" Evet abi. Hazan ile gittik doktora." dedim kahvemi yudumlayarak.
" Neyin var lidya kızım? Neden gittin hastaneye. Hasta mısın Kurban olduğum? " diye sordu endişeli bakışları ile Hale teyze.
"Yok bir şeyim Hale teyze. Allaha şükür iyiyim. Sadece cilt tedavisi için. Bu lekelerden kurtulmak istiyorum." dedim gülümseyerek.
"oy kurban olurum ben sana. Sen her halinle güzelsin yavrum. Kuzum benim." diye saçlarımı okşadı hale teyze. Bu kadın anne sevgisini bana hissettiriyordu. Anne sevgisinden yoksun kalmıyordum. Allah razı olsundu ondan.
"doktor ne dedi? Tedavi falan uygulayacak mı?" diye sordu abim.
"tedavi için bir krem yazdı. Bir kaç ay koyunca onu süreceğim. Cilt renginin düzene girmesini sağlayacak mış." dedim arkama yaslanıp.
" Oh şükür. Canını acıtacak tedavi olmasından endişe etmiştim. İyi bari." diyerek rahat bir nefes aldı abim.
Kurban olurdum ben ona. Beni de nasıl düşünürmüş. Abime karşı sıcak bir gülümseme sundum. Ellerimle kalp şekli yapıp öpücük gönderdim. O da bu hareketime karşı, o muazzam gülüşünü bahşetti bana.
" Eee damat? Sen nasılsın bakalım" dedi hale teyze abime karşı. Bu hale teyzenin gözünden de hiç bir şey kaçmıyordu.
Abim ise hale teyzenin sorusu ile yerinden kıpırdanmış, bir asker misali dikilmişti.
"Damat?" dedi abim yutkunarak.
Hale teyze abimin omzuna pat patlayıp gülümsedi."Damat tabi ya. Anlamadım mı sanıyorsunuz? Bakışlarınıdan anlarım ben. Ben sizin ciğerinizi bilirim." gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Abimi böyle görmek cidden komediydi.
"Valla söyleyecektim Hale teyze. Aha iki gözüm önüme aksın ki! Ciddi düşünüyorum ben valla bak. Kızınla gönül eğlendirmiyorum." otamatik pilota bağlamış gibi konuşuyordu abim. Daha fazla dayanamadım ve bir kahkaha attım.
"Gülmesene kızım!" diye kızdı abim.
"kusura bakma dayanamadım damat bey" diye alay ettim. Abim kaşlarını çatarak bakmıştı bana.
"Oğlum yavaş konuş. Valla bir dediğini anlayayım diye öteki dediğini unuttum. Ben seni tanırım. Seni ben büyüttüm evladım. Ben gözüm kapalı güvenirim sana." dedi hale teyze.
Ah be hale teyze. Gözün kapalı güvendiğin çocuk kızına göz dikmiş. Sen hala ne anlatıyorsun.
" Allah var, senin gibi bir damadım olsun istemişimdir. Ben bu ilişkiye razıyım evladım. Şimdi tam anlamıyla oğlum oldun. " dedi hale teyze dolu gözleri ile. Ağladım ağlayacaktım az kaldı.
"Allah senden de razı olsun hale teyze. Annemi aratmadın. Bizi çocukların gibi sevdin büyüttün." dedi abim gözünden damlayan yaş ile. Hale teyze abime sarılmıştı.
" anne beni hemen veriyor musun şimdi?" diye konuştu hazan burda olduğunu belli ederek.
"Ben kimseyi vermiyorum yavrum. Sende benimlesin Demir oğlum da benimle." dedi hale teyze.
"aha iç güveysi olduk valla" diyince abim, hepimiz gülmeye başladık. Bu çocuk cidden salaktı.
🗞️
D
emir :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk
Teen Fiction" Perdeni kapatsan iyi olur komşu kızı. Kapat ki seni görmesinler."