Lidya'dan
Adama bak be! 'Bu gece beni bekle' dedi bir de! Ben diyorum abim herşeyi biliyor artık! O diyor Nau, Nau!! Resmen eceline kendi ayakları ile geliyordu. Benim akılsız sevdiğim.
Abimin odaya bodoslama dalmasıyla korkudan sıçramıştım. Bu çocuk değil kapı çalmayı, odaya adam gibi girmeyi asla öğrenemeyecekti.
Kaşlarımı çatıp sinirle ona baktım."Kapıyı çalmayı ne zaman akıl edeceksin abicim?" diye surdum sinirle.
"kapıyı boşver! Şu abine bir yardım et Kurban olduğum!" dedi hızla yanıma gelip yatağıma oturarak. Şaşkın gözlerle abime bakmıştım.
"Ne yardımı?" diye sordum. Abim elimden tutup yatağa oturtmuştu beni de.
"nasıl desem ki şimdi..." dedi saçlarını arkaya doğru atarak.
Garip Bakışlarımı yolladım...
"Abi de ne diyeceksen! Çatladım meraktan."
"Ben hazan'a aşık oldum!" dedi. Biz salak mıyız acaba! 10 metre ötedeki kişi bile anlardı abimin Hazan'a olan ilgisini.
"Ben zaten anlamıştım" dedim yan bir gülüş atarak.
"Sen müneccim misin kızım. İnsan bir yalan da olsa şaşırır. Şurda sana ilk defa birini sevdiğimi anlatıyorum." dedi arkasına yaslanıp.
"Ben abimi tanırım aslan parçası! Ne sandın sen beni." dedim yanağından bir makas alarak.
Ben sırıtırken aklıma gelen şey ile dikleştim!
"Sen kardeşin dediğin adamın kardeşine aşık oluyorsun! Ve kardeşin dediğin adamın, kardeşine aşık olmasını sorun ediyorsun! Senin bu yaptığın ne peki abi! Senin inadın sadece bize mi!" dedim kaşlarımı çatıp.
Abim derin bir soluk alıp bakışlarını gözlerime çıkardı. Sustu. Ne diyebilirdi ki? Haklıydım.
" Haklısın. Haklısın ama, o an sadece seni paylaşmak istemedim. Başka bir şey düşünemedim lidya. Ben tek ailemi paylaşmak istemedim. Benim senden başka kimsem yok." dedi bakışlarını cama çevirerek. Gözlerini benden kaçırarak.
Ama ben ne diyebilirim ki şimdi? Bu sözlerine karşı nasıl kızabilirim. Kendince onun da haklılık payı vardı. Biz birbirimizin tek ailesiydik. Ben olsam bende onu paylaşmak istemezdim.
" peki hazan bunu biliyor mu abi?" diye sordum.
"Evet. Artık yengen o senin" dedi kendinden gurur duyarak.
"Ne yengesi be!" dedim omuzuna vurarak.
"peki Uraz?" diye surdum.
Abim huzursuzca kıpırdanmış ve bakışlarını bana çevirmişdi.
"İşte orası sıkıntı. Ulan bir de Hazan'ın gözünün önünde o kadar dövdüm çocuğu! Herşeyi berbat ettim" dedi alınına vurarak.
"Ne!!!! Abi sen naptın ya! Dövdün mü cidden!" dedim sinirle ayağa kalkıp.
"Ne yapsaydım? Aferin aslanım deyip öpsemiydim!" dedi alayla.
"Dövmemeliydin! Aynı şeyi dostuna yaptığını göz önünde bulundurarak dövmemeliydin!!" dedim elimi alnıma koyarak.
"pişman değilim lidya! Bu konuları takma kafana. Uraz ve benim aramda geçen bir iletişim bu!" dedi düz sesiyle.
"Hazan? Hazan kim bilir nasıl korktu!" diye konuştum.
"Ben alırım onun gönlünü." dedi yatağıma yaslanıp.
"Ve... Uraz ile ilişkinize onay veriyorum diye fazla cıvıtmayın!" dedi abim bakışlarını benden kaçırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk
Подростковая литература" Perdeni kapatsan iyi olur komşu kızı. Kapat ki seni görmesinler."