Hazan'dan
Demir Abi :
Hazan ben düşündüm taşındım.. Seni bana almaya karar verdim.Görüldü...
Telefonuma gelen mesaj ile Bakışlarımı ekrana çevirdim. Denir abi'den di?! Kalbimin hareketlenmesine sebep olmuştu. Gördüğüm mesaj ile gözlerim kocaman açıldı. Heycanla görüldü atmış ve telefonu yere atmıştım.
Kendimi yataktan atıp, telefonu elime tekrar alıp mesajı tekrar, tekrar okudum.
Demir Abi :
Bana görüldü mü attın sen?Hazan :
Ne diyorsun sen demir abi!Demir Abi :
Hay abini si***** neyse... Okudun! Anladığını düşünüyorum. Yarın da Uraz ile konuşacağım. Haberin olsun!Adama bak! Benim haberim olmadan bir de nikah kıy! Yada çocuğu da yapar bu haberim olmadan.
Hazan :
Bana sordun mu sen! Ben burda eşşek başı mıyım? Kimi kimden istiyorsun hayırdır oğlum!Saçmalıyordu artık! Tamam bana olan bakışlarını ilgisini hissediyordum ama, ama yangında mal kaçırır gibi?!
Demir Abi :
Sordum. Şimdi haberin oldu. Başka yolu yok. Seni karım yapacağım.Tövbe tövbe! Bu adam arsızlaşmış nolmuş buna!
Hazan :
Demir abi kusura bakma ama sen kafanı bir yere mi çarptın? Yada içtin mi naptın sen? Bu tavırların hiç akıllıca değil!Beynim bunları düşünüp klavyeye dökerken, kalbim bambaşka hallere dalmıştı. Olur muydu ki? Olur muydu bizden?
Demir Abi :
Ben gayet iyiyim hazan. Çok da ciddiyim. Tek başıma olmuyor kızım! Tek taraflı sevmek çok kötü bir duygu. Şimdi herşeyi bil istiyorum. Çok savaştım kendimle. Çok çabaladım duygularıma hakim olmak için. Seni seviyorum hazan. Seni gözümden sakınacak kadar çok seviyorum. Ben bu sevgi için tüm bedelleri ödemeye hazırım.Kalbim titremişti. Beni sevdiğini ilan ediyordu. İçinde oluşan tuhaf hisler beni sanki göklere çıkarıyordu. Beni mutlu mu etmişti? Yoksa dolan gözlerim mutluluğun habercisi miydi? Sevebilir miydim? Demir güzel adamdı. Peki ya abim? Araları bozulursa..
Hazan :
Demir abi... Abim bunu hoş karşılamaz....Demir abi :
Yani senden olurum var mı? Bırak abini ben hallederim. Sen bana şunu söyle? Kalbinin kapısını çalıp içeri girebilir miyim?Gülümsedim...
Hazan :
Oysa habersiz girmişsin bile demir abi..Demir abi :
Önce şu abini s*** sonra da, ağzını öpeyim. Hay Kurban olurum seni yaradana. Göz bebeğim.Gülüşüm gittikçe artti. Nasıl bir duygunun esiri olmuştum habersizce. Çok tuhaf hissediyordum.
Hazan :
Alışkanlık...Demir abi :
O alışkanlık bana neler yaşattı ah ah!Güldüm. Karşımda hiç rastlamadığım bir adamın davranışlarına güldüm.
Demir abi :
Bana bak. Bundan sonra benim helalimsin ona göre. Çıkma teklifi gibi şeyler etmemi bekleme liseli aşıklar gibi. Ama şunu netleştirelim. Sevgilimsin artık.Oha davara bak!
Hazan :
Öküz müyüz sanki?Demir abi :
Öküz möküz! Senin tabirinde neyse. Kızım böyleyim ben, benden fazla bir şey bekleme.Ağaçla sevgili olsam, ağaç daha kibar olur dalından bir yaprak verirdi.
Hazan :
Ben de kabul etmem o zaman! Ortada bir teklif yok? Neye inanıp seni sevgilim olarak göreyim?Sinsice güldüm.
Demir abi :
Neyi kabul etmiyorsun kızım! Dedim helalimsin dedim! Benimsin dedim! Sevgilimsin dedim! Daha ne diyeyim?Hazan :
Hep sen diyorsun zaten! Ben ağzımı açmadım tek kelime dedim mi? Haberim olmadan sen bana nikah bile kıyarsın!Daha ilk günden kavga ediyorduk. Çattık ya.
Demir abi :
Şey olalım mı?Tövbe tövbe ne diyo bu adam.
Hazan :
Ney olalım mı?Demir abi :
Sevgilim ol kızım işte!Hazan :
Öküzsün demir öküz!*hazan Çevrimdışı*
Demir abi :
Yav kızım ne dedim ben şimdi!Demir :
Yav gel hele şuraya.Demir abi :
Sen demir mi dedin?Demir abi :
Ağzını yerim senin! Aç lan camı! Aç geliyorum.*Demir abi Çevrimdışı*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk
Teen Fiction" Perdeni kapatsan iyi olur komşu kızı. Kapat ki seni görmesinler."