29.

705 57 5
                                    

"Erkan sen önümde dur tamam mı? Bak öcü falan gelir sen koru bizi" dedim erkan'ın arkasına saklanarak.

"Allah aşkına yenge beni kim koruyacak. Hem buraya gelen aklıma tüküreyim" dedi hızlı hızlı konuşarak.

"Ben de tüküreyim erkan senin aklına! Senin planların bizi ne hale sokuyor! Hazan'ı da kaybettik zaten. Ağlayacağım şimdi." dedim dolu gözlerimle.

"Şimdi tüm suçlusu ben mi oldum? Ben artık bir şey demiyorum! Alındım, gücendim.." dedi bana kaşlarını çatıp bakarak.

" Bak bak bak! Orda biri var erkan! "diye bağırdım.

Erkan ve Hazan'ın aklına uyup korku evine gelmiştik. Hayatımız çok normal miş gibi bir de korku evimiz eksikti.

Yarım saattir erkan'ın arkasında durmuş omzunu tutarak korkar adımlarla yürüyordum. Aklımca, erkan'ın beni koruyacağını düşünüyordum. Erkan benden daha korkak çıkmıştı..

"Ananı sikim... AAaaaaa" erkan beni ortada bırakıp arkaya doğru kaçmıştı.

"Nereye? Erkan gitme! Allahın cezası korkuyorum!" diye bağırdım titreyen sesimle.

Karşımda korkunç gözüken biri vardı. Bana bakıyordu. Adımlarını bana doğru atıyordu. Karanlık olduğu için daha da korkuyordum. Resmen odanın ortasında kalmıştım. Ellerim ve dizlerim titriyordu.

" Erkan buraya gel, bak korkuyorum. Şaka yapmıyorum buraya gel." dedim gözyaşlarımla.

Erkan'dan ses çıkmıyordu. Resmen beni burada bırakmıştı. Hazan da yoktu. Tek kalmıştım bu öcü ile.

Korkunç gözüken öcü bır anda bana doğru atıldı ve kollarını bana sardı.

" Nolur.. Nolur git. Nolur bırak beni korkuyorum " dedim kısık yalvaran sesimle.

Gözlerimi sımsıkı kapatmış ve bedenim put gibi kesilmişti.

"korkma korkma... Lidyam aç gözünü. Benim Uraz.." ağzımdan çıkan hıçkırık ile ağlamaya başlamıştım.

"Aç gözünü güneş çiçeğim. Bak bana.. Benim Uraz'ın.."dedi yüzüme bakıp, gözüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına iterek.

" Kurban olurum sana. Allah belamı versin. Erkan'ın aklına uyan beynimi sikim. "diye kızdı kendine.

Uraz'dı bu. Beni korkutan Uraz'dı...

" Pisliksin! Duydyun mu beni?! Nasıl korktum biliyor musun! Tek başıma kalmıştım. Allahın manyağı! Çok korktum. "diye bağırdım omuzlarına vurarak.

" Biliyorum.. Kurban olduğum biliyorum. Özür dilerim güneş çiçeğim. Sürpriz yapacaktım içine sıçtım. "dedi alnıma öpücük kondurarak.

" sürpriz yapmak benim neyime. Aptal kafam! İlla bir işin içine edeceğim. "diye kızdı kendine.

" Ne sürprizi? "dedim burnumu çekerek.

Uraz bu halime gülmüş ve burnumu öpmüştü.

" Hem şu üstündeki iğrenç şeyi çıkar! Görmek istemiyorum "dedim üzerindeki beyaz kirli, kanlı gömleği omuzlarından çıkarmaya çalışarak.

" Doğru, unutmuşum çıkarmayı. Aklımı başımdan aldınız güzellik. "dedi üzerindeki gömleği çılararak.

Gömleği yere atarken, gömleğin içinden tere bir siyah kadife kutu düştü. Uraz düşen kutuyu görüp hızlı bir şekilde eline aldı.

" Ha siktir ya! Görmenen lazımdı şimdi! "dedi alnına vurarak.

" O ney? "diye sordum.

Uraz beyaz dişlerini göstererek sırıttı bana.

Kusursuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin