Aleksin Pov:
En halunnut uskoa näkemääni. Mitä helvettiä oli käynyt?
"Joel miks sä teit näin?" Kysyin. Joel katsoi nikoa ja Niko katsoi joelia. Pian Joel nyökkäsi ja Niko avasi suunsa.
"Joelin vanhemmat eros ja joel aattelin hypätä kalliolta alas mut raahasin sen tänne ja sit se alko viiltää itteensä" Niko selitti. Ero? Kallio? Viiltoja? Vittu.
Menin Joelin viereen ja halasin tätä. "A-anteeks et mä tein näin" Joel sanoi itkien. "Ei sun tarvi pyytää anteeks. Mut älä tee näin enää jooko?" Vastasin. Joel nyökkäsi.
Nikon Pov:
Istuimme sohvalla Aleksin ja Joelin kanssa. Aleksi nojasi Joelin olkapäätä vasten ja Joel silitti Aleksia. Välillä nuo pusutteli toisiaan. Suloista.
Vähän vitutti katsoa kun noi kaks vaa söpsteli tos vieres ja ite vaa katoin elokuvaa. Kai nyt Allu ja jollu katto myös elokuvaa. Ainaki välillä eiks nii?
Okei se vitutus vaan kasvoi. Ei mulla ollu ketää. No okei miks kukaan haluis mut? Niinpä. Ei mua haluta..
"Mä meen käymää vessas nii tuun koht" sanoin ja nousin sohvalta. Kävelin vessaan ja laitoin oven lukkoon. Emmä itteeni aatellu satuttaa vaan halusin itkeä. Pitäkää mua heikkona jos haluutte koska mua ei kiinnosta vittuakaa.
Kyyneleitä valui. En tajua miksi. Mun pitää vaa ymmärtää se että mä en oo tarpeeks. Mä en riitä kellekkää. Tottakai mä kyl tykkään joonaksesta mut tykkääks se musta? No vittu mikss tykkäis.
"Niko ooks okei?" Kuulin Joelin kysyvän. Voi perse. "Joo oon mä" vastasin ja pyyhin kyyneleeni. Avasin vessan oven ja näin Joelin siinä. "Mitä?" Kysyin. "Sun silmät punertaa" Joel vastas. "Ööh. Oon okei. Mis Allu?" Vastasin vaihtaen puheenaihetta. "Sen piti lähtee kotii" Joel vastasi. Nyökkäsin vain.
"Saanks mä jäädä tänne yöks?" Joel kysyi. "Tottakai mut mun porukat tulee sit joskus illal kotii" vastasin. Joel nyökkäsi.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 282. Sori et tää oli tälläi tylsä luku.
ESTÁS LEYENDO
Forever Yours // Joleksi
Fanfic✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023