Joonaksen Pov:
Niko sanoi tulevansa tänne tänään. Haluan kertoa tunteistani häntä kohtaan. Joel kuulemma menisi allulle tänään niin Niko voi tulla tänne.
"Joonas me lähetään nyt ja jos tää talo on paskana ku tullaa takas kahen kuukauden päästä nii sä oot mennyttä!" Isäni huusi alakerrasta ja ovi pamahti kiinni. Ihanaa. Pian auto lähti pihasta. Se ois sitte vaa pari kuukautta ilman vanhempia. Jess.
Pina ovikello soi. Helvetti jos ne unohti avaimet. Kävelin alakertaan ja huomasin avaimet lipaston päällä. Tottakai. Otin avaimet käteen ja menin ulko-ovelle.
"Noni täs nää on moro" sanoin ja annoin avaimet isälleni ja laitoin oven kiinni. Olin lähtemässä kunnes ovikello soi taas.
"Perkele mitä nyt sul tän...moi Niko" sanoin avatessani oven. "No heipähei porko. Kuka sä luulit et mä oon?" Niko kysyi naurahtaen. "Luulin et oot mun faija" sanoin. "No en nyt ihan oo"
--
"Joonas?" "Niko?" Kysyin ihmeissäni. "Tiiäksä miten mun pitäs kertoo mun ihastukselle mun tunteista sitä kohtaan" Niko kysyi. Perse. No vittu en tiiä mut sen mä tiiän että haluun sut. "Ööh no sano sille vaa suoraa et tykkäät siit" vastasin. Vittujenvittu. "Tykkään sust" "Tyhmä, sun piti sanoo se sun ihastukselle" "Joonas sä tässä se tyhmä oot. Sä oot mun tyhmä ihana ihastus" Niko sanoi. Käänsin pääni nikoon päin ja katsoin tuota silmiin. "Kiss me baby" Niko sanoi. Vedin tuon suudelmaan."Sä tykkäät musta siis takas. No mites ois porko?" Niko kysyi. "Ei sun tarvi ees kysyy" vastasin ja suutelin nikoa uudestaan. "Nii mä vähän arvelinki. Oot nyt mun" Niko sanoi ja halasi minua.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 252. JIKO<3
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023