" Sen bana soğuk davrandığında ne kadar üşüdüğümü bir bilsen, kalbimi ceketinle örterdin."
- Cemal Süreyya
Lidya'dan
" Uraz ve abim bu gün gelmeyeceğini ve işlerinin yoğun olduğunu söyledi. Oysa heycanla onları bekliyordum. Bu durum üzücü.." diye yakınım Hazan'a.
" Bir kaç gün daha sabret Lidyam. Bende abimi özledim açıkcası. Ve Demiri çok özledim "diye itiraf etti Hazan.
Hazan da benim gibiydi. Durumumuz tamamen aynıydı. Beni en iyi o anlardı. Zaten o her zaman beni anladı. O hep beni, ben anlamasam da anladı. O benim arkadaşım, dostum, kardeşimdi.
" Ne yapsak? Bu gün birlikte bir yerlere mi gitsek?" diye sordu hazan.
" Gidelim. Biraz hava almış oluruz." dedim gülümseyerek.
"Ben hazırım kızlar." arkamızdan gelen ses ile yerimden sıçradım. Erkan manyağı her yerden çıkıyordu.
" Sen nereye ya! Sen nereye!" diye bağırdı hazan.
"Bende geliyorum kızım! Bana ne. Sıkıldım zaten." dedi homurdanarak.
"Hayır biz kız günü yapacağız. Git başka yere." dedi hazan.
"Bana ne ya! Urazcım ve Demircim sizi bana emanet etti. Gözüm üstünüzde." dedi tek kaşını kaldırarak yan gülüş sunan Erkan.
"Abim asla öyle bir şey demez. Hatta şunu der 'Hazan Erkan itine göz kulak ol' der." diye güldü hazan.
"Kızım it mit hayırdır! Bak asabımı bozma." dedi erkan hazana bir adım atarak.
"Hop hop sakin olun. Tamam sen de gel. Kavgaya gerek yok. Üçümüz de takılabiliriz." dedim samimi olduğunu düşündüğüm gülüşümle.
"Gör gör! Hanımefendi nasıl olunur gör. Çingen karısı." dedi hazan'a gözlerini devirerek.
"Sensin be Çingen! Dağ yarması. Öküz. Sokak direği. Kalas...." diye sinirle konuşurken erkan da konuşmaya başladı.
"Çingen, Çingen çin.. gen..." diye tekrar etti dalga geçerek.
"Ya Lidya şuna bir şey de." dedi hazan homurdanarak.
"Erkan! Çingene öyle laflar deme!"
Hazan bana kaşlarını çatmış bir şekilde bakmaya başladı.
Ne demiştim ki? Onu savundum alt tarafı.
Hasss.... Çingen dedim kıza yanlışlıkla. Bu erkan ve hazan beynimi yaktı.
"Hayır, hayır. Çingen demek istemedim canım arkadaşım. Erkan sus Allah aşkına." diye isyan ettim.
🗞️
"Cidden pilav yemeye mi getirdin bizi erkan!" dedi hazan.
"Ne var kızım! Karnım acıktı dediniz. Mis gibi pilav işte." dedi kendini savunarak.
"Allahın cimrisi. Sokak pilavcısına getirdin bizi. Kendimi sınırdan kaçmış, sokakta kıyıda köşede yatıp yemek yiyen kişiler gibi hissediyorum. Allah seni alsın erkan." dedi sahtece ağlatarak.
"Abart hazan. Bir de Bayıl istiyorsan." dedi erkan.
" bak hadi gidelim. Benim burayı gözüm tutmadı. Garip garip insanlar var. Rahat edemiyorum. Hem bunu yemem ben." dedi hazan masum bakışlar atarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk
Teen Fiction" Perdeni kapatsan iyi olur komşu kızı. Kapat ki seni görmesinler."