Joelin Pov:
Juoksin kotiani kohti. Ahdisti. Vihaan sitä kun joku huutaa minulle. Siinä vaiheessa ku joku huutaa mulle nii mua alkaa ahistaa ja tuntuu et en voi tehä siinä vaiheessa mitää muuta kun vaa juosta.
Nyt Aleksi tietää että tykkään siitä. Vittu. Otin aivaimen taskustani ja avasin taloni oven. Nyt haluan vain lämpimään suihkuun ja itkeä. Mä jätin Aleksin yksin.
Otin ulkovaatteet pois ja lähdin kohti suihkua. Vittu mä oon kusipää. Oisin voinu vaikka jäädä selvittämään asiat Aleksin kaa. Mutta herra Hokka päätti lähteä pakoon.
Kyyneleet alkoi vieriä poskiani pitkin. Joojoo oon heikko mitä sitte. Vitutti että jätin Aleksin yksin. Haluan pois kaikesta tästä kivusta ja vitutuksesta. Ahistaa ihan helvetisti.
Otin vessan kaapista partaterän ja laitoin suihkun päälle. Riisuin vaatteeni ja astelin suihkun alle. Joel älä tee sitä. Tee se. Älä. Tee. Joel ei. Kukaan ei tarvi sua tässä maailmassa.
Kyyneliä valui. Henkinen kipu ja ahdistus ei ole mukavaa.
Laitoin terän rannettani vasten. Painoin terää ihooni ja viilsin. Toistin tuon saman monta kertaa ja menin kokoajan vaan ylemmäs kättäni pitkin. Miks mä teen näin. Vittu miks?
Pian vaihdoin kättä. Tein siihenkin monia syviä viiltoja. Pian käsistäni valui verta kunnolla. Veri ja vesi sekottui. Tuo ei riittänyt minulle.
Kyyneliä valui poskiani pitkin varmaan tuhansia mutta nyt se ei kiinnostanut. Pääasia että henkinen kipu lähtee pois.
Asetin terän kylkeäni vasten, painoin ja pian viilsin. Tein saman toiselle puolelle. Tätä mä halusin.
--
Verenvuoto lakkasi joten pesin itseni loppuun. Minulla oli hieman heikko olo mutta kyllä mä sen kestin.Sammutin suihkun ja otin kaapista pyyhkeen. Kuivasin itseni ja otin toisesta kaapista sideharsoa. Kääri sitä käsiini ja kylkiin en laittanut.
Laitoin vaatteet päälleni ja menin ulos suihkuhuoneesta. Edelleen vitutti että jätin Aleksin yksin mutta en voi enää perua.
Avasin puhelimeni ja olin saanut monia viestejä ja soittoja Aleksilta. Suljin vain puhelimeni. Joojoo olen täys kusipää ja tiedän sen itsekin.
Pian kuulin ovikellon soivan. Kävelin ovelle ja avasin sen. Näin jotain mitä en olisi halunnut nähdä.
Elina..
--------------------------------------------------------------
Sanoja 321. Joel raukka:(
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023