10. "Haluan"

360 27 2
                                    

Aleksin Pov:

Olin Joelin ovella ja soitin ovikelloa. Pian Joel avasi oven. Joel oli itkenyt ihan helvetisti. Sen näki hänen silmistä. Pelokas katse katsoi suoraan minun silmiini.

Joel oli laittamassa ovea kiinni mutta laitoin jalkani siihen väliin. "Joel puhutaan, jooko?" Anelin. Tuo ei vastannut mitään vaan avasi oven.

Kun pääsin sisään Joel laittoi oven heti kiinni ja lähti kävelemään olohuoneeseen.

Menin Joelin luo. "Joel ensinnäki anteeks et mä huusin sulle. Ja toiseks, mitä vittuu on tapahtunu?" Sanoin rauhallisesti. "E-elina" Joel vastasi ja alkoi itkemään. Otin Joelin halaukseen ja tuo painoi päänsä rintakehääni vasten.En edes halua tietää mitä se kusipää teki.

"Aleksi voidaanko mennä teille" Joel kysyi. "Tottakai" vastasin. Joel nousi seisomaan joten nousin perässä. Kävelimme eteiseen ja laitoimme ulkovaatteet päällemme.
--
Makoilimme sohvallani. Joel oli käsieni ympäröimänä. Katselimme siinä rauhassa leffaa.

"Aleksi?" Joel sanoi kysyvästi. "Joo?" Vastasin. "Ku mä sillon kerroin et tykkään susta nii tykkäätkö sä musta?" Joel kysyi. "Voi Joel mä tykkään susta ihan helvetisti" vastasin hymyillen. "Mä vaa mietin et haluisiks sä" "Haluan" vastasin.

Joel kääntyi katsomaan minua. Painoin huuleni hellästi Joelin huulille. Suudelma oli rauhallinen ja täynnä rakkautta. Pian erkanimme siitä. Joelin kasvoille tuli pieni hymy. Söpöä.

Siinä me sitten makoiltiin sohvalla. Pian kuulin tuhinaa. Suloista semmoista. Joel oli nukahtanut ja tuo oli ihan helvetin söpö näky. Ja mä saan kutsuu sitä mun poikaystäväks<3
--------------------------------------------------------------
Sanoja 220. Nonii saitte nyt jotai positiivista tähän tarinaan:3

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now