19. Jos vaa tapat ittes

273 20 4
                                    

Timeskip viikko
Joelin Pov:

"Joel keskity tuntiin" opettaja sanoi minulle. En vitussa jaksanut välittää. Vitut mistään merkinnöistä. Masennutti ja vitutti.

"Joel tämä on viimeinen varoitus" opettaja sanoi. "Tai mitä? Heität mut ulos luokasta? Siitä vaa mua ei vois vittuakaa kiinnostaa tää saatanan tunti" vastasin tuolle. Oikeasti vitutti.

"Joel Hokka, ulos luokasta! Tästä lähtee viesti vanhemmille" opettaja sanoi korkealla äänensävyllä. "No laita iskälle sit viesti ku äiti muutti pois" sanoin otin tavarani ja lähdin.
--
Istuskelin lattialla nojaten seinään. Olin kulmassa ja syrjäisemmässä jottei minuun kiinnitettäisi huomiota. Pian kuitenkin näin kiusaajani lähestyvän minua kohti. Vedin hupun päähäni ja selaisin puhelinta.

"Katos kuka se siinä. Lensit pois tunnilta. Noloo" tuo sanoi. "Voitko painua helvettiin" kysyin. Vitutti edelleen. "Voi Joel ku emmä sua rauhaan jätä. Sun vanhemmat eros eiks nii? Käy sääliks sua. Tai ei oikeestaa. Hyvä vaa että kärsit. Mul ois pari vinkkii sulle. Ekana voisit syyä vähemmän ja alkaa harjaa tukkaas tai sit helpommalla pääset jos vaa tapat ittes. Kehotan kokeilee" tuo idiootti sanoi ja lähti pois. Pieniä kyyneleitä valui poskiani pitkin. Painoin pääni polviini.

"Mitäs Joel" Joonas kysyi kun tuli viereeni. Tuo istui lattialle kanssani. "Joel mikä on? Mikä painaa mieltä?" Joonas kyseli. Ihanan huolehtivainen kaveri. "No se yks helvetin kusipää tuli puhui mulle siitä kuinka mun pitäs syyä vähemmän, harjaa tukkaa tai sit vaa tappaa itteni" sanoin. Joonas halasi minua. Tuo se ymmärtää. Joonas tietää että vihaan sanoja tälläisissä tilanteissa joten tuo ei sano mitään.
--
Olin kotonani. Makasin huoneeni sängyllä. "Joel oisko sulla nyt nälkä?" Isäni kysyi. "Eips" vastasin. "Mut Joel sä oot sanonu jo 3h ettei sulla oo nälkä. Kouluruuastaki on aikaa jo" "Joojoo mut mul ei oo nälkä" "No okei sitten" isäni vastasi ja sulki oveni. En halua syödä.

Selailin tiktokkia kunnes sain ilmoituksen snapchatista. Annika_337 addasi sinut.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 292. #337 XD. No mut joo olin lahen keikal mössös. Ja jos näitä lukuja ei tuu joka päivä nii mulla on vaa paskoja päiviä jolloin haluisin haudata itteni elävältä

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now