\Huszonharmadik rész | IstenEst/

819 24 2
                                    

2021. Március 25.

Afrodité szemszögéből



   Petivel tartottunk az utakon. Istenes Bence hívott meg minket ismét egy IstenEst forgatására. Öten, mi lettünk az alap csapat. Eddig nagyon tetszettek a forgatások. Megismertem Járai Mátét és Flour Tomit. Mikor megérkeztünk, leparkoltam és együtt szálltunk ki. Amint felértünk, pár perc várakozás után bementünk. Észre vettem, hogy a neon tábla megérkezett. Végül leültem Tomi és Peti közé. 

-Tehát, hogy egyszerűsítsek másoknak.-Kezdtem.-Először mondat, nem akarod doboz. Utána kérdés, nem akarod akkor doboz.-Bence bólintott, még egyszer a nyolc dobozra néztem.

-Na Marics.-Kezdte el ördögi vigyorral.-A te mondatod, hogy utálom Manuelt és csak a követői miatt barátkozok vele.-Pár perccel később kimondta.Én jöttem.-Dité a tied, hogy.. Büszkébb vagy Dominikra, mint magadra.-Elvigyorodtam.

-Sokkal büszkébb vagyok Dominikra, mint magamra. Hisz ez az igazság.-Nyújtottam féloldalasan nyelvet.

   Tomi már nem akarta kimondani. Egy dobozt kapott. Két gyanta csík volt benne. Én magamba öröm táncot jártam és átvettem Mátétól a dobozt. Mert még is csak!

-Na most megérzed, én mit szoktam.-Nadrágjának szárát felhúzta én pedig rátettem a gyantát-Háromra csináljam?-Ő bólogatott.-3!-Azzal lerántottam. Ő szó szerint  a földre esett. Én szakadtam a nevetéstől és visszaültem a helyemre.

-Ezt ti nők.. rendszeresen?-Nézett rám hökkenten.

-Én nem csak egy csíkban a lábon.-Forgattam a szemeimet.

    Máté nem válaszolt, Bence megtette. Máté már piros hajjal ült ott. Mikor Peti következett a Visz a Véremből kellett volna kitennie valakit. Nem válaszolt így egy dobozt kapott. Valami zöld izét kapott amit fel kéne vennie. Míg ő ki ment én Bencére néztem.

-Azért, ha azt én kaptam volna.-Kezdtem bele.-nekem szántad, mi?

   Ekkor nyitódott az ajtó. Láttam már Petit félmeztelenül, de felnevettem. Közben leült és azt hallgatta, hogy ki van tesizve. telefonom csörgése zavart meg minket. Villám gyorsan vettem fel mert láttam ki hív.

-Baj van?-Szóltam bele angolul. A fiúk megértően néztek rám.

-Megcsalt...-Hallottam sírós hangját.

-Tay.. Az a rohadék! Most szépen meg fogsz egy doboz csoki fagyit, egy nagy csomag zsebkendőt és megnézel egy gagyi szerelmes filmet! Aztán pedig lemosod magadról a mocskot amit hagyott!

-De...

-Nincs de Taylor! Jobb neked nélküle! Visszafog sírni téged! Vigyázz magadra.

-T Te is. Köszi!-Azzal letettem én is.

-Hallgatlak.-Néztem Bencére.

-Ezt a nézők kérdezték tőled.-A lány nagy levegőt vett.-Igaz e, hogy feküdtél már le focistával? Ha igen, kivel?

-Igaz.-Bólintottam végül. Brúnó már tudja úgy is.-Martin Ødegaard, Diogo Costa és Matías Viña.-Láttam Peti döbbenetét az utolsó névnél.

   Tomi négy pálinka felest kapott büntetésül amiért nem válaszolt. Máté sem akart válaszolni. Egy róka plüsst kapott. Mint kiderült az szinbolum. Egy idomítatlan patkányt hoztak be neki. Én lábaimat letéve figyeltem közelről. Persze a többiek félve távolodtak.

-Négy pasi és egy csaj erre, néz, hogy ülnek!-Nevetett Bence. Máténak megkegyelmeztek, én viszont a doboz elé térdeltem.

-Istenem, de aranyos vagy.-Simogattam meg a fejét. Hátára fordult én pedig a hasát simogattam meg.-Gyere ide..-Azzal kivettem.-Cukim.-Babusgattam.

-Na a négy pasi!-Nevetett Tomi. Nekik mind fel volt téve a lábuk én pedig visszaültem a helyemre, kezembe a patkánnyal. Telefonomat elővéve csináltam a fiúkról egy képet majd egy szelfit.

-Nem akarod visszatenni?-Kérdezte Máté.

-Nem! Annyira aranyos.-Utaltam a már alvó patkányra. Végül visszatettem és elmentem kezet mosni. 

    Mire visszaértem, kiderült, hogy Köllő Babettet hívják. Leültem és a nő már felvette. Mosolyogva beszélt Bencével majd jött a kérdés.

-Te, kivel feküdnél le közülünk?-Kérdezte meg végül Bence. Mit vártam a pasiktól?-Itt van Szoboszlai Dité...-kezdte.

-Titeket pasikat nem tudom, így maradok Diténél!-Csak egy puszit dobtam neki.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 



I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now