9.

3.2K 172 3
                                    

Dün gece telefonuma gelen mesaj yüzünden sabaha kadar uyuyamamıştım. Mesajın kimden geldiğini tahmin edebiliyordum. Bu adam başıma musallat olmuştu. Bu beni korkutuyordu.

Abime veya Uraz'a söylersem, onların başını belaya sokacaktım. Zaten adamı öldürür derecede dövmüşlerdi. Şuan ne yapacağımı bilmiyordum. Yataktan kalktım ve banyoya doğru gittim. Elimi yüzümü yıkasam iyi olacaktı.

"Sakin ol Lidya... Sakin ol." dedim kendimi sakinleştirmek adına.

" Hiç birşey olmayacak. O adam birşey yapamaz sana" diye avuttum kendimi. İki elimi lavabo tezgahına yasladım. Endişe dolu gözlerimle aynadan kendime baktım. Gözyaşlarım benden habersiz akıyordu.
Gözyaşlarımı silip, hiç birşey olmamış gibi banyodan çıktım.

Valizden çiçekli diz üstü elbisemi çıkarmış ve giymiştim. Birazdan hazan'da uyanırdı. Saçlarımı arkadan ufak kelebekli toka ile topladım. Artık cilt lekelerimi kapatmayacaktım.

🗞️

"piçlik yapma lan! Alacağım şimdi ayağımın altına!" ne mi yapıyordum? abim ve Uraz'ın atışmalarını izliyordum.

"gel lan? Gel.. Var mısın rekabete?" dedi Uraz abimi gaza getirmek için.

"yav bak işine. Sonra ağlama" diye dalga geçti abim.

"korktun mu demir bey" gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmıştım.

"gel lan buraya! Gel o bileklerini dirseğin ile beraber kıracağım" dedi sahte bir sinirle abim.

"Hadi abi! Göster gücünü!" diyip ellerim ile alkış yaparak tezahürat yaptım.

"Ooo lidya hanım! Demek abinizin tarafındasınız" dedi tek kaşını kaldırıp bana bakan Uraz.

"Senin mi tarafında olacak lan!" diyerek Uraz'ın ensesine şaplattı abim.

"elinin ayarını si..." Uraz tam küfür edecekti ki, bizi bakıp sustu.

"Abi senin ağzın iyice bozuldu! Anneme söyleyeceğim seni" diye tehtit etti hazan.

"beni izle bebeğim" dedi abim öpücük atarak.

"Hazan da benim tarafımda olduğu için.. Kardeşler kardeşlere karşı." dedi Uraz.

"Ben demir abinin tarafını tutuyorum" diyip el çırpan hazan'a, kızgınca bakan Uraz ve şaşkınca bakan abim ve tek kaşımı kaldırıp baktık.

"Desem inanmayın! Canım abim varken kimi tutacağım ki.. Değil mi lidya." dedi hazan eli ayağına dolaşmış bir şekilde.

"Tabiki benim tarafımı tutacaksın!" dedi Uraz sert bakışı ile.

Telefonumun sesi ile ekranda görülen bildirimi açıp, mesajı okudum. Endişeli bir biçimde etrafa göz gezdirdim. Uraz ve abim bana sorular biçimde bakıyordu.

0543** :
Çiçekli elbise çok yakışmış..
Beyaz tenin ay gibi parlıyor güzelim.

"Kim o lidya" diye sordu abim.

"İndirim mesajları abi. Önemsiz" dedim gülümsemeye çalışarak.

0543** :
Boşuna etrafa bakma. Beni bulamazsın. Ha eğer çok istiyorsan? Sana kendimi gösterebilirim..

Kusursuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin