6.

3.7K 178 21
                                    

Demir'den

"Eee? Nasılsın Hazan..." diye sordum karşımdaki nehir misali saçları olan sevdiğime.

Hazan benim kavuşamayacağım dı... Hazan benim hayallerim di. Yan yana olup, mesafeli olduğum du.

Hazan benim çıkmazım dı. Hazan benim işlediğim en büyük suçtu. Onu sevmek suçtu.

" İyi... Her zamanki gibi." diye yanıt verdi toprak gözlüm.

"Sen hep iyi ol... Ben kötü olsam da olur..."

" Abim ortalıkta yok? Nerde biliyor musun demir abi?" diye sordu etrafa göz gezdirerek.

"en son içecek almaya gidecekti. Gelir şimdi" diye yanıt verdim.
Aklıma Lidya geldi. Kaç dakikadır ortalıkta yoktu.

"Lidya nerde hazan?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Tuvalete gitti o. Ama yarım saat oldu... Gelmesi lazımdı." dedi saate bakarak. Ayağa kalkıp etrafa göz gezdirdim.

"Hah.. Bak abimle Lidya geliyor." dedi hazan.

"Nerdesin sen Lidya?" diye sordum.

"Geldim işte abi. Gelirken Uraz abiyi gördüm. İçecek alıp geldik." dedi tebessüm ederek. İçecekleri masaya bırakıp yanıma oturdu.

🗞️

"Hazan ört şu bacaklarını" diyen Uraz'a gözlerimi devirdim.

"Abi tatilde yapma bari! Hava çok sıcak..." dedi Uraz'a bıkmış bakışlarını yollayan hazan.

"Hazan!!!" diye sesini yükseltti hödük.

"Yeter artık ya yeter." diyerek bacaklarını örtüp sırtını koltuğa yasladı. Uraz kızgın bakışlarını hazan'a yollamıştı.

"havuza girelim mi hazan?" dedim gülümseyerek.

"olur, olur hadi girelim" dedi gülerek.

Bakışlarım Uraz'a kayınca yutkundum. Hala sinirli gözüken ifadesi ile bize bakıyordu. Bu adamın aklı gidik miydi? Az önce pamuk gibi olan adam, şimdi taş gibiydi.

Üzerimdeki pareoyu çıkarıp abimin yanına koydum. Hazan da üzerindekini çıkarmış ayaklarını havuza sokuyordu. Sanırım suyun ısısını test ediyordu.

"sabret Uraz, sabret, sabret" diye mırıldanan ayazı duymuştum.

Hazan'ın yanına gidip bende ayaklarımı suya sokmuştum. Su hafif soğuk olsa da sorun değildi. Hava sıcaktı. Hazan suyun içine girmiş, suyun tadını çıkarırcasına yüzüyordu.

Beni sinir etmek için arada bana su fırlatıyordu. Tabi bende elimle ona fırlatıyordum.

"Lidya su çok güzel gelsene" diyen hazana karşı gülümsedim.

"Böyle kalmak istiyorum Hazan. Sen yüz." dedim.

Etrafa göz gezdirdiğimde havuzun karşısındaki adam dikkatimi çekti. Adam yavaş yavaş suya inmiş ve hazan'ın yanına doğru gidiyordu.

Uraz sorun yaratabilirdi. Keyfimizi bozmak istemiyordum. Suya girip hazan'ın yanına doğru yüzmeye başladım. Hayır bu adam ne diye hazan'ın yanına geliyordu ki.

"Hazan hadi gel çıkalım artık. Acıktım ben hem yemek yiyelim" diye bahane uydurdum.

"Lidya daha yeni girdik suya." diye itiraz etti.

Kusursuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin