IX.

678 31 6
                                    

Co do Amy nie wiem co o tym myśleć, ale też nie mam czasu by o tym myśleć. Zaraz i tak wszystko stanie się jasne.

Michael zapewne gdzieś tu jest, czeka na mnie. Może już mnie nawet widzi i chce zachować element zaskoczenia.

Stoję niedaleko wodospadu i rozglądam się na wszystkie strony szukając postaci człowieka. Wzrastał we mnie niepokój. Postanowiłam rozejrzeć się za włazem. Może Michael już czeka na mnie na dole. Trochę pochodziłam i znalazłam. Właz był otwarty i już zamierzałam nim zejść, gdy zobaczyłam jego.

Raczej nie możliwe by stał tu cały czas, musiał wyjść z kryjówki.

Jak w każdej sytuacji, gdy go widzieliśmy tak i teraz miał na sobie maskę. Spotkanie z nim twarzą w twarz było przerażające, ale i ekscytujące, jeszcze nigdy nie byłam tak bliska prawdy, a teraz mam ją na wyciągnięcie ręki.

- Nadal nie chcesz się pochwalić co skrywasz pod maską?

Zaczął iść w moją stronę. Zdenerwowana wymierzyłam w niego bronią.

- Stój! A obietnica? Miałeś wypuscić Hannah i Richy'ego.

Zatrzymał się kilka kroków ode mnie i powolnym ruchem uniósł ręce do twarzy i zdjął maskę.

...

- Richy?

_________________________________________

** teraz wyobraź sobie, że zdejmuje maske, a tu Jake. hmmmm czyżby nowy pomysł na fanfika? 🤔😏

Jeszcze jednym moim pomysłem było, że to właśnie y/n i Jake są porywaczami. Oczami mojej wyobraźni ma to potencjał.

https://youtu.be/KvwqOmc9ylI -chyba znalazlam zwiastun duskwood niezły fanmade warty obejrzenia Jak link nie działa wpiszcie w yt Duskwood trailer season 2. polecanko

Duskwood- moja historia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz