6. Elina

383 21 12
                                    

Joelin Pov:

Makasin Aleksin sängyllä Aleksi vierelläni. Pian kuitenkin oveen koputettiin.

"Sisään" Aleksi sanoi. Ovesta kurkisti Aleksin äiti Saana. "Me lähetään nyt isäs kaa etuajassa. Jääkö Joel yöks?" Saana kysyi. "Joo, mä pysyn tääl allun seurana jos se vaan käy" vastasin hymähtäen. "Tottakai se käy. Heippa pojat" Saana sanoi ja lähti.

"Jäätiin tänne nyt kahestaa. Mitäs haluisit tehä?" Allu kysyi. Vittu haluisin suudella sua kutsuu sua mun rakkaaks. "Päätä sä mitä me tehää" vastasin. Emmä voi vaa sanoo sille et haluun suudella sua. Vai voinko?

"Tuu" Aleksi sanoi ja nousi sängystä. Nousin perässä. Aleksi otti kädestäni kiinni ja vei meidät alakertaan.

"Mitäs herra Kaunisvedellä on mielessä" kysyin. "No mitäs Hokka luulee" aleksi kysyi hymyillen. "Kidnappaat mut?" Sanoin kysyvästi ja naurahtaen. "No melkein. Ei vaa. Vedä takki päälle ja kengät jalkaan nii lähetää kauppaa ostaa jotai" Aleksi vastasi.
--
Olimme kävelemässä aleksille. "Venaa Aleksi mun puhelin soi" sanoin ja aloin kaivaa puhelinta taskustani. Elina? Se oli tosiaan joku tyttö jonka kanssa meillä oli säätöä mut koko juttu ei vaan toiminu. Ja just sen takia et mä oon homo. Sillon mä en halunnu uskoo et oisin homo joten yritin saada vaa jonku tytön jota voisin rakastaa jotta en ois homo. No en mä vaa rakastunut keneenkään tyttöön. Vaan aleksiin..

Vastasin puheluun ja laitoin äänet hiljaiselle.

E: Moi Joel. Täs vaa aattelin et voisitko tulla illalla mun luo jos yritettäs viel sitä suhdetta. J: En mä voi enkä haluu. E: Onks sul joku ihastus? J: Joo on ja muutenki mä oon homo. Moro.

Sammutin puhelun. "Kuka siel oli" Aleksi kysyi. "Yks Elina" vastasin. Huomasin Aleksin hymyn muuttuvan tekohymyksi. Vittu.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 266. -Life is a bitch but you know so is karma-

Forever Yours // JoleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora