XVI.

505 29 0
                                    

Do sali wrócił ponownie lekarz.

lekarz: Trzeba przyznać jesteście sławni.

lekarz: Wypisaliście już kartoteki?

Jake: Tak proszę bardzo.

lekarz: Musicie jeszcze trochę poczekać aż przetworzymy wasze badania, może i wasz stan jest stabilny, ale to nie oznacza że jesteście w pełni zdrowi, może być tak, że coś wam dolega, ale nie daje jeszcze objawów. Po takich wypadkach łatwo o urazy wewnętrzne takie jak wstrząs mózgu, czy uszkodzenia narządów wewnętrznych.

W telewizji pokazywali przebitki jak strażacy gasili ogień z zeszłej nocy. Nagrania z helikoptera pokazywały jak dużo radiowozów i pojazdów straży było na miejscu.

Reporterka: Nie wiemy co jest przyczyną pożaru w kopalni Grimrock, ogień nie rozpalił się jednak sam. Pożar powiązany jest z sprawą zaginionej Hannah Donfort, którą przetrzymywano właśnie w tej kopalni. Policja nadal prowadzi dochodzenie. Podejrzani o porwanie przebywają w szpitalu, jednym z nich jest haker o imieniu Jake, który jest scigany przez rząd, możecie go znać z projektu #iamjake.

W tle dało się słychać głos Jessy. Tak teraz miałam pewność, że to Jessy.

Jessy: Tam w oknie, czy to y/n?

Odeszłam od okna jak szybko to możliwe. Zobaczyłam jak kamera w telewizji kieruje się na szyby szpitala.

Spojrzałam na Jake'a nie dowierzając co się dzieje.

Reporterka: Jesteś przyjaciółką Hannah, wiesz coś o jej sprawie?

Jessy: W tym szpitalu jest moja przyjaciółka i jej kolega.

Reporterka: Czy są zamieszani w tą sprawę?

Jessy: Tak to oni uratowali Hannah, to dzięki nim ten koszmar się skończył.

Reporterka: W jaki sposób ją uratowali i kim jest y/n?

Dan: Przestań z nią gadać Jessy bo jeszcze powiesz o dwa słowa za dużo.

Reporterka: Czy to, że pan porusza się na wózku ma związek z sprawą? Był w to pan zamieszany?

Cleo: Chodźmy stąd Tomas zaraz załatwi nam wejście do szpitala.

Reporterka: Czy y/n miała wpływ na sytuację Hannah, czy to przez nią Hannah została porwana. Spróbujemy się dla państwa tego dowiedzieć, za chwilę przeprowadzimy wywiad z policjantem...

I w tym momencie Jake wyłączył telewizor.

- Co ty robisz?

Jake: Chcesz stąd uciec? Najwyższa pora.

_________________________________________

Powrót do krótkich rozdzialików ;v

Duskwood- moja historia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz