Aleksin Pov:
Olin kävelemässä joelille. Vittu. Stressasi. Tiedän että Joel ei luota minuun mutta pelotti että jos hän vihaa minua eikä voi enään ikinä antaa anteeksi.
Seisoin Joelin oven edessä. Vittu mä en pysty tähän. Soitin ovikelloa. Vittu nyt sitä sit mennään. Pian ovi aukesi ja katsoimme toisiamme suoraan silmiin.
"Pääsenks mä sisälle?" Kysyin. Joel nyökkäsi ja väisti jotta pääsin sisälle. Potkin kengät pois jaloistani ja kävelin Joelin olohuoneeseen.
"Ööh mistä halusit puhuu?" Joel kysyi vaisusti. "Kaikesta. Anteeks. Mä tiiän et oon ihan helvetin moinen kusipää joka särki sun sydämen ja petti luottamuksen. Mä pilasin kaiken enkä ees tiiä mikä muhun meni. Kadun kaikkea sitä mitä mä sulle sanoin. Sä oot aivan helvetin ihana ihminen oikeesti. Sä et tehny mitää väärää. Ja mä kans tiiän et sä et pettäny mua. Mä oon vaa kusipää. Mä ymmärrän jos et enää voi luottaa muhun tai antaa anteeks mulle" sanoin. Kyyneleitä alkoi valua. "Allu hei. Sä oot oikeessa et en voi luottaa suhun ainakaan vielä mut kyl mä anteeks voin antaa. Mulla on ollu ihan helvetin kova ikävä sua" Joel sanoi ja tuli halaamaan minua. Itkin joelia vasten. "Allu kaikki järjestyy vielä" Joel sanoi. "Kiitti" sanoin.
"No mut ollaaks me nyt frendei vai?" Kysyin. "Joo. Katotaan jos yritettäis viel joskus suhdetta jos sä siis haluut. Mun vaa pitää oppii luottaa suhun" Joel sanoi hymähtäen. Hymyilin itsekin.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 224. Hihii. Itken edelleen:')
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023