Uraz'dan
"Yaptın mı lan bunu gerçekten?" diye sordum.
Ve sessizlik...
"Hani lan senin kardeşliğin? Hani senin dostluğun?"dedim masaya tekme atarak.
" Sırf kardeşini seviyorum diye ağzıma sıçtın lan sen benim! Üstelik senden bir şey saklamazken! " dedim
" Uraz.. "dedi demir yutkunarak.
" Ne Uraz! Ne! Ne oldu şimdi! Arkamdan iş çevirip, sanki tek doğru senmişsin gibi yüzüme karşı saydırmadın mı! "diye bağırdım.
" Yaptım! Allah belamı versin yaptım! Senin gibi ben de sevdim. Ama zamanını bekliyordum. Ben sana yanlış yapmam Uraz. "diye bağırdı Demir.
" Sen bana ilk anda yanlışı yapmışsın Demir! İkimizin durumları eşitken cezasını bana çektirerek yapmışsın! "dedim kafamı iki yana sallayarak.
" haklısın! Haklısın kardeşim. Ne desen haklısın. Ben piçlik yaptım! Her cezana hazırım kardeşim. Ama.. Ama beni hazan'la sınama. Kurban olayım beni sınama. "dedi buğulu gözleri ile.
Karşımda kardeşim için ağlayacak bir adam vardı. O adam da benim kardeşim gibiydi. Ama ben onun gibi yapmazdım. Yapmayacaktım. Madem Hazan'ı seviyor, madem her şeyi göze aldı. O zaman bu sevdanın arkasında duracaktım. Belli ki kardeşim de onu seviyordu.
Benin küçük kardeşimin de gönlüne sevda tohumu düşmüştü demek.. Gözümün önünden bir saniye dahi ayırmadığım kardeşim de sevdalanmıştı.
Ama önce almam gereken bir hırs vardı içimde. Tıpkı bana yaptığı gibi.
"Kardeşimi üzersen" dedim ve yakasından tutup kafa attım.
Demir dengesini kaybederek arkasındaki masaya tutunmuştu.
"Yemin olsun ki bu kadar kibar olmam!" dedim yüzüne bir yumruk çakarak.
"ulan kardeşini üzersem senin bir şey yapmana kalmadan, ben kendimi vururum." dedi sinirle üzerime yürüyerek.
"Lan aklımın almadığı bir şey var!" dedim elimi alnımda tutarak.
"Ne dir o? Söyle kardeşim" dedi demir burnundaki kanı silerek.
"Hangi ara lan! Hangi ara siz birbirinize aşık oldunuz" diye sordum sinirle.
" Valla Uraz'ım herşey çok ani gelişti. Ama şuna eminim ki... 4 veya 5 ay önce kalbimi çaldı senin güzel kardeşin" dedi Demir o anı hatırlarcasına.
"Sen ne ara sevdin o zaman benim kardeşimi lan!" dedi demir kaşlarını çatarak.
Güldüm. Kardeşi peşimden çok koşmıştu..
"Kardeşin sağolsun peşimi bırakmadı Demirim. Cazibem onu büyüledi." dedim yan gülümsemem ile.
"Cazibeni sikeyim senin" diye küfür savurdu demir.
🗞️
Lidya'dan
Uraz'ım :
Abinle uğraşmaktan seni özler oldum güneş çiçeği.Lidya :
Harbi siz ne yapıyorsunuz? Aranızdan su sızmıyor.Görüldü..
Yazıyor..
Uraz'ım :
Hiç...Uraz'ım :
Abinle biraz vakit geçirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk
Teen Fiction" Perdeni kapatsan iyi olur komşu kızı. Kapat ki seni görmesinler."