24. Yks suudelma

291 23 16
                                    

Aleksin Pov:

Vittu miks en vaan voinu kuunnella joelia. Onneks se oli nikolla että Niko pysty auttaa sitä. Mä oon idiootti. Päätin mennä nikolle. Halusin puhua Joelin kanssa.

Otin avaimet käteeni ja sujautin puhelimeni taskuuni. Laitoin kengät jalkaani ja lähdin kohti Nikon taloa olettaen että Joel olisi siellä.

Olin Nikon ovella joten koputin oveen. Pian Niko tuli avaamaan. "Jollu nukkuu viel" Niko sanoi päästäen minut sisään. Potkin kengät pois jaloistani ja menin olohuoneeseen.

"Jollu herätys" Niko sanoi kun istui joelin viereen sohvalle. "Emmä jaksa" Joel valitti ja veti vilttiä enemmän päällensä. Niko alkoi silitellä Joelin hiuksia. Olin hieman mustasukkainen. MINUN pitäisi olla tuossa joelin vieressä.

"Jollu Allu haluis puhuu sun kaa" Niko sanoi joelille. "Ei vitussa haluu. Sehän sano mua s-saatanan paskaks j-ja nyt se v-vihaa mua" joel sanoi ja purskahti itkuun. En minä häntä vihaa. "Ei hätää Joel, emmä sua vihaa" sanoin. Joel kääntyi katsomaan minua. Tuo tuijotti minua hämmentyneenä. "Kauanks sä oot ollu siinä?" Joel kysyi. Hymähdin vaan.

"Anteeks Joel. Mun ois pitäny kuunnella sua. En ois saanu ja lähtee" sanoin katsoen lattiaa. Pian Joel tuli luokseni ja veti minut halaukseen.

"Hei täs tulee yksinäinen olo" Niko sanoi muka vihaisena. Naurahdin. "No kutsu se sun pornos, eiku vittu porkos tänne" Joel sanoi reveten nauruun. Saatoin itsekkin naurahtaa. "Joo noni jos kaikki vaikka istuttais täs sohval ja pyydetään muut jätkät messii?" Niko sanoi kysyvästi. Nyökkäsimme Joelin kanssa ja menimme sohvalle.
--
Jätkät olivat tulleet Nikolle ja porko oli saanut mahtavan idean eli pelata pullonpyöritystä. Siinä me sitten istuimme lattialla ringissä ja Niko toi pullon keskelle.

"Porko pyöräytä" Joel sanoin. Joonas otti pullosta kiinni ja pyöräytti sitä. Kyseinen pullo osui joeliin."Totuus" "Kenen meijän kaa oisit yhdessä jos et sais olla allu kaa?" Joonas kysyi virneen kera. "Varmaan Nikon" Joel vastasi. Joonas katsoi tuota murhaavasti. Niko vain oli huvittunut. Pian Joel pyöräytti pulloa joka osui Tommiin. "Totuus" "Onks sul joku kiikaris?" "Ei" Tommi vastasi ja pyöräytti bulloa. Bulllo osui Olliin. "Tehtävä" ollu sanoi. "Suutele meistä parhaimman näköstä" Tommi sanoi. "Mä oon parhaimman näkönen" Joonas sanoi ylpeänä ja muut repesivät nauruun. Olli nousi ylös ja lähestyi minua. Pian tuo veti minut suudelmaan. Suutelin hämmentyneenä takaisin. Pian erkaannuimme suudelmasta ja menimme takaisin lattialle istumaan. Joel näytti jotenkin surulliselta. C'moon se oli vaa yks suudelma.

"Jollu onks kaikki hyvin?" Niko kysyi. "Ei tai siis joo tai nii. Oon väsyny" Joel vastasi ja lähti vessaan. Katsoin tilannetta hämmentyneenä. "Oottakaa täs mä meen kattoo onks se okei" Niko sanoi ja lähti vessaan päin. No kyl mäki oisin voinu mennä.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 418. Meinasin hukkuu tänää:D Olin Urpon ja sen littlesisterin kaa uimas:P

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now