kíváncsian nézett rá.

-Miller Dávid.-Mondta végül.-Tavaly egy meccsen találkoztunk. Aztán pedig egy magyar bemutató miatt, magyar színészeket kaptunk. Én kettő párt kaptam. Miller Dávidot és azt aki szerintem a Zebra, de azt majd akkor.-Vezette le.

-Veréb Tomit nem ismered?-Nézett rá Kabát.

-A színházban ő egy másik modellel volt. A hangjuk nagyon hasonló, így hát.

   Végül a Zebra következett aki Y. M. C. A-t énekelte. Csak Dité maradt ülve, nem értve a helyezett. Úgy nézett ki, mint egy kislány.

-Mi az Dité?-Kérdezte nevetve Bence mikor belépett.

-Lehet ehhez fiatal vagyok, ugyan is én ezt nem ismerem.-Megérkeztek a ruhák. A második ruhán a lány elvigyorodott.-Áron, meg vagy. Ez volt rajta a produkción!

-Ő lenne inkább a legjobb nyomozó.-Ismerte be Balázs.

. . . . . . . . . . . . . . . . 


I screwed up-BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt