\Huszonegyedik rész | Újra együtt/

827 25 0
                                    

2021. Január 7.

Brúnó szemszögéből



   Este a fiúkkal fifáztunk Petiéknél, amikor is üzenetet kaptam. Két szó, ami rengeteg mindent megváltoztatott. Itthon vagyok.. Ennyi kellett nekem. Pulóveremet magamra kapva köszöntem el a fiúktól és taxit hívtam. A házba szinte felrohantam és életem egyik legszebb estéjén vagyok túl. Mikor kinyitottam a szemeimet, Dité nem volt mellettem. Éppen mikor felültem és az ágytámlának támaszkodtam az ajtó kinyílt. Ő lépett be és az én pólóm volt rajta. Két bögrével ült vissza mellém. Hatalmas mosollyal az arcán adott egy csókot.

-Gondoltam csinálok kávét.-Adta a kezembe.

-Hívtak, igaz?-Bólintott miközben bele ivott. Elfintorodott.

-Fordítva.-Cserélte ki a bögréket.

-Délután lesz egy fotózásom. Tűz témájú.-Kezdett bele.-Velem tartasz?

-Ezer örömmel!-Ittam bele a saját kávémba. 

-Szerintem tetszeni fog az utolsó ruhám..-Pimasz mosollyal tette le a bögréinket.-Mindössze egy bugyi és..-Az ölembe ült.-És a a tűz háttér előtt állva, sötétben lesz. Melleimen pedig gyertya viasz..-Súgta a fülembe majd a fülcimpára harapott.

-Remélem férjes nők csinálják, ha már én nem tehetem.-Húztam közelebb magamhoz és megcsókoltam.

-Egy férjen nő és egy öt éve házas meleg férfi.-Szállt ki az ölemből.

    Végig beszéltük a kávénkat. Mesélt a jelöléséről én pedig a koncertekről és az új dalokról. Már éppen hajolt közelebb mikor megcsörrent a telefonja. Az éjjeli szekrényről levette miközben egy csókot kaptam.

-Igen?-Szólt bele angolul. Miközben beszélt, arra lettem figyelmes, hogy a másik kezét a takaró alá vezeti. Egyenesen az alsónadrágomhoz, majd pedig bele. Két percig ingerelt, míg végül letette. 

-Ha már itt tartunk.-Magam alá gyűrtem. Pár nyak puszi után füléhez hajoltam.-Szoboszlai Afrodité, Kis Majmom, lennél újra a barátnőm?

-Pető Brúnó, Majmom, igen.-Húzott egy csókra. Mikor visszaültünk, ő terpeszbe tette a lábaimat és közé ült.-Mosolyogj!-Azzal ellőtte a képet. Kivettem kezéből a telefonját és hátra hajtottam a fejét.

-Mosolyogj..-Azzal megcsókoltam és ellőttem a képet. 

    Mindössze az edzésére mentünk el. Egy órát ügyködött az edző terembe majd elindultunk vissza hozzá. Míg ő zuhanyzott én a nappaliban bekapcsoltam a tévét, ahol egy meccs ismétlés ment. Pár pillanattal később már mellettem volt ő is. Közelebb búja nézte ő is. 

-Tudod meddig maradsz?-Kérdeztem végül miközben készülődött a fényképezésre.

-Hónap vége.-Vette fel táskáját.-Március elsején ülők fel a repülőre és onnan jövők haza. Májusra vissza megyek és Június első hetében érkezek. Agustusban kettő hétre megyek. Egyre olasz, másikra Német.-Valamit nem mond el..

-És akkor meddig maradsz?-Vontam közelebb magamhoz.

-Elvileg két hét, de ahogy alakul.-Ezzel kiléptünk a lakásából.

    Kicsit, feltűnő kocsijába ültünk. A fényeket pirosra állította. Egy nagy stúdió szerűséghez értünk, legalábbis kívülről úgy nézett ki. Táskáját kivette majd kezemet megfogva mentünk be. 

. . . . . . . . . . . . . . . .



I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now