\Tizenegyedik rész | Bemutató és jelölés/

968 31 0
                                    

2020. Július 29.

Külső szemszögből



    Ma volt Afrodité első magyar Victoria' Secret bemutatója. Csak ő volt magyar modell lány. Valaki nem jutott át, mivel elkapta a vírust. Már mindenki az első ruhájában volt amikor ezt megtudták.

-Dité! Te vagy az első és lesz időd az utolsóra is.-Állt elé az egyik szervező. Angolul hadartak neki.

-Nyugodjon meg mindenki!-Kiabálta végül angolul.-Megyek elsőnek és utolsónak is. Készítsétek ki nekem, Taylor?-Nézett körbe, ekkor hallották meg az induló zenét.

    Afrodité egy dolog miatt izgult. Hogy itt volt szinte mindenkije! Brúnóékat is meghívta, szüleit, bátyát és a csapatból aki ráért. Képviselőknek a magyarok csapatából is érkeztek. Az elmúlt napokban Afrodité és Brúnó kapcsolata erősebb lett és hivatalosan is összejöttek. 

-Dité! Mehetsz!-Szóltak neki, amire ő el is indult első ruhájában. Egy fekete volt, fekete csizma magassarkúval és szárnyakkal.

    Amint kilépett, mindenki ránézett. Taylor mosolyogva folytatta a dalt. Mikor megállt a színpad elején, szokásos mozdulatát végezte el. Bal kezét ,,telefonként" használva füléhez tartotta, másikkal pedig körbe mutatott. Egy apró pörgéssel körítve megfordult. Visszatérve egyből öltözni kezdett. Második fehérneműje is fekete volt, csak hatalmas fehér szárnyakkal. Csizmája lekerült és pár másodperce maradt indulásig. Taylor már ott várta. Miközben énekelt pacsit adott neki. Mikor a lány a színpad elején állt barátnőjével, pózolt ahogy kellett neki. Vissza viszont nem ment. Azt mondták neki maradnia kell.

-Dité.-Kezdett bele angolul Taylor.-Itt szerettük volna neked bejelenteni, az ügynökségeddel a nagy hírt.-Kezdett bele. Látszott mindkettőjükön, hogy izgulnak. A vendégek szintén várták.-Dité Soboslait..-Elmosolyodott a vezeték nevén.-Jelölték az év modellje címen!-Jelentette ki. Afrodité teljesen ledöbbent. Végül megölelte a lányt és egy gyors integetés után mindketten visszamentek hátra.

-Gratulálunk!-Mondták mind hátul.

    Egy órával később már átöltözve és egy csokorral indult ki a lány. A csokrot a férfi rendezőktől kapta. Taylor-al sétált ki, vigyorogva beszélgetve. Hasonló ruhában voltak. Mindketten egy térd felé érő aranyszínű nyári ruhát választottak. Míg Ditéé mell alatt egy fekete övvel volt, Taylorré végig szűk volt. Mindketten fekete arany maszkot kaptak hozzá.

-Mennem kell.-Ölelte meg őt végül az énekes nő.-Gratulálok.

-Vigyázz magadra.-Intett végül és a hozzá érkezőket keresték. Valaki hátulról felkapta és megpörgette.

-Az én húgom!-Ölelte át végül elölről bátya.

-DITÉ!!-Kiabálta Szofi és apró lábaival futott felé. A lány Dominik kezébe adta minden holmiját és karjaiba vette a kislányt. Ekkor már mindenki oda indult. Utoljára Brúnóék értek oda. 

-Majmom.-Mosolygott Brúnóra akitől egy arcra puszit kapott.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 


I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now