Okei joo tästä lähtee nyt Joleksi eli joo. Kaikki muut näyttää samalta miltä nykyää paitsi Aleksi on blondi. Ja nyt tulee näitten iät. Aleksi, Olli ja Niko 16v. Joel, Tommi ja Joonas 17v. Mennääs nyt sit tarinaan:)
Joelin Pov:
Tämä rakas lukio jatkui taas. Joululoma loppui juuri ja nyt ollaan taas täällä. Ei kiinnostaisi vittuakaa. Pyörittelin kynää kädessäni ja katsoin ulos ikkunasta. Pian tämä tunti loppuisi.
Ikkunasta ulos katsellessani huomasin uuden näköisen pojan. Tuolla oli pipo päässä ja sen alla ilmeisesti blondit hiukset, musta toppatakki ja mustat farkut. Aika värikästä menoa. Okei hyvä mun on sanoo ku mul on valkoset sukat ja kaikki muu on mustaa vaatetta.
"Joel kertoisitko sä tähän vastauksen?" Opettaja sanoi. "Häh tai siis mihin eiku mitä" sanoin. En keskittynyt tuntiin yhtään. Opettaja vain jatkoi tuntia. Kiitos.
Tunti loppui vihdoin joten laitoin kirjat reppuuni ja lähdin ulos luokasta Joonas perässäni.
"Joel mitäs sä kattelit sieltä ikkunasta tunnil" Joonas kysyi virnistäen. "Tänne tuli kai joku uus poika" vastasin. "Onks meijän Joel homo nykyää?" Joonas kysyi virnistäen uudestaan. "Emmä nyt niin sanonu" vastaan. "Tuu mennää" sanoin ja lähdin kävelemään kaapeillemme.
Aleksin Pov:
Kävelin sisään lukion ovista. Katselin ympärilleni ja huomasin tutun näköisen pojan. Tuo poika katseli minua ikkunasta kun kävelin tänne. Päätin olla rohkea ja mennä juttelemaan hänelle.
"Moi" sanoin kun kävelin tuon ja ilmeisesti tuon kaverin luo. "M-moi" tuo pitkähiuksinen blondi sanoi. "Kuka sä oot? Sua ei oo näkyny tääl aikasemmi" blondi kikkarapää kysyi. "Mä oon Aleksi ja me muutettiin tänne just. Ketä te ootte?" Vastasin. "Mä oon Joonas ja tää mun erittäin sosiaalinen kaveri tässä on Joel" Joonas vastasi. Okei eli tuo pitkähiuksinen blondi on Joel. "Minkä ikäsii te ootte. Ite oon 16" kysyin. "Me molemmat ollaan 17. Joel säki voisit puhuu jotai" Joonas sanoi. "Joel ei taida olla kovin sosiaalinen vai?" Sanoin kysyvästi. "No emmä mitenkää epäsosiaalinenkaa oo" Joel vastasi. "Nii. Taitaa Joel olla vähä ihastunu johonki" Joonas sanoi virnistäen. "Vittu Joonas sä oot rasittava" Joel sanoi naurahtaen. "Mäki rakastan sua" Joonas vastasi.
"Hei Joel satuiks sä tuijottaan mua ikkunast ku tulin tänne?" Kysyin. Joonas katsoi joelia virnistäen ja Joel punastui hieman. "Anteeks mut punastuiksä just?" Sanoin. "Een" Joel vastasi.
"Hei mun pitää mennä nyt mut addatkaa mut vaikka snäpis. Mun snap on sit a.kaunisvesi" sanoin ja lähdin kohti matikan luokkaa.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 377. Uus tarina alotettu:) Jeejee.
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023