Joelin Pov:
Puhuin juuri alluskan kanssa. Tuo pyysi minua tulemaan heille huomenna. Tottakai suostuin. Nyt kävelin takaisin Nikon luo.
"Kaikki hyvin?" Kysyin nikolta. "Nojoo muttaku vituttaa ku tykkään joonaksesta mut tuntuu et se ei tykkää takas" Niko selittää yhteen hengenvetoon. "Ooksä puhunu sil?" Kysyin. "No en muttaku tuskin se mua haluu. Tai ei kukaa muukaan oo halunnu nii miks se haluis?" Niko selittää. "Niko kaikki on mahdollista. Ja se vois auttaa jos puhuisit joonaksel sun tunteist" sanoin ja istuin tuon viereen. Niko halasi minua. Halasin takaisin. Herrahokalta saa maailman paskimpia rakkausvinkkejä 50% alennuksella..
Noni mä nyt laitoin tän pedin sulle tähän nii mennääks soittaa jotai, kattoo leffaa, pelaa, kävelylle tai-" "Mennään nukkumaan kiitos" sanoin. Niko naurahti ja hyppäsi sänkyynsä. Minä menin patjalle makaamaan.
"Öitä nipsukka" "Mikä helvetin nipsukka? No mut öitä herra Hokka"
--
Heräsin aamulla kun Nikon puhelin soi. Soittaja oli Joonas. "Niko sun puhelin soi" "Mm" "Joonas soittaa sulle" sanoin. Niko otti alle sekunnissa puhelimensa kädestäni ja vastasi."Joo?" "Nukuin" "Ei se haittaa" "Joo käy" "No onhan se hokkari tääl mut se varmaa menee allulle tänää" "Juu moro". Niko lopetti puhelun hymyillen. "Mitäs?" Kysyin."Meen tänää jonskulle" Niko vastasi hymyillen. Nyökkäsin ja vedin hupparin päälleni.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 198. Tää on nyt lyhyempi luku mut kello on 3.04 wuhuu.
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023