\Harminchatodik rész | Leleplezve/

731 25 0
                                    

2021. November 1.

Külső szemszögből



-Majmom?-Szólt bele az ismert hang.

-Szia, Kis Majom.-Szólt bele a fiatal férfi is. Közben mindenkinek intett, hogy halkabban.-Hány évesen is költöztél ki hétköznapokra Londonba?

-Várjál..Domi volt tizennégy..Én pedig tizenkettő! Miért?

-Flour nem hitt nekem!-Talált ki hirtelen valamit.

-Múltkor azt sem tudták, hogy hány éves vagyok. Nem lepődök meg. Mennem kell, Domi és Bendi mindjárt végeznek a fifa meccsel és ismét csikizni fognak! 

-Sok sikert.

-Köszi.-Azzal letették.

-Ő az.-Tette le a telefonját.

-Van ennyire jó hangja?-Nézett rá döbbenten Ervin.

-Dité spanyol rapper akart lenni kicsi korában a modellkedés előtt.-Mondta büszkén Brúnó.

-Akkor.. Ők azok.-Mondták végül továbbra is döbbenten.

    Az adás utolsó dalát ők adták elő, a Shallow-ot. Végül mind belementek Brúnó érvei miatt a testvér párra. Akik győztesek lettek. Második a kaméleon, harmadik a Cápa. Elérkezett...

-Maszkot le..-Ahogy kimondták az utolsót, ők levették az álarcot. Vigyorral az arcukon,kinyújtott nyelvvel és szokásos telefonos örömükkel.

-Szoboszlai Dité és Dominik!-Jelentette ki Bence. Brúnó fent szinte örömtáncot járt. -Szavsztok!-Pacsizott le mindkettőjükkel.

-Hogy volt erre nektek időtök?-Szólalt meg elsőnek Ervin.

-Sehogy!-Mondták egyszerre.

-Utazások alatt gyakoroltunk.-Folytatta Dominik.

-Ki tudott róla?-Kérdezte felháborodva Brúnó.

-Rengetegen!-Jelentette ki Dité.-Összes focista akit ismerünk, ketten összetéve kezdésnek. De! Még Adél is!-Nézett Bencére.

   Díjuk megkapása után Brúnó le ment és szorosan megölelte barátnőjét. Pár másodperccel az adás lezárásával két kicsi lány befutott. Mindketten Ditéhez futottak aki leguggolt hozzájuk és megölelte őket. 

-Miért van rajtatok az én parfümöm?-Nézett a két kislányra akik Spaccra néztek.

-Árulkodósok..  Lehet, hogy megengedtem nekik, hogy hasznáják.

-Lehet?-Tette karba a kezeit Dité.

-Angyal..-Lépett hátra egyet Spacc.

-Most nem kapsz semmit, amiért vigyáztál rájuk.-A fiú megnyugodva pillantott a két kicsire..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . 


I screwed up-BefejezettWhere stories live. Discover now