27. Pettäjä

266 40 19
                                    

Aleksin Pov:

Mä siis olin pettänyt joelia kännissä ja viel lyöny sitä. Voi helvetti.

"No mut mä olin kännissä" yritin puolustaa itseäni. Olisi ollut vaan viisaampaa pyytää anteeksi. "P-painu helvettiin" Joel sanoi itkien minulle. "Haista paska. Kuka haluis tollasen hirveen herkän paskan poikaystäväkseen" sanoin. Joelin ilme muuttui vielä surullisemmaksi. "NYT ALLU PAINU VITTUUN" Niko huusi minulle ja alkoi silittää itkevää joelia. Mitä helvettiä mä menin sanomaan. Joel on ihana. Lähdin ulos Nikon huoneesta ja kävelin olohuoneeseen. Lysähdin sohvalle ja painoin pääni käsiini.

"Mikäs painaa mieltä?" Olli kysyi istuen viereeni. "Mä petin joelia sun kanssas kännissä ja löin joelia. Ja nyt mä viel haukuin sitä. Vittu mä oon kusipää" sanoin. "Mun kaa? Okei me ollaa oltu kyl ihan kännis" Olli sanoi. Katsoin Ollia silmiin ja tuo katsoi minua. Pian suutelin Ollia ja tuo vastasi suudelmaani.

Joelin Pov:

Itkin aivan helvetisti. Aleksin sanat sattui ja ahdisti. Hengitys alkoi muuttua raskaammaksi. Yritin hengittää ja rauhoittua mutta se tuntui mahdottomalta. "Joel ei hätää ota mun käsistä kiinni ja hengitä samaan tahtiin ku minä" Niko sanoi antaen kätensä minulle. Hengittelimme siinä sitten hetken.

Vihdoin hengitykseni tasaantui ja Niko veti minut halaukseensa. "Tuu mennään hakee sulle vettä ja sä voit käyä vessas samal" Niko sanoi hymähtäen. Hymyilin takaisin ja nousin sängyltä Niko perässäni. Kävelimme keittiöön ja samalla huomasin Aleksin ja Ollin vetämässä kielaria sohvalla. Sydämeni särkyi taas. Juoksin keittiöön itkien ja otin laatikosta puukon. Vedin hihani ylös kunnes puukko katosi kädestäni. Huomasin Joonaksen pitämässä kyseistä puukkoa kädessään ja tuijotti minua.

"Joel miks sä-" "ootko nähny vittu allua ja Ollia? Allu petti mua ja nyt ne vetää jotai helvetin kielaria tuolla ja vittu mun elämä on muutenki paskaa joten a-anna mun vittu k-kuolla" sanoin. "Rauhassa Joel" Joonas sanoi. "Rauhassa. VITTU ALLU HAUKKUU JA PETTÄÄ MUA JA MUN PITÄS VITTU RAUHOTTUA? ANNA MUN VAA TAPPAA ITTENI!" Huusin itkien. Pian Niko tuli keittiöön ja lyyhistyin maahan itkemään. Niko tuli viereeni ja otti minut haliin. Painoin pääni tuon rintakehää vasten ja Niko alkoi silittää hiuksiani. Pian luomeni tuntuivat raskailta ja vaivuin syvään uneen.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 337. 3 3 7  ;)  1 vote = 1 hali joelille<3

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now